Autor |
Wiadomość |
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-05, 20:17
|
|
|
Radyjko i przejściówki już w drodze, powinno przyjść na czwartek. Tylko obawiam się, że mogą być problemy z podświetlaniem i wskazaniami na FISie, jednak dużo osób po przejściu Z RNSD ma ten problem. Ale jestem dobrej myśli
PS. Moje RNSD będzie za jakiś czas na sprzedaż, ale o tym w dziale giełda |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-05, 21:25
|
|
|
j3drek napisał/a: | Radyjko i przejściówki już w drodze, |
to podobnie jak u mnie
j3drek napisał/a: | Tylko obawiam się, że mogą być problemy z podświetlaniem i wskazaniami na FISie, |
w FL temat jest łatwy do ogarnięcia. Właśnie skończyłem czytać całą instrukcję montażu oraz podłączenia u kolegów z DE na A8Freunde.
Z adaptera wychodzą dwa kable (pomarańczowy oraz pomarańczowo-czarny) (choć to pewnie będzie zależeć od przejściówki jaki kolor ) . Te dwa kable trzeba podpiąć odpowiednio pod zieloną wtyczkę licznika w PIN 21(czarno-pomarańczowy) i PIN 22(pomarańczowy). Bez tego nie będzie działać podświetlenie, włączanie i wyłączanie przy zapłonie.
kable trzeba przedłużyć ok 50cm. Po tym zabiegu wszystko działa prawidłowo w sensie takim, że oprócz podświetlenie itp. mamy też info na FIS odnośnie stacji radiowych, CD, MP3 itp...
Nie jest niestety już możliwe wyświetlenie na FISie małej navi. Ale to najmniejszy problem.
Jestem ciekaw tylko co będę musiał przyciąć oprócz rogów bo zamówiłem RNSE od A6 C5 Allroad, który rzekomo pasuje najlepiej
a tak to mniej więcej u jednego z kolegów A8Freunde wygląda
[ Dodano: 2017-09-05, 22:37 ]
aha, bym zapomniał link do całego tematu, bo oprócz kabelologii jest jeszcze kwestia samego montażu w kosz:
http://www.a8-freunde.com...ung-mit-bilder/
wujek google pomoże Wam przetłumaczyć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-05, 21:58
|
|
|
Super dzięki na pewno się przyda. Też kupiłem z A6 C5, podobno ramka jest trochę szersza jak w A8, ale to nie problem |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-05, 22:09
|
|
|
no właśnie też tak mi się zdaję, Najwyżej się podszlifuje deczko tu i trochę tam
co do adaptera z innymi kolorami do połączenia z zegarami to chodzi o te dwa kable, które mogę mieć też kolor czarno-rózowy + czarno-zielony...
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-05, 22:46
|
|
|
j3drek, Jak masz zamiar dopasować tą ramke? Bo tak siedze mysle i nie mam na to pomysłu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-06, 09:25
|
|
|
A masz już Navi? Do mnie dojdzie jutro to zobaczę jak to wygląda. Ramka się odkręca, chciałbym jakoś odrysować od RNSD i przyciąc, przynajmniej taki mam plan |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-06, 15:06
|
|
|
j3drek napisał/a: | Ramka się odkręca, chciałbym jakoś odrysować od RNSD i przyciąc |
na A4 forum jest opis jak ktoś dopasował ramke RNSE pod wnękę robiąc z dwóch - jedną...tzn wziął od np. DXa odciął boki, (tak samo odciął w RNSE) i wkleił do RNSE.
Mi się wydaje że ramka jest po bokach szersza w A6 pomijając zaokrąglone rogi
A6
A8
Radio dostane dziś.. lada chwila
[ Dodano: 2017-09-06, 18:08 ]
No i radyjko doszlo i faktycznie jest o jakies 3mm z kazdej strony ssersze od 8semkowego..tak wiec trzeba bedzie praktycznie po calej dlugosci docinac ta ramke
No nic...najpierw musze rozkodowac bonbez kodu przyszlo a sprzedawca nie ma kodu te |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-06, 21:40
|
|
|
Też porównywałem na podstawie zdjęć RNSD z A6 i A8, jest tak jak piszesz ramka od A6 jest troche szersza. Ale temat do ogarnięcia jutro moja przyjdzie, napisze co i jak |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-06, 21:45
|
|
|
a więc tak...będzie trochę zabawy Nie wiem skąd info, że RNS-E od A6 pasuje lepiej niż od A4 ale różnice są spore do tego aby to ładnie dopasować... poniżej różnice :
* po pierwsze kolor coś z tym trzeba zrobić... natępnie :
*wysokość jest ta sama, więc tyle mniej cięcia, jednak boczki .... tu się zobaczy:
* teraz tak (u mnie kosz jest metalowy ) więc ciężko będzie rezać, dlaczego...radio nie wchodzi przez boczne prowadnice metalowe, które trzeba albo spiłować, albo jakoś się pozbyć całkowicie.
Teraz tak...radio RNSD jest osadzone poniżej powierzchni dekoru (nie jest równo z nim). Więc tak naszło mnie że może nie trzeba ciąć ani zaokrąglać RNSE tylko go włożyć w kosz i ramke dać dekor. Wyglądać będzie tak :
Będzie to możliwe pod warunkiem, że ramka radia jak osiądzie na uchwytach bocznych dekoru (też metalowych) nie będzie kolidować z zamontowaniem dekoru. Inaczej trzeba będzie tylko w miejscu tych uchwytów (u góry pod czerwonymi wtyczkami) lekko spiłować ramkę radia. Dół powinien wejść bez problemu :
Tak więc wszystko zależy od grubości ramki radia...ale to już na weekend sprawdzę... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-07, 07:56
|
|
|
Myślałem że będzie prawie P&P. Od A4 było by jeszcze gorzej, ramka jest o 5mm wyższa, ale węższa i zostają szpary po bokach. Troche lipa z innym odcieniem ramki, byłem tego świadomy widząc zdjęcia na necie. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-07, 10:47
|
|
|
dokładnie tak lepiej podciąć ramkę od środka niż ciąć nawi
boczne cycki po prostu sie ukręca albo piłuje rowki w stelażu (ja tak zrobiłem). |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-07, 13:01
|
|
|
maciu, moze sie uda podpiłować od wewnetnrzej strony ramke radia, tak ze nie bedzie to widoczne. Ale najpierw czekam na plyte dekodujaca pin do radia
[ Dodano: 2017-09-08, 16:58 ]
Ok pomocy! Adapter mam radio podłączone woła PIN, ktorego nie mam. Teraz pytanje czy jesli radio jest zakodowane to zjedzie mi ekran czy nie ? Bo wciskam ale nic sie nie dzieje
ASO nie wie jak chcialrm u nich rozkodowac to mnie policja posrtaszył no co za człek. Kto mi rozkoduje radio???
[ Dodano: 2017-09-08, 17:46 ]
Dobra sprawa załatwiona. Widocznie bylo cos przystale moze ale wszystko jest ok. Radio juz rozkodowalem i wszystko działa
Teraz rezanko |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|