Autor |
Wiadomość |
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-24, 12:41
|
|
|
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-24, 13:29
|
|
|
Albo jak masz wraz ze śrubą to P&P |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-19, 20:23
|
|
|
podłokietnik wymieniony,rzeczywiscie sruba od starego dużo za długa,ale efekt super. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-04-13, 08:37
|
|
|
Już dawno miałem to opisać ale widzę ze zrobił to kolega ja zrobiłem to podobnie więc nie opisze tylko dodam fotki
Dodam ze ja użyłem śruby 6mm i gwintownik a wiertło 5,5mm
Nie wiem czemu ale coś fotki się nie wyświetlają? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-14, 22:43
|
|
|
Arturo załatwione już działa. Miałeś w temacie zaznaczone wyłącz BBCode dlatego się nie wyświetlały fotki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-15, 16:05
|
|
|
tutenhamon - może lekki OT, na zdjęciu nr 5 widzę klucz firmy MODECO - używasz może narzędzi tej firmy? Jak się sprawują? Na powiększeniu widać, że jest nieco "obdziobany". |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-04-17, 22:03
|
|
|
Dzięki Ernest , ciekawe kto tam grzebał .Jac , naprawiałem ten element akurat u szwagra w warsztacie więc klucz był pierwszy z brzegu z najbliżej wiszącego kompletu ,a używa narzędzi przeróżnych producentów nie przykładając wagi do tego jakiej firmy jest dane narzędzie ,ważne żeby było skuteczne . Ja osobiście używam najczęściej nasadek i grzechotek COVAL-a , ale mam też komplet Radzickich płaskich kluczy , który służy mi już 29 lat sam nie wiem dlaczego je jeszcze trzymam chyba z sentymentu bo dostałem je od szwagra w prezencie a był w tedy dzieckiem. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-18, 08:49
|
|
|
Ja też mam sporo ręcznych + duży komplet nasadowych z Covala. Radzieckie / rosyjskie też mam - bardzo wytrzymałe (nie gniotsa, nie łamiotsa).
Polecam też markę Greene oraz szwedzkie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
cris47
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2497
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-04, 22:59
|
|
|
Wrzucam, może komuś potrzebne. Naszukałem się warsztatu który będzie chciał się podjąć naprawy tego podłokietnika. Każdy odsyłał z kwitkiem ze słowami, że nie chce im się w to bawić. Znalazłem jednak starszego pana który lubi sobie podłubać. Pokruszony element mocowania w obu podłokietnikach pospawał. Koszt 100zł
|
|
|
|
|
djwaldee
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 104 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: 2016-10-11, 20:51
|
|
|
A wstawiał ktośmoze podłokietnik z a8 d3 lub a6 c6 ? |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-10-13, 07:48
|
|
|
Z a8 D3 widziałem, ze ktos miał wstawione - ale dla mnie to juz on nie pasuje do D3. |
|
|
|
|
|