Autor |
Wiadomość |
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-07, 14:00 [D2 FL ALL
] Zaciski tył 2 tłoczki
|
|
|
witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-07, 21:09 Re: zaciski tył tarcze z czego pasują 2 tłoczki l
|
|
|
mariosrs napisał/a: | witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ?? |
<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.
Auta ,a raczej ulepy z tego typu "modami"omijam z daleka . |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-08, 11:34
|
|
|
mariosrs, po części przychylam się do słów kolegi Pepeka...... po części bo powstrzymam się od oceny tego pomysłu a zacznę od pytań:
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2014-02-08, 13:37
|
|
|
Według mojej wiedzy, z uwagi na ręczny hamulec nie założysz innych zacisków jak jedno tłoczkowe.
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton
Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.
edit:
chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-08, 14:54
|
|
|
sebos17 napisał/a: | ... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny |
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-12, 10:54
|
|
|
FOSS napisał/a: | sebos17 napisał/a: | ... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny |
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa> |
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru..... |
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-12, 10:57
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć . |
hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna... |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-12, 12:10
|
|
|
mariosrs napisał/a: | FOSS napisał/a: | sebos17 napisał/a: | ... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny |
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa> |
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru..... |
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4 |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-12, 15:10
|
|
|
Cytat: | Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4 |
p&p weszly tylko tarcze klocki dopasowales w porownaniu do tych 4 tloczkowych duza roznica do tych 6 ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-12, 15:36
|
|
|
Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-12, 21:25
|
|
|
Grain napisał/a: | Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć |
ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ? |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-13, 10:57
|
|
|
JA u siebie miałem hamulce Lucasa, pompa jest ori ale przydałaby się zmiana na wydajnieszą |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-13, 19:11
|
|
|
Kolega Mucholejkolator zmieniał pompę ,wstawił od d3 i kiedy hamulce się nagrzeją same zaczynają łapać ale on nie zmieniał serva może to by coś zmieniło |
|
|
|
|
|
|
|
Flash
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 69 Skąd: Kraków/Stavanger
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:30
|
|
|
Ktoś już wrzucił zaciski na tył pod tarcze 335mm od phaetona? Gdzieś już chyba czytałem że była zabawa z podpięciem ręcznego. Możecie podpowiedzieć jak wygląda montaż?
[edit]
Tak, wiem że jest to zacisk jednotłoczkowy Nie chciałem zakładać nowego tematu. |
|
|
|
|
|