Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 All ] Zawieszenie Air Ride  
Autor Wiadomość
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-12-20, 23:08   [D2 All ] Zawieszenie Air Ride

Siemano

Z racji tego ze zaczynam kompletowac luft... Mam tutaj pytanko...

Pytalem kilka osob z forum, no ale z marnym odzewem troche... Sprawa jest tego typu ze potrzebuje sie dowiedziec jakich poduch konkretnie najlepiej uzyc do d2... Dziekie Adrianowi wiem ze 3 balwanki przod i 2 tyl...

Chcialbym wiedziec konkretnie ich rozmiary, bo chcialbym zamowic juz te gumki i zaczac rzezbic okucia... Jesli ktos cos wie to prosze sie wypowiedziec ;)

W gre wchodzi jak dla mnie Rubena ;)

Z gory dzieki

Robertas ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-12-21, 00:28   

robertas - Z tego co rozmawiałem z Mapetem to na tył 130, na przód pasowało by upchnąć 150 ze względu na wagę, ale nie był pewny czy wejdzie, by trzeba pomierzyć ;)
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-12-21, 10:10   

150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie ;)

Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :

1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy ;)
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)

Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc ;) i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-12-21, 13:54   

robertas napisał/a:
150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie ;)

A Proszę Cie bardzo :)
http://www.airride-system...m-c-44_167.html

robertas napisał/a:
Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :

1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy ;)
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)

Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc ;) i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta ;)

Niestety wymiarów nie posiadam, ale jak by amortyzator był jeszcze zbyt długi, podejdzie z S6 :)
_________________

 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-21, 14:03   

robertas, jak bedziesz mial wiecej okuc, to moze sie dogadamy, bo tez mi air chodzi po glowie :D
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-21, 16:56   

Hej, jutro ci zmierzę jakie ja mam. Zmierzyć je jak są napompowane czy jak puste?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-12-21, 21:45   

adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie ;)

Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? ;) Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego ;)

Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...

Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-21, 21:52   

Alu PA6 daje radę w sporcie m.in. adaptery zacisków, kół itd a Ty się boisz okucia co tylko trzyma górę i dół wargi bałwanka i na dodatek jest na parę śrub skręcone :P

Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-21, 21:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce.


A korozja??
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-21, 22:07   

robertas napisał/a:
adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie ;)

Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? ;) Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego ;)

Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...

Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny ;)


Elektro zawory mam takie http://tuningkingzshop.pl...wy-12V-12/27861

Średnica przewodu 10x8 ale spokojnie mi by wystarczyły 8x6

Kompresor viair 444c
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-12-21, 23:23   

krzychu22.p1i, a jaka to masz problematycznosc przy obrobce??? ;) jest mocniejsza od alu co za tym idzie, mozna zastosowac nieco ciensze elementy.... no i panowie co za korozja... przeciez elementy beda malowane ;) no i tak pozatym... Zapomnieliscie ze alu tez oksyduje??? :)

Wyrzuca sie 4 stalowe sprezyny, a wiec odciazamy uklad ;) Zreszta waga samego Aira jakos mocno nie wplynie na wage aut;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-21, 23:28   

O mase to się nie martw. oksydacja alu jednak mniej idzie. A okucia w jakiejś nierdzewce?? Nie wiem jak trwałośc tego materiału.
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-22, 06:40   

robertas, bys blizej mieszkal, to bym chetnie pomogl w kombinowaniu jak to dobrze zrobic :)

co do kompresora ten no name ma lepsze parametry :) Viair jest najpopularniejszy i praktycznie kazdy go uzywa :)
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-12-22, 08:42   

ooo super, że taki temat się pojawił :D też mocno myśle o air-ride :) rozmawiałem z Mapetem i jeśli zmieszczą się poduchy 130 to podstawowy zestaw na moich amorach lub gwincie zmieści się w 3 tys.

też policz co i ile wyjdzie i porównamy :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-22, 11:23   

robertas, jak gosc ma noze do stali to nie ma problemu. Szlaki przetarte, materialy sprawdzone tu i za oceanem wiec po co kombinowac.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.