Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 23:33
|
|
|
A no widzisz. Ja do tego Anglika wpisalem oba wlasnie te mojego i smiga... Generalnie koduje sie w SoftCoding....tego drugiego nie ruszalem nigdy. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-19, 06:23
|
|
|
No tak tylko mi ta angielska wersja nie odpowiada wizualnie i chcialbym miec normalna EU. Ale po zmianie tarczy na EU nie pokazuje odpowiedniej predkosci
Mowisz Robert, ze predkowsc wg GPSu pokazuje ??? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-19, 09:54
|
|
|
wlasnie o to mi chodzilo kazdy licznik wie jaka predkosc pokazac jak ma ta swoja "mape" taka samo bylo u mnie z zegarami daj nr to kumpel mi podpowie co i jak bo go pytalem nr swoich zegarow i tych co wrzuciles, a najlepiej jakbys mi wsady z licznika podeslal oba do by ci to moj kumpel zmodyfikowal a to potrzebujesz eeprom programmer taki programik i tam masz opcje dash->read->save i masz plik pozniej drugie zegary i tak samo w angolach predkosc idzie liniowo w europa inaczej i dlatego nie da rady tego tylko przerzucic |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-19, 12:48
|
|
|
łooo Panie ale to widzę, że bez kombinatoryki, przelutowywania itp. to się nie obejdzie ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-19, 16:10
|
|
|
No właśnie o to chodzi że wsad to się nazywa samo jakby oprogramowanie twoich zegarów żadnego lutowania itp zgrywasz ten "wsad" ( soft ) co masz i z tego nowego na podmiankę wyśle znajomemu i on go zmodyfikuje wgrasz zmodyfikowany do nowych zegarów i tyle, oczywiście jak się da a tym programikiem to wydobędziesz jak coś daj na priva maila to ci podeśle programik a ty mi te wsady chyba że walczysz dalej sam to powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 08:02
|
|
|
dobra zamieszczam kilka fotek jak wygląda rozebrany na części licznik jakby ktoś nie widział nigdy. Robota prosta, wszystko pięknie schodzi. Jak się demontuje wskazówki i tarczki opisałem już tutaj :
a tutaj dogłębnie :
na ostatnim zdjęciu widać ten nieszczęsny ekranik który zanika po nagrzaniu i tak szczerze powiem, że tam żadnego żelu bądź innej dziwnej substancji nie widziałem Tylko tasiemka przylutowana do blaszki...
Ktoś wie, co to za kwadratowa, zielona kość (zdjęcie nr 2) za co ona odpowiada?
marcin85 skąd ten "wsad" wziąć, zgrać bo podesłać mi teraz będzie ciężko.
Namiar na pw posłałem.
Aha i ostatnie pytanie :
jakie musze kupić diody smd aby wymienić sobie oświetlenie (jakiś numer, specyfikacja, moc) i żeby czegoś nie spalić ??? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-12-20, 08:41
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ... jeszcze ja ym to skalowanie predkosciomierza ogarnal to bylo by pinkie |
Jeżeli pozostawisz oryginalny prędkościomierz (dwie skale w milach i kilometrach na godzinę) to nie powinno być problemu ze wskazaniami prędkości. Różnica będzie we wskazywanym przebiegu (mile / kilometry). Przecież prędkościomierz i licznik wskazują na podstawie impulsów podawanych przez impulsator umieszczony w skrzyni biegów.
Jeżeli wstawiasz inny "kubek" prędkościomierza z licznikiem kilometrów od innej wersji to rzeczywiście może być problem z innym skalowaniem wskazań prędkościomierza (przejście z liczenia mil na kilometry już zrobione - tak wynika z twoich wypowiedzi).
Miałem podobny problem z angielskimi zegarami w Audi 80 - żeby dokładnie porównać zmiany posadziłem syna z długopisem i kartką, do auta GPS i najpierw sprawdzenie na jednym liczniku, nawet po wymianie skrzyni biegów na "dłuższą" wskazywał prawidłowe wartości prędkości. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 09:39
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Jeżeli pozostawisz oryginalny prędkościomierz (dwie skale w milach i kilometrach na godzinę) to nie powinno być problemu ze wskazaniami prędkości. |
to wiem i tak mam teraz
VAGowner napisał/a: | Różnica będzie we wskazywanym przebiegu (mile / kilometry). |
to też mam przekodowane
VAGowner napisał/a: | Jeżeli wstawiasz inny "kubek" prędkościomierza z licznikiem kilometrów od innej wersji to rzeczywiście może być problem z innym skalowaniem wskazań prędkościomierza |
no o tym cały czas piszę więc czekam na Info od Marcina na temat tego "wsadu" przeprogramowania itp...
[ Dodano: 2016-12-21, 15:28 ]
Hej, ponawiam pytanie :
Cytat: | jakie musze kupić diody smd aby wymienić sobie oświetlenie (jakiś numer, specyfikacja, moc) i żeby czegoś nie spalić ??? |
[ Dodano: 2017-01-21, 23:02 ]
Marcin, dzięki wielkie za kontakt do Michała licznik ogarniety ...korzyść obustronna |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-22, 17:47
|
|
|
Nie ma problemu, jesteśmy w stałym kontakcie także widziałem co tam zrobił z twoim licznikiem |
|
|
|
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-24, 21:51
|
|
|
Michał dobry szpec. Szkoda tylko, że nie idzie wsadu zczytać bezpośrednio na aucie z tych zegarów |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-24, 21:59
|
|
|
Cytat: | Szkoda tylko, że nie idzie wsadu zczytać bezpośrednio na aucie z tych zegarów
|
tego nie wiem jako, że mam 3 komplety zegarów to dwa jemu odesłałem. Z mojego zczytał wsad i wgrał do angola a mój dodatkowo zregenerował (powypalane diody smd).
Teraz mam spokój na kilka dobrych lat |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:01
|
|
|
to zalezy jakie zegary bo były różne i dlatego Twoje się udało |
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:41
|
|
|
Tych ostatnich CRYPTO podobno nie idzie robić z tego, co rozmawiamy tu z Michałem |
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-24, 23:09
|
|
|
Piotr_Bocian napisał/a: | Tych ostatnich CRYPTO podobno nie idzie robić z tego, co rozmawiamy tu z Michałem |
Idzie, tylko nie na zasadzie kopiuj/wklej ze starego do nowego. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|