|
Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-08, 19:11
|
|
|
paulo79 napisał/a: | jesli jednak ktos musi zakodowac z niewiadomo jakiego powodu to prosze sprobowac :
najpierw trzeba nacisnąć na kluczyku przycisk otwierania lub zamykania a później otworzyć lub zamknąć zamek ręcznie, ta kombinacja dziala w vw (podczerwien) byc moze w audi tez zadziala |
Ja mam tylko jeden przycisk do otwierania i zamykania drzwi.
U mnie po wyjęciu baterii i włożeniu nic nie trzeba było robić. Choć czasami jak mi się zawiesi otwieranie to stosuje metodę ręcznego otwierania z naciśniętym przyciskiem. Nie wiem czy to coś daje ale mi nieraz pomaga. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-08, 19:20
|
|
|
no tak przycisk jest jeden ale chodzilo mi o dany moment zamkniecia lub otwarcia, dlatego tez dziwi mnie fakt iz trzeba kodowac klucz po zmianie bateryjek. Warto przegladnac tez wnetrze klucza,poczyscic i podoginac blaszki,ostatnio przestal mi dzialac klucz a po przeczyszczeniu i dogieciu blaszek otwiera i zamyka z 2 metrow jak nigdy dotad.Zawsze musialem dusic z 5cm az paluch bolal a teraz smiga jak sie nalezy |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-08, 20:32
|
|
|
po zmianie nie trzeba absolutnie, sęk w tym że samo z siebie przestało działać
a procedury na kodowanie kluczyka nie działają albo coś źle robię ale nie tylko ja bo
gdzie indziej też znajdowałem opisy że beczy raz niezależnie od tego którą komorkę
pamięci próbujemy zająć |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-08, 20:39
|
|
|
maciu napisał/a: | po zmianie nie trzeba absolutnie, sęk w tym że samo z siebie przestało działać
a procedury na kodowanie kluczyka nie działają albo coś źle robię ale nie tylko ja bo
gdzie indziej też znajdowałem opisy że beczy raz niezależnie od tego którą komorkę
pamięci próbujemy zająć |
U mnie czasami też przestaje dziłać. Ale po paru próbach zaczyna działać. Myślę, że u mnie to wina słabych baterii w pilocie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-11, 08:19
|
|
|
maciu napisał/a: | czy słaba bateria można sprawdzić próbując kodowac kluczyki niestety u mnie jest
tak że beknie raz niezaleznie od tego który kluczyk próbuję zakodować
skoro beczy więc transmisja jest i raczej opcja słabych baterii odpada |
jak to w zyciu opcja które teoretycznie odpadała okazała się być słuszną
zakupiłem nowe Varty i działa jak złoto |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |