Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 20:29   [D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8

Mam seryjne zawieszenie z S8, kompletne. Strasznie mi ono przeszkadza i musze je zmienic na zwykle. Pytanie zatem jest takie - czy amortyzatory w S8 są takie same jak w A8 i roznica jest tylko w sprezynach czy jednak sie roznia od zwyklych wersji? Zawieszenie mam w super stanie i nie chce wymieniać amorów jesli nie ma takiej koniecznosci.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 20:35   

Czymś tam się róznią amory to pewne ale ja w swojej z tyłu mam już serie a z przodu tylko spręzyny mi eSowe zostały.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 20:45   

...Apophis, masz przez to przód jakoś niżej? Ja będę robił znów odwrotnie niż Bugalon, bo mam amorki ze sprężynami standard a będę zmieniał na eSowe w nadzieji ze mi trochę siądzie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 20:45   

kupiłem komplet używanych oryginalnych sprężyn ladnie trzymajacych auto (oczywiscie wyzej niz mam teraz) i zastanawiam sie czy powinienem do tego dokupowac nowe amortyzatory. Jesli rozmiar jest ten sam - a tego nie wiem (w sensie dlugosc i pozostale wymiary) to chętnie zostawię seryjne amory z esy bo wedlug mnie na komfort wpływaja głownie sprezyny.

Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 21:02   

martin_rs4 napisał/a:
masz przez to przód jakoś niżej?


Oczywiście coś ok -20 względem serii. Tył wymieniłem na seryjny by poszedł w gore bo raz że dupa śledzia była dwa że mam tam sporo balastu więc tym bardziej mi nie pasowało. Teraz z balastem stoi ok.

Amory kupiłem w sklepie i nie widziałem względem esowych jakiejs różnicy. Pasowały ok.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 21:11   

Czyli co - zostawiac te esowe amory? Bo w sumie amor tez ma jakas charakterystyke tlumienia i przez to troche bardziej twardo moze byc (ale nie tyle co na sprezynie)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:15   

Bugalon napisał/a:
Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany


Dzięki wielkie za ofertę, ale juz się zaopatrzyłem w cały komplecik eSowy na wiosnę do nowych 19"stek :D

Apophis napisał/a:
Oczywiście coś ok -20 względem serii.


Ooo i o to właśnie mi chodzi...nie za nisko, nie za wysoko....w sam raz :]

A jakie odczucia masz w zachowaniu się auta mając różnie przód i tył?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 21:20   

Ja tam takie gleby odradzam. Kazdy wyzszy spiacy policjant konczy sie przycierka przedniego zderzaka :(
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 21:26   

Prawda to bo mój zderzak już ma nierówne szpary ale jeszcze go nie urwałem na szczescie...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:28   

Nieee no słuchaj, w A4 miałem springi H&R czerwone -40mm i było jeszcze w miarę z wysokością, natomiast komfort dostał po tyłu. Teraz w A8 nie chce tracić nadto komfortu, dlatego

A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.

Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-22, 00:15   

Ja chyba będę stosował takie rozwiązanie jak Apo właśnie... chciałem obniżyć trochę przód, żeby 19" jakoś wyglądały ale jest szansa, że niedługo wlecą 20" jak sie sezon zacznie :)
obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika :P
Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 06:24   

Moja A8 wyjechała z fabryki na tym eSkowym zawieszeniu lecz wcześniej kupiłem tez amory i przy wymianie machłem od razu z tyłu sprężyny.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-22, 07:18   

Czyli co - moge spokojnie wkladac inne sprezyny a seryjne amory zostawic eskowe czy nie? Mam u siebie tego sachsa na czerwonych sztycach w ladnym stanie. Jak to spasuje (w sensie ze mi dlugosci amora nie zbraknie na przyklad bo jest ten sam wymiar) to bym chętnie taki ruch zrobil.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 14:43   

Wsadzić wsadzisz jak to bedzie pracować to nie wiem. Wydaje mi sie że normalnie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-22, 21:21   

Ja narazie zamontuje caly setup eSowy i zobacze jak to będzie wyglądać. Z regóły jezdze sam wiec nie powinno być problemu z obciążeniem nadmiernym, natomiast jeśli tyłek będzie faktycznie niżej, to zrobię jak Maciek i w sadze serie na tył :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.