Autor |
Wiadomość |
MrW (usuniety) [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-20, 20:19
|
|
|
"dmuchnac 1,5 bara jak silnik po 20 tys km sie wysra" tak tez napisalem
a skoro s8 na kompresorze ma 464 km to doladowanie musi byc nie duze to pewnie soft jest ja tam dalej sie bede trzymal swojej wersji zeby dlubac n/a a nie dmuchac w v8 bo do doladowania to dobre sa japsy na sofcie mozna nawet 0,8 podac i pojezdzi to troche
[ Dodano: 2009-08-20, 21:21 ]
cezar88 napisał/a: | a ciekawe ile kosztuje :mrgreen: no ale 4,4 do setki w takiej limuzynie to już kosmos |
48 tys tam koles w filmiku mowi |
|
|
|
|
|
|
|
raptor90
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 82 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2009-08-21, 08:55
|
|
|
Jeszcze dodam że 4.4 sec od 0-100 NA FELGACH 20' i papciach 265 !
Pewnie jak by założyć 18cali i jakiś węższy papeć jeszcze lepiej by poszło.
Powiem tak jeśli miał bym S8 na manualu w dobrym stanie i taką kasę, zrobił bym to bo to jest naprawdę majstersztyk. To już można nazwać sportową limuzyną. Przynajmniej wiesz że nie zbraknie Ci mocy
Btw co do ceny, filmik jest bardzo stary,cena chyba w markach jeszcze podana, czuję że dzisiaj było by znacznie taniej. |
|
|
|
|
|
|
|
MrW (usuniety) [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-21, 17:25
|
|
|
widzialem nowe s8 mtm 29 tys euro :mrgreen: tez cena z kosmosu za to mozna juz niezly samochod kupic a co do braku mocy to jej zawsze bedzie malo :mrgreen: |
|
|
|
|
raptor90
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 82 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2009-08-21, 20:44
|
|
|
Hehe wiesz jeśli kogoś stać na nowe S8 za pół miliona to wydać jakieś marne 29k euro dla takiej osoby nie jest problemem
A to że mocy zawsze chce się więcej, to tak to już jest.
Ludzka pazerność |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-22, 11:59
|
|
|
To chyba nie pazerność , po prostu oswajamy się z osiągami i swoimi samochodami więc rozglądamy się za nowymi doznaniami przeciążenia :oops: |
|
|
|
|
cichusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a4 b5
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-05-09, 11:46
|
|
|
witam jetsem tu nowy ale wlasnie chce sie oczytac o silnikach a8 i s8 bo przymierzam sie do swapa do a4 b5 quattro. jesli chodzi o a8 kompressor tooo....:
|
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-09, 13:04
|
|
|
no generalnie silnik 4.2 miał 300 koni od '94 do '98 a potem 310 do 2003, a potem 335? do 2010 a teraz koło 370, więc nie wiem co myśleć o tych screenach ;-) |
|
|
|
|
cichusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a4 b5
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-05-09, 14:20
|
|
|
ale te 320 gedenruje sie po przez chipa i cos tam jeszcze pozniej 375 i dalej to kompressor |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-05-11, 22:38
|
|
|
A wie ktoś coś o włożeniu całego silnika od S8 do A8, jak to sie ma do skrzyni i innych podzespołów, prawdopodobnie czeka mnie zmiana silnika :-( , więc S8 360 kM?! czemu nie!!! :mrgreen: |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2010-05-14, 17:54
|
|
|
eXecutorR napisał/a: | no generalnie silnik 4.2 miał 300 koni od '94 do '98 a potem 310 do 2003, a potem 335? do 2010 a teraz koło 370, więc nie wiem co myśleć o tych screenach ;-) |
Był jeszcze FSI z mocą 350KM od 2004-2005 (nie jestem dokładnie pewien). A te 372KM to tylko w budzie D4 występuje.
Pozdrówki dla szczęśliwych posiadaczy A8 my wciąż bez |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|