Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-03, 14:53
|
|
|
Apophis, moze dla zwyklego czlowieka tak :-) moj tato robi przy samochodach od 1990 r najpierw mial zaklad blacharstwo i lakiernictwo a teraz stacje kontroli pojazdow i mechanike i wystarczy mu przejechac sie kilka km i mozna wyczuc czy sciaga czy nie i czy napewno kierownica prosto. Akurat mamy taka mala trase z nowka asfaltem i tam sprawdzane jest kazde auto. |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-03, 23:54
|
|
|
No ja mam pecha bo w okolicy mego znajomego i jego warsztatu gdzie zawsze robie cos w aucie to brak równych dróg więc trza się bujnac dalej. Fakt że on tez ma doświadczenia z 20pare lat ale to ja zawsze sam testuje to co naprawiamy Wiadomo że tak skopaną geometrie jak to niejeden na laserach robi to sie i na polnej drodze wykryje Ale minimalne róznice czasami mi samemu cięzko wychwycić i potem koryguje jesli trzeba. Ale to tylko przy wymianie drążków mam taką potrzebę. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-04, 12:13
|
|
|
Apophis, no tu masz rację, że trzeba kawałek ładnej drogi, ale na tych kamerach jeżeli ktoś jest ogarnięty to naprawdę ciężko źle ustawić tam nie ma tak jak w starych urządzeniach, że musiałeś blokować kierownicę, żeby później była prosto tu odpalasz auto ustawiasz kierownicę swoim okiem jak ma być ideał bądź specjalną poziomicą do ustawiania kierownicy i klikasz i zaczynasz ustawiać zbieżność i możesz wtedy kręcić kołami lewo prawo przy ustawianiu,a i tak kierownica będzie ustawiona w tej pozycji na którą ustawiasz i tak jak pisałeś później ewentualną przyczyną mogą być koła które są podcięte bądź dopasowały się już do ustawień, ale to zawsze można sobie przełożyć i będzie wiadomo
Jakby komuś trzeba była jakieś dane do ustawienia A8 tzn jaki powinien być idealny kąt, zbieżność ile, kąty wyprzedzenia itd to piszcie zawsze chętnie odpowiem, zobaczę w komputer i powiem całe dane wraz z tolerancjami |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-04, 12:20
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | Jakby komuś trzeba była jakieś dane do ustawienia A8 tzn jaki powinien być idealny kąt, zbieżność ile, kąty wyprzedzenia itd to piszcie zawsze chętnie odpowiem, zobaczę w komputer i powiem całe dane wraz z tolerancjami |
Proponuje byś w temacie te dane podał i bedzie wtedy ładnie wypełniony wiedzą |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-12-04, 12:32
|
|
|
Apophis, oki postaram się znaleźć mój stary wydruk jak nie to wydrukuje jakieś dane nowe bądź podam książkowe. Już kiedyś wklejałem skany, ale poszukam i dodam tutaj. ;-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-04, 14:16
|
|
|
Też Łukasz czekam na Twoje dane. W 5 poście tego tematu podałem dane do jakich u mnie ustawiano zawieszenie i chciałbym wiedzieć czy te dane są zgodne z tym co u Ciebie (brakuje tam m.in kąt. wyprz. zwrot.). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-18, 14:49
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | postaram się znaleźć mój stary wydruk jak nie to wydrukuje jakieś dane nowe bądź podam książkowe. Już kiedyś wklejałem skany, ale poszukam i dodam tutaj | Kolego jak z tymi danymi |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-01-24, 19:33
|
|
|
Przepraszam zapomnialem o temacie, trzeba bylo pisac na pw. Akurat ostatnio troche bylem zabiegany bo mialem egzamin na diagnoste i zapomnialem. Jutro bede szukał i postaram się wrzucić.
Dzisiaj ktos dzwonil do mnie na firme z forum, ktos z Was??:-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-24, 20:22
|
|
|
Podawałeś kiedyś skany na forum ale nie chciały się powiększyć. Ściągnąłem autodate 3.17 aby tu na forum wstawić te wartości ale jest ona w wersji na Virtualną Maszynę i ciężko zrobić fajny zrzut.
Takie wartości wygrzebałem w autodacie dla: '01 AUW sport
|
_________________
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-01-29, 11:20
|
|
|
wczoraj mialem ustawiana zbieznosc ,sciagalo na prawo (po wymianie amorkow i sprezyn i jakis gumek )
i teraz wyglada to tak
zbieznosc.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2244 raz(y) 238,64 KB |
|
_________________ Marcin |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-02-09, 20:33
|
|
|
Ehh u mnie w mieście nie ma żadnego porządnego warsztatu żeby w mojej 8'ce ustawił zbieżność.Kiedyś jeździłem do W-wy ustawiać. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-10, 10:25
|
|
|
tomi26, masakra. Jesli chodzi o geometrie to bym zrozumial bo niewielu potrafi to dobrze zrobic Tym bardziej w A8 ale zbieznosc to pikus. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-02-10, 15:56
|
|
|
Apophis, no niestety.
Ale ja właśnie tak jak koledzy wyżej pisali,że to nie jest taka prosta sprawa (sam już nie wiem <niewiem> ) wtedy jeździłem jeszcze na 18' i to był chyba jakiś dodatkowy problem |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-02-10, 22:21
|
|
|
Lukas134, w tym momencie ze zbieżnością jest wszystko ok,ale mam do wymiany wahacz i chyba prawy drążek kierowniczy więc po tym pewnie trzeba będzie zbieżność ustawiać. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|