Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-11-29, 17:50
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Wszystkiego nauczył mnie znajomy-mechanik starej daty który świetnie naprawia auta i nigdy do niego nie wracałem z reklamacją |
Każdy ma swoje sposoby, a najlepszym patentem jest prostota i wiedzieć jak coś zrobić dobrze i dokładnie by się nie narobić = stara szkoła ;-) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-01, 09:23
|
|
|
Apophis tak samo pręt jak i ustawianie zbieżności na lampy to nie są wogóle nie dokładne jak nowe ustawienia komputerowe ale zgodzę się z Tobą, że większość nie umie z tego korzystać i Nas też jeszcze ustawiają 2 warsztaty jeden też na kamerach drugi laserowo i ostatnio ustawiali dla mojego klienta zbieżność bo My mamy tylko od pn-pt otwarte, a klient końcówki sobie zmienił i ustawił u konkurencji i w pn wrócił do Nas bo coś nie tak to zbieżność i było 30 min źle ustawiona ciągało, że nie dało się jechać dlatego trzeba się nauczyć ustawiać, ja mam maszynę już ok 2 lat i ponad 3000 aut ustawiłem w niedużym miasteczku, przyjeżdżają ludzie z okolicy 30km do Nas specjalnie na zbieżność, dlatego mówię, że ciężko ustawić idealnie ale jak ktoś umie to będzie sama jechała |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-01, 13:55
|
|
|
Lukas134, szczerze to mnie krew zalewa jak mi opowiadają znajomi że to na laserach byli a auto prosto jechać nie chce-wtedy ich zawsze kierowałem do pana Henia co na lampach im korygował to
Kiedys taki nowoczesny warsztat jak Twój sprawdził moja byłą omegę i kazali mi wymieniać wszystkie drążki w układzie a nie tylko końcówki i dopiero do nich wrócić.
Pan Heniek mi ustawił i sprawdził wszystko i było 40zł w plecy a nie 400ileś tam
I taka tendencja w tych super serwisach sie utrzymuje już od lat,biorą pożyczki,kupują nowoczesne lasery i komputery,zatrudniają uczniaków z samochodówki i pajacują za niemałe pieniądze a opinia leci w dół. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-02, 11:31
|
|
|
mi to się śmiać chce jak taki pisze o super hiper technice pomiarowej :mrgreen:
ja też mam dorobione tak zwany pręcik tylko u mnie to rurka nastawna
;-)
i jest ok tam gdzie zbieżność się ustawia bo zazwyczaj tyle tylko można bo reszta jest nie ustawialna
a to że auto ciągnie to może być wina opon bo mogły się dopasować do parametrów przed ustawieniem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-02, 11:55
|
|
|
Opony można poprzekłądac i zawsze polecam to zrobic komus komu nie jedzie prosto zanim poleci na lasery |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-02, 12:14
|
|
|
z tymi laserami i pseudofachowcami to prawda. Jak ktos nie ma pojecia o tym co robi to i supersprzet mu nie pomoze. U mnie nadal ściąga, dzisiaj jade 3 raz na poprawe. Opony sa nowe, poza tym przerzuciłem je przód-tył przed pierwsza poprawą żeby miec pewnośc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-12-02, 12:16
|
|
|
byłem kilka dni temu i kierownica lekko w prawo ,nienawidze czegos takiego ....juz 2 razy tak mi ustawiali |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-02, 12:30
|
|
|
Ara$, jeżeli coś poprawiają tzn, że cały czas coś źle robią u mnie miałem podobną sutuację, że ściągało i u mnie przyczyną był zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i nawet zbieżność była idealnie przód tył kąty i ściągało w prawo, po ustawieniu tego było jak powinno
tomek808, to po ustawieniu nikt nie jeździł na próbę, żeby zobaczyć czy wszystko oki?? ;-)
bo u mnie jest tak, że ustawiamy geometrię mój tato wsiada z klientem w auto i jadą na próbę zobaczyć czy nie ściąga czy kierownica prosto itd i dopiero wtedy auto jest wydawane dla klienta i pobierana opłata |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-12-02, 15:33
|
|
|
nikt , ustawione zapłaciłem i cześć |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-02, 17:11
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy | jak to ustawić żebym im jutro podpowiedział bo napewno będą się zapierać że wiedzą jak ustawić |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-02, 18:05
|
|
|
Ara$, duzej regulacji nie ma ale ustawia sie to tak samo jak katy pochylenia jezeli sa rozne. Bo czasami sa rowne i nie da sie ich ustawic a czasami jeden jest dajmy na 0 a drugi + 1 stopien wtedy mozna wyregulowac abyboba byly po + 30 min :-) kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ustawiamy luzujac sruby od sań i lyzka juz regulujemy z ktorej strony trzeba. Tylko zalezy na jakim przyzadzie jest to ustawiane :-/ bo moze nawet nie wyswietlac tych pomiarow na starych urzadzeniach :-/ a na czym Ci ustawiali?? Lasery kamery??
tomek808, aha no to troche nie ladnie z ich strony :-) u Nas w warsztacie troszke inaczej sie podchodzi do tego :-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
brother
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 30 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2013-12-02, 19:57
|
|
|
To jakiś koszmar,ja po wymianie drążka kierowniczego i ustawieniu zbieżności ,jadę jak na haju,auto agresywne za bardzo czułe,ustawili jak na tor :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-02, 20:43
|
|
|
niech mnie ktoś oświeci jak to można ustawić ?
piłować dziury czy jak ???????? |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-03, 12:13
|
|
|
pepi, jeżeli Ci chodzi o ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy to nic nie trzeba piłować:) no chyba, że auto jest po dobrym dzwonie to się nie ustawi aż tyle ;-) jest tam trochę luzu na tych tulejkach, że ok 20-30 min da się skorygować miałem +1'15 na prawym kole pracownik mi naciągnął bez problemu do +0'30 więc całkiem sporo miałem gdzieś kartkę ze zbieżności, ale chyba nie znajdę bo po sprzedaży auta sporo poszło w śmietnik |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-03, 12:26
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | bo u mnie jest tak, że ustawiamy geometrię mój tato wsiada z klientem w auto i jadą na próbę zobaczyć czy nie ściąga czy kierownica prosto itd i dopiero wtedy auto jest wydawane dla klienta i pobierana opłata |
TO musicie miec tam ładną drogę bo na wiekszości pl dróg nie da sie sprawdzic czy jest ok dopiero po przejechaniu ilus tam km wyjdzie że cos nie tak. |
|
|
|
|
|