Autor |
Wiadomość |
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-12-29, 20:25
|
|
|
Więc u mnie jak pierwszy raz podpiąłem Navi i zmostkowałem SAVE to było słychać "buczenie" (przesterowania), nawet jak leciała muzyka to w tle było to słychać (coś jak włączony wzmacniacz domowy z kolumnami), ale gdy poruszałem przewodami od czarnej i brązowej kostki iso było słychać że przestaje buczeć i muzyka grała czysto. Poprawiłem kabelki i ułożyłem wiązkę od radia żeby wychodziła z lewej strony za kieszenią |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-30, 11:34
|
|
|
u mnie buczenia nie ma i radio gra bardzo ładnie, gdyby nie ten trzask przy włączeniu i wyłączeniu juz nie wiem gdzie szukać przyczyny... |
|
|
|
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2015-12-30, 16:44
|
|
|
Może podczas pierwszego uruchomienia coś poszło nie tak i przypalił się jakiś element w radiu. Ja zmostkowałem Safe z kablem głównego zasialania radia. Wcześniej podłączyłem pod prąd po zapłonie ale musiałem co odpalenie wpisywać pin. W obu przypadakch nie było problemu podaczas odpalania.
Wczoraj pogrzebałem w bagaźniku i znalazłem kabel SMB idący od oryginalnej anteny w bagażniku do napędu nawigacji w zegarach. Zakupie przedłużacz kabla SMB dostępny w intrnecie i postaram się przeciągnąć go do radia.
W waszych wersjach nie ma tej anteny, wydawało mi sie, że to standard w a8?
I cały czas nie rozumiem o co chodzi z tym dodatkowym tunerem. W starym radiu RDS działał mi na FIS. A ten tuner z tego co wyczytałem to swego rodzaju dekoder CAN. Więc odpowiednie przelutowanie kabli z kostki od Concerta do 26pinowej navi powinno załątwić sprawę, skoro wcześniej funkcjonował bez niego |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-30, 17:44
|
|
|
za pierwszym razem radio się uruchomiło i zawołało o pin, a po wpisaniu wywalał komunikat, że nie ma połączenia save czy jakoś tak. Zmostkowałem go ze stałym plusem i już przy wkładaniu wtyczek był trzask, wpisałem pin i zagrało, wyłączyłem navi i znowu trzask teraz zauważyłem, że podczas jazdy przy wyłączonym radiu słychać lekkie szumy... juz mnie chu.. strzela
ja nie znalazłem żadnego kabla do anteny
ten tuner jest chyba od tych strzałek na fisie, ale nie jestem pewnien |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-02-17, 15:55
|
|
|
Witam, jest ktoś po wymianie z concerta na navi ? Wtyczki pasują? Chcę żeby mi działało głównie radio tv i nawigacja nie musi. Mam teraz nie oryginalne radio 1 din a nie chce kupować concert, wole dołożyć do navi, co potrzebne do wymiany? Ramka, radio, panel klimatronic, dekor, czy coś jeszcze?Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pyt po przestudiowaniu tematu. z góry dzięki za odp. |
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2016-02-17, 16:54
|
|
|
Ja zakupiłem komplet w którym był stelarz z dekorem, kratką nawiewów oraz panelem klimatornik. Mocowanie panela nawiewów, przynajmnie w moim przypadku, było przynitowane do stelarza głównego więc najlepiej dostać to razem.
Wtyczki ISO oraz miniISO pasują bez problemu. Do TV przotrzebny ci będzie odzielny tuner.
Nie wiem jeszcze jak wygląda sytuacja w poliftach z tunerem TMC. Mi wywala komunikat po odpaleniu radia. Aby tego uniknąć musisz zakupić tuner razem z wiązką do wtyczki 26pin lub jeśli tuner jest zamontowany w samochodzie jakoś przelutować kable do kostki radia. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-17, 20:15
|
|
|
kozi135 napisał/a: | jak wygląda sytuacja w poliftach z tunerem TMC. Mi wywala komunikat po odpaleniu radia. Aby tego uniknąć musisz zakupić tuner | Wystarczy wyłączyć funkcję TMC w radiu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
adi93
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: adrian
Jeżdzę: A8 D2, Q7, A4 B7, A3 8L
Wiek: 31 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Brzeziny/ łódzkie
|
Wysłany: 2016-05-05, 16:20
|
|
|
Panowie a ja mam pytanie trochę z innej beczki czy muszę kupić inną ramkę czy wyciąć ten kawałek
13140624_1145516308840446_2073366278_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 72 raz(y) 101,9 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-05-05, 22:15
|
|
|
nic nie tnij potrzebny jest stelaż, klimatronic i dekor pod 2din |
|
|
|
|
adi93
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: adrian
Jeżdzę: A8 D2, Q7, A4 B7, A3 8L
Wiek: 31 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Brzeziny/ łódzkie
|
Wysłany: 2016-05-06, 10:52
|
|
|
Mam stelarz tylko nie pasuje właśnie |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-05-06, 12:12
|
|
|
też zmieniałem 1din na 2din i wszystko mi pasuje. pokaż ten stelaż |
|
|
|
|
adi93
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: adrian
Jeżdzę: A8 D2, Q7, A4 B7, A3 8L
Wiek: 31 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Brzeziny/ łódzkie
|
Wysłany: 2016-05-06, 14:26
|
|
|
tak wyglada ta ramka nowa i stara
13170636_1146022582123152_1958760785_o.jpg stara |
|
Plik ściągnięto 26 raz(y) 195,46 KB |
13162503_1146033905455353_772754710_n.jpg nowa |
|
Plik ściągnięto 40 raz(y) 49,57 KB |
13101475_1146033898788687_306019950_n.jpg nowa |
|
Plik ściągnięto 32 raz(y) 46,92 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-05-06, 16:22
|
|
|
Wydaje sie ze jest ok, musi pasować |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-06, 17:20
|
|
|
Stelaż z polifta? Tam zdaje się, tej poprzeczki nie ma. Tylko w preFL była i dlatego może nie pasować |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|