Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-04, 23:09
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Z racji tego, że byłem na małym szkoleniu to odwiedziliśmy zakład produkcji butli (Irene w Słupsku)... |
ŁoŁ... to sprawdzę jaką mam u siebie bo u mnie pływak również ma inny kształt :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-04, 23:17
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mozna sie jeszcze zaopatrzyć w zestaw "naprawczy" koła jaki oferują niektórzy gaziarze nawet. takie cuś doskonale zdaje egzamin w przypadku przebicia jakims np gwoździem. Jak sie rozpieprzy opone to juz lipa. |
Tak tylko, że jak trafisz z takim kołem na wulkanizację to mogą Ci je oddać tak jak im dałeś. Widziałeś kiedys co tam się w środku dzieje jak wstrzykniesz ten preparat? Uwierz, że masakra, żeby to później wyczyścić. :wpale:
Cytat: | Simone331 napisał/a:
Z racji tego, że byłem na małym szkoleniu to odwiedziliśmy zakład produkcji butli (Irene w Słupsku)...
ŁoŁ... to sprawdzę jaką mam u siebie bo u mnie pływak również ma inny kształt |
Nom warto, bo czasami można się zdziwić. Z doświadczenia najlepsze butle ma BORMECH :peace: |
|
|
|
|
|
|
|
lubelak
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2 pre-fl
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 42 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-12-04, 23:18
|
|
|
ło Matko mam nadzieje że gazownik nie zamówił mi irene bo mnie tym zmartwiłeś :O. I co z tego że z grubej blachy jak takie liche spawy :O |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-04, 23:56
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Tak tylko, że jak trafisz z takim kołem na wulkanizację to mogą Ci je oddać tak jak im dałeś. Widziałeś kiedys co tam się w środku dzieje jak wstrzykniesz ten preparat? Uwierz, że masakra, żeby to później wyczyścić. :wpale: | Wiem doskonale-zazwyczaj sie doplaca do takiej usługi |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-05, 00:00
|
|
|
Apophis napisał/a: | Simone331 napisał/a: | Tak tylko, że jak trafisz z takim kołem na wulkanizację to mogą Ci je oddać tak jak im dałeś. Widziałeś kiedys co tam się w środku dzieje jak wstrzykniesz ten preparat? Uwierz, że masakra, żeby to później wyczyścić. :wpale: | Wiem doskonale-zazwyczaj sie doplaca do takiej usługi |
Farciasz... :mrgreen:
Mi po zdjęciu oddali oponę do rąk własnych. Do dzisiaj taka umazana leży gdzies w garażu. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-05, 00:05
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Farciasz... :mrgreen:
Mi po zdjęciu oddali oponę do rąk własnych. Do dzisiaj taka umazana leży gdzies w garażu. | W swojej okolicy mam 3 zaufanych oponiarzy i każdy to moj dobry znajomy a jeden nawet jest klubowiczem Z racji że opony do naszych aut nie są tanie to nie warto ich marnowac i dodatkowa flaczeszka dla wulkanizatora nie zaszkodzi żeby ja dopiescił |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-05, 00:14
|
|
|
Apophis napisał/a: | Simone331 napisał/a: | Farciasz... :mrgreen:
Mi po zdjęciu oddali oponę do rąk własnych. Do dzisiaj taka umazana leży gdzies w garażu. | W swojej okolicy mam 3 zaufanych oponiarzy i każdy to moj dobry znajomy a jeden nawet jest klubowiczem Z racji że opony do naszych aut nie są tanie to nie warto ich marnowac i dodatkowa flaczeszka dla wulkanizatora nie zaszkodzi żeby ja dopiescił |
Ja na szczęście miałem już opony nieciekawe i nie musiałem z nią nic robić. Ale mina tego wulkanizatora jednoznacznie mówiła - bierz to pan i wyp... :wpale:
Hehe tak sobie teraz myślę, że to nawet była moja ostatnia wizyta w tym miejscu. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-10, 07:40
|
|
|
to z butlami to raczej przypał fakt że one miały problem z dopuszczeniem
dozoru
jak się nie mylę to o nich mowa :-D
ale coby spawy były szlifowane !!
zakładałem nie raz nawet mam w a6 taką i jest ok
zmieniałem nie raz ludziom bo data wyszła butli i jeszcze nie widziałem butli
słabej złej :-D |
|
|
|
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-02-07, 08:41
|
|
|
Odkopuję...
Mam zamiar doposażyć mój nowy nabytek w podtlenek LPG. Chciałbym wzorem innych wrzucić butlę w koło i to jak największą jednak gazownik z którym rozmawiałem ma obawy co do wytrzymałości plastikowej "kuwety" na koło zapasowe.
Powiedzcie mi jak to jest u Was? Czy może macie jakieś specjalne wzmocnienia czy też można na żywca przykręcić butlę do tworzywa przestrzeni na koło zapasowe bez obawy wypadnięcia butli na asfalt? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-07, 13:56
|
|
|
powinno być zrobione wzmocnienie |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-07, 16:36
|
|
|
Kolego btuner:
Zanim napiszesz coś na forum to powinieneś się przywitać w odpowiednim dziale.
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
TOLKAR
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 55 Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 22 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-02-09, 20:35
|
|
|
Ja niestety miałem do wycięcia tego "żółwia" w którym był filtr węglowy i musieli chłopaki dość spore wzmocnienie założyć bo nie było do czego butli przykręcić. Na styk jeżeli chodzi o promień weszła by butla 70l ale praktycznie trzeba by było ją wbijać dlatego dałem 65l. o takiej wysokości że podłoga nie odstaje. Mam nadzieję że na ok 350 km starczy, trochę mało ale na szczęście stacji nie brakuje |
_________________ A8 D3 04 4.2 LPG
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-10, 21:39
|
|
|
ja mam 80 l |
|
|
|
|
|