|
Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2024-01-05, 12:46
|
|
|
Jeżeli nic nie było grzebane przy baku / pompie paliwa przed wystąpieniem problemu, to najpewniej zużyła się sama pompa paliwa.
https://a8team.pl/d2-all-wymiana-pompy-paliwa-vt19801.htm
Wymiana wymaga trochę zdolności i dokładności, bo łatwo to źle poskładać.
Z uszczelnień do wymiany, to w zasadzie będą dwa oringi - mały (10x1.5 albo 10x2, nie pamiętam już) na króćcu przelewowym i duży na łączeniu połówek kosza, w którym siedzi pompa. Najlepiej pojechać z całym koszem do jakiegoś sklepu z uszczelnieniami, żeby dobrali odpowiednie rozmiary.
Uszczelka metalowo-gumowa pomiędzy koszem a podstawką w baku (niedostępna nigdzie nowa), dla której tylko w zasadzie zestaw z ASO miał sens, z moich doświadczeń się nie zużywa i może zostać stara.
Po wyjęciu kosza ze starą pompą warto dmuchnąć sprężonym powietrzem w system wężyków w podstawce w baku (tam gdzie wchodzi króciec przelewowy), żeby usunąć ewentualne zanieczyszczenia z pomp strumieniowych. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |