Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] sprezyny tyl  
Autor Wiadomość
kadela69 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39
Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 60
Skąd: tychy
Wysłany: 2017-06-23, 15:06   




tak to u mnie wyglada;( zobaczymy jak bedzie po zmianie sprezynek

[ Dodano: 2017-06-26, 19:58 ]
Jak tam panowie jak myslicie lepiej kupic te tanie nowki za 68 szt ktore kolega wyzej polecal,czy kupic uzywki za 160zl za 2szt ktore maja ponoc 32,5cm. Bo tak sie zastanawiam;/ bo 200zl za szt .za blistainy to troche drogo

[ Dodano: 2017-07-01, 23:49 ]
Jeszcze mam pytanko jak najlepiej wymieniac sprezyny?sciagacze mam.czy tylko sciagacze wystarcza?czy trzeba cos jeszcze odkrecac,amortyzator? Prosil bym o proste wskazowki alno linka do tematu bo jakos szukanie mi slabo idzie na forum;)
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-02, 06:27   

Jak zdejmiesz koło to wszystko będzie jasne. Filozofii nie ma. Jak odkrecisz amorek to da troszkę więcej miejsca. Ja tak u siebie robiłem.
 
 
kadela69 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39
Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 60
Skąd: tychy
Wysłany: 2017-07-04, 18:23   

Wymienilem sprezynki na uzywki ale w dobrym stanie dlugosc 32cm ( oznaczenie 3 rozowe kropki) i teraz autko stoi jak nalezy.tyl rowny z przodem ;) sprezynki pomalowalem hamerajdem takze mysle ze posluza dlugo;) stare sprezyny mialem chyba jakies sportowe firmy eibach 25cm,takze jak ktos reflektuje to za skrzynke piwka oddam.prowadzilo sie auto na nich lepiej bo nizej tyl siedzial ale moja dupka woli wygode niz szybkie pokonywanie zakretow;) teraz auto po wymianie wyglada tak
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-10-06, 06:31   

No ja w końcu wstawiłem podkładki pod sprężyny, które kilka lat temu wytoczyłem

Tak wygląda po zaladowaniu 100LPG i 30PB. Teraz równo stoi (wiem inni walą obniżenie ale ja wole mieć wyższe auto) Od podłoża do rantu błotnika mam 74cm kola 225/55 R17
_________________

 
 
J@ck 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 40
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 2017-10-15, 08:16   

Wygląda super. Może zostanę zbiczowany ale szlak mnie trafia jak słyszę mam (limuzynę) A8 i posadziłem ją na glebę. Proszę mi wytłumaczyć po co kupować limuzynę z komfortowym zawieszeniem i zrobić z niej taczkę którą trzepie. Uważam, że trzeba sobie kupić hundę i posadzić o -70 wtedy sobie lataj. Jeżdżę w Niemczech i uwierzcie mi, że posadzone A8 to ewenement nie to co w Polszy. U nas chyba jeszcze wielu nie dorosło do słowa limuzyna. D2, D3, i nowsze u niemca NIE LEŻĄ na glebie. Od razu odpowiem na pyt dlaczego tak piszę o (najeźdźcach) bo chyba mamy podobny tok myślenia, limuzyna ma być wygodna a zglebowana taczka to jakiś rasowy sport
_________________
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-15, 09:03   

Wychodzisz z założenia że jak gleba to nie ma komfortu - może w hondzie tak jest . Jeździłem D2 , D3 i D4 dużo kilometrów i każde było trochę zdołowane - nie czułem że mnie dupsko boli . Ale jest wolność i każdy robi to co mu się podoba .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2017-10-15, 16:21   

J@ck napisał/a:
Wygląda super. Może zostanę zbiczowany ale szlak mnie trafia jak słyszę mam (limuzynę) A8 i posadziłem ją na glebę. Proszę mi wytłumaczyć po co kupować limuzynę z komfortowym zawieszeniem i zrobić z niej taczkę którą trzepie.


