Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] sterowanie pilotem na podczerwień  
Autor Wiadomość
tommi 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-05-22, 10:58   [D2 preFL ALL ] sterowanie pilotem na podczerwień

witam od 2 dni nie dziala mi pilot na podczerwien i nie wiem dlaczego. Pilot wysyla normalnie sygnaly bo sprawdzalem ale nic nie reaguje. Otwierajac kluczem wszystko w normie. Co moglo sie stac? Wymyslili jakis badziew na podczerwien z ktorym wiecznie problemy. Czy slabe baterie moga miec na to wplyw? Baterie wymieniane 4 miechy temu
 
 
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-05-23, 18:01   

Jedyne co moge w tej sprawie to podpiać sie pod temat....Ten sam rocznik,ten sam zamek,ten sam problem :-/ Auto stało nieruszane przez tydzień i podczerwien z kluczyka nie dziala,baterie niedawno wymienione,kluczyk wysyla sygnał a dzwi nie zamyka/otwiera... :cry:
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-23, 18:36   

Ja dziś też mam ten sam problem... ale ja zrobiłem jakieś zwarcie chyba w instalacji podczas bawienia się w kabelkami... Więc... POMOCY :)

Jest jakiś bezpiecznik do tego ?

[ Dodano: 2010-05-23, 20:22 ]
Ja myślę że coś się zdupczyło w pompce centralnego... bo to od razu połączone jest ze sterownikiem... ja zrobiłem zwarcie jakoś przy zabawie z kabelkami... ale w waszym przypadku mogło coś zamoknąć... nie wiem też czy czasem jakoś się nie koduje kluczyka w sterowniku pompce centralnego....

[ Dodano: 2010-05-23, 20:34 ]
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=6
tutaj jest cos o kodowaniu
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-24, 18:56   

kluczyka na podczerwien nie trzeba kodowac. Zmien baterie tam sa 4 szt tylko pamietaj jak sa wlozone i bedzie dzialac normalnie. Slabe baterie moga powodowac brak otwierania mimo ze kluczyk emituje sygnal. Cala inwestycja max 20 PLN
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-24, 19:19   

A co jeżeli podczerwień nawet na nowych bateriach nie działa ? To co może być przyczyną ?
Jest możliwe aby to była wina uszkodzonego sterownika / pompki ?
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-24, 19:47   

gdyby pompka padla to przy otwieraniu kluczem nie otwieralby wszystkich drzwi. Po wymianie baterii powinno wszystko wrocic do normy, nie slyszalem zeby komus podczerwien padla ale coz rzeczy dzieja sie dziwne
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-24, 20:08   

No ja właśnie gdzieś na HAMERYKANSKYM forum czytałem "bardzo profesjonalnie" że komuś też przestało to działać... Ludzie coś mówili że mogło dojść do zamoczenia (w jego przypadku) sterownika i mogło coś paść... ale co i jak to nie wiem...
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-24, 21:34   

Jak mi to padło to kumaty elektryk założył mi kumaty alarm który domykał , otwierał bo już miałem dosyć celowania pilotem w słupek i miałem po problemie. :mrgreen:
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-25, 08:27   

pioter, zakładał ci alarm ? czy sam sterownik centralnego pod fabryczny ? :P

[ Dodano: 2010-05-25, 10:41 ]
... a masz możliwość zapytać się gościa czy przerabiał jakoś sterownik fabryczny czy sterownik uniwersalny ? o ile masz dołożony sterownik centralnego a nie alarm...
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-25, 12:17   

Zakładał mi alarm , tylko to robił mi w poprzedniej a8 - 95rok , tu masz namiary do niego : http://www.a8team.pl/topics22/912.htm , sterowniki tez chyba zakłada.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-25, 13:02   

Hejka wam!

Ja problem swój rozwiązałem!!

Jednak trza zakodować kluczyk w sterowniku ale nie przez vag bo bynajmniej u mnie i tak się nie łączył ze sterownikiem.

Więc tak.

