Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] 5HP24 problem z konwerterem  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-27, 19:12   

ahadam, sugerowałem się tym http://www.midparts.com.p...irmy-Sachs/1888
Ale nie dopatrzyłem, że to do v a nie a8 <niegadam>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-27, 19:55   

V8 miała 4 stopniowego automata a ten od mirtparts jest do 5 :P

Konwerter G29 był w A8 96-97 do 4.2 5hp24a i zamiennikiem dla niego jest P35
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-27, 21:13   

Nie, jesli chcesz nowego sachsa, to zdajesz swoj stary konwerter i dostajesz nowego sachsa za 1350 PLN.

Regeneracja mojego konwertera kosztowała zakład ktory mi robil wymianę 650 złotych (mają upusty bo regularnie cos tam u nich biora). Mnie za tą regenerację skasowali 750 tlumaczac to kosztem wysylek (zarobili na tym na pewno bo tez maja umowy z kurierami podpisane, że pewnie wiecej jak 20 zlotych za wysylke nie placa). W każdym razie cena była dla mnie akceptowalna. Koszt wymiany konwetreta i uszczelek zewnętrznych skrzyni wszystkich to około 1000 zlotych mnie skasowali. Mialem za to mozliwosc przyjazdu, za kazdym razem dzwonili jak byl jakis problem. Jestem zadowolony, tylko mi kabel sygnalowy od sondy lambda jednej urwali :-) Dopiero dzis wieczorem zauwazylem, ale to nic wielkiego bo w tym miejscu sie gazownik po prostu wlutowywal i nie zrobil tego jak nalezy.

ahadam napisał/a:
za nowy bez zdawania starego?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
bobersky 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-05-31, 12:52   

Witam. Przeczytałem ten temat i sprawdziłem moją skrzynie. Wrzucam screena. Przy przyspieszaniu lekkim było nawet 900 w czwartym bloku. Dwa razy zdarzyło sie ze na trzecim bloku regulation zamienil sie na closed dopiero przy 140km/h. Dodam, że stojąc tyłem pod górke (moj wyjazd z garazu) i wrzucając R samochód po lekkim juz nawet rozgrzaniu potrafi sie stoczyć. Gdy jest zimny to zmiana biegu z 2 na 3 jest dwuetapowa (patrząc na obrotomierz).

Wniosek- Konwerter złom?

Beztytułu.jpg
Plik ściągnięto 95 raz(y) 81,32 KB

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-01, 04:22   

Z tymi gorkami to bym nie generalizowal bo tu gdzie mieszkam chyba zaden automat nie utrzyma auta na wolnych obrotach :)
 
 
bobersky 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-06-01, 12:43   

Tyle, że wcześniej pod ten sam podjazd trzymał jeszcze samochód.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-06-03, 12:19   

Możesz zrobic loga jak czlowiek? Bo po tym screenie to ciezko cos powiedziec. Roznice w obrotach na TC Open mogą sięgnąć nawet 900 obrotów na niskich biegach przy ruszaniu z miejsca i to jest normalne. Konwerter się sprawdza przy 80-120 na godzine. Przy przyspieszaniu pełną petardą zawsze TC wchodzi mi w Open ale powyzej 100 nigdy nie pojawiła się tam wartośc większa niz 200-250 (na regenerowanym konwerterze). Przy Closed nie ma lewara nie moze byc prawie zadnej roznicy.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-03, 10:00   

Firm które regenerują konwertery jest kilka. Tylko którą wybrać ?
Oczywiście przez telefon wszyscy pięknie opowiadają.

Czytając opinie w necie każda z firm ma coś na sumieniu.

Czy ktoś może polecić sprawdzoną firmę ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-03-03, 10:05   

Ja mam inną propozycję - kupno konwertera po fabrycznej regeneracji firmy ZF . Jakosciowo bedzie najlepszy napewno .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-03, 10:23   

michalwruszak napisał/a:
Ja mam inną propozycję - kupno konwertera po fabrycznej regeneracji firmy ZF . Jakosciowo bedzie najlepszy napewno .


Masz namiar na firmę która sprzedaje takie konwertery ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-03-03, 10:25   

Ja się tym zajmuję też :) Więc jak chcesz podeślij do mnie na PW numer VIN to ustalę Ci koszta i dostępność .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.