Jeżeli ma się pojęcie i doświadczenie w dobieraniu zawieszenia to wcale nie musi być to tak zwany beton. Aktualnie mam w D2 -80mm i 20" 4x10J na naciągach i jest praktycznie tak miękko jak na serii, a na pewno bardziej komfortowe niż Twarde S8-emkowe. Więc można ?

J@ck napisał/a:

Uważam, że trzeba sobie kupić hundę i posadzić o -70 wtedy sobie lataj. Jeżdżę w Niemczech i uwierzcie mi, że posadzone A8 to ewenement nie to co w Polszy.


Właśnie w DE na prawdę spore grono wyznaje "german style" gleby, spasy, Stance, air ride itp.

J@ck napisał/a:

U nas chyba jeszcze wielu nie dorosło do słowa limuzyna. D2, D3, i nowsze u niemca NIE LEŻĄ na glebie. Od razu odpowiem na pyt dlaczego tak piszę o (najeźdźcach) bo chyba mamy podobny tok myślenia, limuzyna ma być wygodna a zglebowana taczka to jakiś rasowy sport


Nawet jak miałem seryjne zawieszenie, nigdy po krawężnikach i polach nie jeździłem, bo jak mówisz to jest Limuzyna. Aktualnie auto jest użytkowane "na co dzień" zjechało Polskę w wzdłuż, wszerz i nie tylko Polskę i nigdy nie miałem problemu przez glebę, tylko po prostu na glebie trzeba umieć jeździć i umieć traktować limuzynę jak sam to podkreślasz, a nie walić po chodnikach.

Więc podsumowując ;) Gleba wcale nie równa się beton...
_________________

 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-10-15, 20:28   

karol208 napisał/a:
No ja w końcu wstawiłem podkładki pod sprężyny, które kilka lat temu wytoczyłem(...)

<brawo>
Jeśli to nie problem poproszę jakieś bliższe dane tudzież rysunek żeby sobie coś takiego ustrugać.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-10-18, 06:27   



Dodatkowo ja wywierciłem dziurkę bo w ori wahaczu jest taki cycek zeby to się nie obracało.
u siebie mam h=30mm
_________________

 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-10-18, 20:48   

Dziękuję :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-19, 11:08   

W jaki sposób taki dystans ma się spasować w dolne gniazdo sprężyny? Przecież tam jest wyprofilowana podkładka (chyba że ją się wyjmuje i przekłada na górę dystansu).

audi-a8-d2-4-2-v8-zawieszenie-tyl-kompletne-160000-3935071281.jpg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 114,92 KB

 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2017-10-19, 17:32   

Tą gumę się wyjmuje.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-20, 06:34   

Jeśli się przekłada to nie ma tematu. U mnie dystans jest na górnej części sprężyny, ale tutaj faktycznie chyba łatwiej to zrobić.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-10-20, 10:19   

krisker napisał/a:
Jeśli się przekłada to nie ma tematu. U mnie dystans jest na górnej części sprężyny, ale tutaj faktycznie chyba łatwiej to zrobić.


Tak dokładnie poskadke się ściąga i nakłada z góry na dorobiony krążek.

Tak z innej beczki.
Dla tych co wymieniają sprężyny a zostawiają stare amorki mcpersony . Passat b5 4motion tył. Wkrecalem nową sprężynę w stary amorek po skręcenie do kupy i sciaganiu sciagaczy po chwili amortyzator się rozpadł. Na szczęście części minęły nas na milimetry.
_________________

 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-01-13, 11:11   

Odświeżę temat, zmieniłem sprężyny tylne bo auto było klapnięte i po wymianie zaskoczyło mnie to, że prawy tył ładnie wstał natomiast lewy ledwo się podniósł- różnica między stronami wynosi dobre 2 cm. Co może być przyczyną?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.