Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Rezonans w kabinie pomiedzy 1600-1800 obr.  
Autor Wiadomość
Młody 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 33
Skąd: Krasnosielc
Wysłany: 2015-01-12, 18:26   

To już mi ręce opadają <niewiem>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-12, 18:58   

ernesto napisał/a:
Marcin u mnie nie ma żadnej złączki elastycznej na wydechu. Ale o ile się nie mylę to w FL chyba coś jest.


jest bo ja wlymienialem ostatno bo juz popierdywala mi jedna, a z drugiej zszedl kompletnie ten aluminiowy oplot... <tjaa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-12, 19:00   

W przedlifcie nie ma bo ja nie przypominam sobie takowej :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-12, 19:00   

Młody napisał/a:
To już mi ręce opadają <niewiem>


Młody, a moze Ci katalizatory wydmuchalo i przez to ten rezonans. Mialem podobnie w A3 dopoki nie kupilem "pseudo" katalizatora i teraz cisza ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-12, 22:03   

martin_rs4 napisał/a:
ernesto napisał/a:
Marcin u mnie nie ma żadnej złączki elastycznej na wydechu. Ale o ile się nie mylę to w FL chyba coś jest.


jest bo ja wlymienialem ostatno bo juz popierdywala mi jedna, a z drugiej zszedl kompletnie ten aluminiowy oplot... <tjaa>


Krzychu też chyba coś kiedyś wspominał że u siebie wymieniał. Czyli tak jak myślałem że nasze układy wydechowe są troszkę inne ;)
Co do rezonansu to obstawiał bym albo problem ze skrzynią w której coś dostaje w określenej prędkości obrotowej.
Wał się kręci szybciej wraz ze wzrostem prędkości więc jego odgłosy były by bardziej odczuwalne wraz z prędkością pojazdu. To samo tyczy się tylnego mostu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-12, 22:59   

Ernesto napisał/a:
Wał się kręci szybciej wraz ze wzrostem prędkości więc jego odgłosy były by bardziej odczuwalne wraz z prędkością pojazdu


Nie koniecznie Erni. Nie wiem czy pamiętasz ale przerabiałem temat wału w mojej A8 co mi wyważali odważnikami od ciągnika :/ chyba z 7 razy. Rezonans po założeniu wału był właśnie odczuwalny najbardziej w dolnym zakresie obrotów-tak do ok. 2000obr. i to na każdym biegu (chyba oprócz 1) ale po przekroczeniu powiedzmy 120km/h było słychać już tylko delikatne buczenie. W końcu jak kupiłem używkę, ze którą oni zapłacili to po założeniu cichosza :D

Ale to kolega pisze, że na pod nośniku bez obciążenia tego nie ma, a u mnie było nawet jak dwa koła miałem w górze...wiec jeśli to nie wał, ani wydech, lub koła to chyba tylko ASB zostaje <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-12, 23:10   

Ciężkie są takie diagnozy. Najgorsze jest to że nie ma się czego czepić by być pewnym w 100%

Marcin przypomniałem sobie. A Lock up ? Może tu tkwi problem w jego działaniu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-12, 23:26   

ernesto napisał/a:
A Lock up ? Może tu tkwi problem w jego działaniu.


Jeśli się dobrze orientuje to lock up zapinana na 3cim biegu, jeśli by nie zapinał to mogłoby tam rezonować? <hmm>

Młody, musiałby sprawdzić, choć twierdzi że majstry z midparts ewentualną usterkę ASB wykluczają... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pszemoll 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 51
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2021-03-14, 11:10   

Czesc. Wiem, ze temat stary.... ale czy udało się rozwiązać problem??? Co było przyczyną tego rezonansu?

[ Dodano: 2022-01-04, 19:05 ]
Ponawiam tylko pytanie z zeszłego roku do autora posta. Czy udało się rozwiązać problem??
Czy jest ktoś kto wie jaki był finał?

U mnie od lat ten sam problem i brak rozwiązań.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.