Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Niedomagające wycieraczki.  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-11, 09:22   [D2 FL ALL ] Niedomagające wycieraczki.

Witam.
Mam taki problem dzisiaj rano włączyłem wycieraczki i tak jak by je ktoś trzymał,bardzo powoli doszły do połowy szyby i zatrzymały się i zero reakcji.Cofnąłem je ręką i dalej to samo tak jak by miały za duże tarcie po szybie,po podniesieniu do góry i włączeniu wszystko działa.Opuściłem na szybę i niby działa,o co chodzi czyżby kończył się silniczek od wycieraczek.
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-11, 10:11   

kolego masz pozacierane trzpienie trzeba rozebrac wszystko i wyczyścić

miałem tak w a4 b6 dosłownie stały i do tego bardzo wolno pracowały

na a6 jest instrukcja http://www.a6klub.pl/a6-c...zki-vt11931.htm

bede moze to robił w swojej w niedziele to zrobie fotostory

na a4 team jest chyba ze zdjęciami fotostory
_________________

 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-11, 11:30   

Dzięki kolego za info,a nie orientujesz się jak to jest w ósemce z wyjęciem tego mechanizmu na zewnątrz trochę tam ciasno.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-11, 11:44   

http://www.a8team.pl/topics16/1833.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-11, 12:45   

Dzięki widziałem ten temat,ale nic w nim nie ma o demontażu tego mechanizmu ale widzę że Ty już to przerabiałeś to powiedz mi czy to wszystko rozbierałeś wyjmowałeś czy jakoś na samochodzie działałeś.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2011-02-11, 12:49   

Cały mechanizm jest przykręcony do budy bodajże na 6 srub na kluczyk 13tke, ja wyjmowałem mechanizm u mnie bo też myślałem że mi sie zatarł... troche gimnastyki i da sie go wyciągnąć... z tym że u mnie okazało sie że na kostce tracił sie styk, bo była cała zaśniedziała...Wyczyściłem i śmigają jak ta lala :-D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-11, 13:10   

podszybie musiałes zdejmowac?
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-02-11, 13:14   

U mnie efekt podobny był w A6 C4, w A8 zrobiłem to samo profilaktycznie. Cały mechanizm wyciągasz na zewnątrz. W moim przypadku największe opory w trakcie pracy wycieraczek stawiał element do którego jest przymocowane ramię wycieraczki. Musisz ściągnąć z niego zawleczkę zabezpieczającą, pamiętaj że pod nią jest gumowy oring który zabezpiecza teoretycznie dostawanie się wody do mechanizmu. Po tym zabiegu wyskoczy do dołu trzpień który u mnie był bardzo brudny i już trochę podrdzewiały. Papier wodny w rękę w zależności od stopnia zabrudzenia dopierasz granulację, i kończysz na papierku około 600 -800. Podobnie warto wyczyścić gniazdo w którym chodzi ten trzpień. Następnie w odwrotnej kolejności składasz. Na trzpień i do gniazda nałożyłem dobrej jakości smar który niby nie jest wypłukiwany przez wodę (chyba motip). Jeżeli oringi masz już wyrobione warto poszukać nowych, ja znalazłem w sklepie motoryzacyjnym, wystarczy jakieś dobrać. Składasz wszystko, patrz tylko aby zawleczka wskoczyła w rowek.

Następnie zabrałem się za powierzchowne czyszczenie reszty mechanizmu oraz przesmarowałem całość. Później zamontowałem w samochodzie i do dzisiaj wycieraczki latają jak oszalałe :-P

Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz.

p.s. warto przy okazji posprzątać pod plastykami oraz udrożnić kanały odpływowe z podszybia. Niby u mnie szyby nie parowały, jednak śmiecia jest tam co nie miara czego nie widać bez rozbierania całości.

p.s. 2 zdejmujesz oczywiście ten plastik/podszybie. Musisz odłączyć wężyki do spryskiwaczy. Ma to też swój plus - ja wszystko przedmuchałem ;-) teraz spryskiwacze działają dużo lepiej.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-11, 13:21   

Wielkie dzięki za pomoc,jutro pewnie się za to wezmę i zobaczę co z tego będzie.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-02-11, 13:26   

123mielony napisał/a:
Wielkie dzięki za pomoc,jutro pewnie się za to wezmę i zobaczę co z tego będzie.


Nie ma za co, powodzenia :mrgreen:
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-11, 17:08   

Pół godziny roboty tylko trzeba delikatnie to robić żeby czegoś nie ułamać jak będziesz rozbierał mechanizm . Jeszcze zwróć uwagą przy składaniu podszybia żeby w miejscu gdzie się styka z szybą żeby było czyste i żadnego ziarenka piasku nie było widać bo można się zdziwić że szyba nagle pękła .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-11, 20:37   

Nie wytrzymałem do jutra,czepiłem się tego dzisiaj i już po zabiegu wszystko rozebrane umyte i nasmarowane zupełnie inaczej pracują dużo lżej ,teraz zobaczymy czy to pomoże czy nie.Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.