Kluczyk nr1. Odpalacie zapłon (nie silnik)
wychodzicie z auta,
zamykacie wszystkie drzwi
wsadzacie kluczyk z pilotem do zamka drzwi kierowcy i przekręcacie aby zamknął auto (raz)
wciskacie na pilocie guzik zamykania (powinno być słychać pompkę jak robi cyk)
potem otwieracie z kluczyka i wciskacie znowu guzik...

Nie jest to dokładny opis jak to zrobić poprawnie... ja tak kombinowałem i u mnie działa już wszystko, aczkolwiek iż miałem niby nowe baterie to musiałem je wymienić.

Kolejna sprawa. Sprawdzcie sobie bezpieczniki (wszystkie) w kolumnie o nazwie ZV Pumpe coś tam... (oczywiście chodzi o bezpieczniki w nogach pasażera)

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-05-25, 17:14 ]
P.S. jednak coś pochrzaniłem :P Kluczyk zaprogramował mi się na miejscu drugim... i teraz wsiadając do auta... po otworzeniu z pilota... wszystko ustawia mi sie (fotele itd) z pamięci foteli które jest ustawione na nr 2... ;P ale mysle ze to latwe do naprawienia hehe
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
tommi 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-05-25, 21:00   

to co podales wyzej jest do sterowania radiowego a nie do podczerwieni. Baterie zalozone nowe i problem jak reka odjal
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-27, 19:50   

no wlasnie nie jak reka odjal bo kluczyk sie zakodowal jako drugi... cos jest walniete ale po samej wymianie baterii to nic nie dalo...

a w kluczyku jedyne co jest to pilot i immo... nie wiem jak wy to nazywacie... podczerwienia czy radiem...

ja u siebie zrobilem zwarcie na sterowniku w pompce i po prostu cisza byla...
wymienilem bezpieczniki, cisza... (byly przepalone)
wyeminilem baterie w pilocie, cisza...
zaczalem sie bawic w kodowanie, programowanie czy ki cholera jak sie to nazwywa
i kluczyk dziala... tyle ze na pozycji drugiej i dalej do pozycji czwartej moze dzialac...
ale na pozycji pierwszej ni cholera... VAGiem nie moge sie podlaczyc pod sterownik zamka
ani ze sterownikiem komfortu... ogolnie mam to gdzies... ;)
wazne ze dziala... i tak to jest do czasu az nie walne tam nowego alarmu i sterownika zamka... bo tak podczerwien / radio to i tak o kij roztrzas... zasieg tych pilotow jest liczony chyba centymetrach a nie metrach hehehe ;P
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-08, 14:35   

paulo79 napisał/a:
kluczyka na podczerwien nie trzeba kodowac. Zmien baterie tam sa 4 szt tylko pamietaj jak sa wlozone i bedzie dzialac normalnie. Slabe baterie moga powodowac brak otwierania mimo ze kluczyk emituje sygnal. Cala inwestycja max 20 PLN


gdyby kodowanie nie było konieczne to by znaczyło że każdym takim kluczykiem
otworzysz każdą audicę a irdą

czy słaba bateria można sprawdzić próbując kodowac kluczyki niestety u mnie jest
tak że beknie raz niezaleznie od tego który kluczyk próbuję zakodować

skoro beczy więc transmisja jest i raczej opcja słabych baterii odpada

tak czy inaczej zagwozdka, może komuś udało się skutecznie zakodować
kluczyk irda?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-08, 19:53   

nie wiem czy doczytales do konca o co chodzi ale widze ze nie, temat dotyczyl kodowania kluczyka po zmianie baterii a moja odpowiedz byla jasna - po zmianie baterii nie trzeba kodowac podczerwieni (przynajmiej nie spotkalem sie jeszcze zeby trzeba bylo zakodowac klucz po wymianie baterii)

[ Dodano: 2010-09-08, 19:56 ]
jesli jednak ktos musi zakodowac z niewiadomo jakiego powodu to prosze sprobowac :
najpierw trzeba nacisnąć na kluczyku przycisk otwierania lub zamykania a później otworzyć lub zamknąć zamek ręcznie, ta kombinacja dziala w vw (podczerwien) byc moze w audi tez zadziala
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.