Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-27, 19:55
|
|
|
V8 miała 4 stopniowego automata a ten od mirtparts jest do 5
Konwerter G29 był w A8 96-97 do 4.2 5hp24a i zamiennikiem dla niego jest P35 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-27, 21:13
|
|
|
Nie, jesli chcesz nowego sachsa, to zdajesz swoj stary konwerter i dostajesz nowego sachsa za 1350 PLN.
Regeneracja mojego konwertera kosztowała zakład ktory mi robil wymianę 650 złotych (mają upusty bo regularnie cos tam u nich biora). Mnie za tą regenerację skasowali 750 tlumaczac to kosztem wysylek (zarobili na tym na pewno bo tez maja umowy z kurierami podpisane, że pewnie wiecej jak 20 zlotych za wysylke nie placa). W każdym razie cena była dla mnie akceptowalna. Koszt wymiany konwetreta i uszczelek zewnętrznych skrzyni wszystkich to około 1000 zlotych mnie skasowali. Mialem za to mozliwosc przyjazdu, za kazdym razem dzwonili jak byl jakis problem. Jestem zadowolony, tylko mi kabel sygnalowy od sondy lambda jednej urwali :-) Dopiero dzis wieczorem zauwazylem, ale to nic wielkiego bo w tym miejscu sie gazownik po prostu wlutowywal i nie zrobil tego jak nalezy.
ahadam napisał/a: | za nowy bez zdawania starego? |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
bobersky
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 11 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-31, 12:52
|
|
|
Witam. Przeczytałem ten temat i sprawdziłem moją skrzynie. Wrzucam screena. Przy przyspieszaniu lekkim było nawet 900 w czwartym bloku. Dwa razy zdarzyło sie ze na trzecim bloku regulation zamienil sie na closed dopiero przy 140km/h. Dodam, że stojąc tyłem pod górke (moj wyjazd z garazu) i wrzucając R samochód po lekkim juz nawet rozgrzaniu potrafi sie stoczyć. Gdy jest zimny to zmiana biegu z 2 na 3 jest dwuetapowa (patrząc na obrotomierz).
Wniosek- Konwerter złom?
Beztytułu.jpg
|
|
Plik ściągnięto 95 raz(y) 81,32 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-01, 04:22
|
|
|
Z tymi gorkami to bym nie generalizowal bo tu gdzie mieszkam chyba zaden automat nie utrzyma auta na wolnych obrotach |
|
|
|
|
bobersky
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 11 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-01, 12:43
|
|
|
Tyle, że wcześniej pod ten sam podjazd trzymał jeszcze samochód. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-03, 12:19
|
|
|
Możesz zrobic loga jak czlowiek? Bo po tym screenie to ciezko cos powiedziec. Roznice w obrotach na TC Open mogą sięgnąć nawet 900 obrotów na niskich biegach przy ruszaniu z miejsca i to jest normalne. Konwerter się sprawdza przy 80-120 na godzine. Przy przyspieszaniu pełną petardą zawsze TC wchodzi mi w Open ale powyzej 100 nigdy nie pojawiła się tam wartośc większa niz 200-250 (na regenerowanym konwerterze). Przy Closed nie ma lewara nie moze byc prawie zadnej roznicy. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-03, 10:00
|
|
|
Firm które regenerują konwertery jest kilka. Tylko którą wybrać ?
Oczywiście przez telefon wszyscy pięknie opowiadają.
Czytając opinie w necie każda z firm ma coś na sumieniu.
Czy ktoś może polecić sprawdzoną firmę ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-03, 10:23
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Ja mam inną propozycję - kupno konwertera po fabrycznej regeneracji firmy ZF . Jakosciowo bedzie najlepszy napewno . |
Masz namiar na firmę która sprzedaje takie konwertery ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|