|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-26, 21:33
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Tak nie do końca olać, pan z SKP może przeglądu nie zrobić i co wtedy, jak go przekonasz że nie ma racji jak on pan i władca |
Wystarczy wytłumaczyć. W nie każdym SKP pracują idioci. A jak już trafisz na jednego to zawsze można poprosić kierownika, albo wybrać inną stację.
Generalnie z im większa mordą, tym bardziej pod górkę i tyczy się to zarówno kontroli itp.
A dla tych co uważają, że PL = MEX - wszystko nagrywać i brać dane. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-02-26, 21:40
|
|
|
Akurat skp mam zaprzyjaźnione więc nie będzie problemu z tym , pokaże wyciąg z vinu i będzie ok . |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-26, 21:43
|
|
|
dice111 napisał/a: | A dla tych co uważają, że PL = MEX - wszystko nagrywać i brać dane. |
Nie MEX tylko chlew obsrany itd... A Marelli jeszcze ma szła. Resztki, ale ma. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-27, 10:22
|
|
|
machul333 napisał/a: | Jest coś czym można udowodnić drogówce i skp że samochód tak wyjechał oryginalnie z fabryki? |
Papierologia.
Napisać do importera oficjalne pismo z prośbą o wydanie oświadczenia, że auto o podanym numerze VIN fabrycznie zostało wyposażone w światła ksenonowe i było homologowane na rynek polski.
Poprosić o kopię homologacji chociaż wydaje mi się to kretyńskie bo numer homologacji jest wpisany w karcie pojazdu i do takich dokumentów urząd powinien dochodzić sobie sam drogą urzędową.
Motywować zaostrzającymi się przepisami oraz powszechną niewiedzą kontrolujących kiedy to na ciebie jako właściciela przerzucają ciężar udowodnienia, że Audi A8 to nie Skoda Favorit a ty jesteś człowiekiem a nie wielbłądem.
Pisać do ITS o potwierdzenie, że dany pojazd o określonym typie, homologacji i numerze VIN zgodnie z homologacją jest dopuszczony do ruchu.
Tu przyda się też pewnie w/w oświadczenie od importera.
Na OSKP, jak odmówią pozytywnego zakończenia badania technicznego z powodu xenonów, żądać pisemnego uzasadnienia tej decyzji włącznie ze szczegółową podstawą prawną.
Rozmowy nagrywać.
Od decyzji odwołać się pisemnie w załączeniu przedstawiając w/w dokumentację.
Jak odmówią ponownie to do sądu.
Przy kontroli drogowej nie dawać dowodu rejestracyjnego do ręki.
Na ewentualne dyskusje nt. xenonów wozić ze sobą całą dokumentację.
KONIECZNIE nagrywać przebieg kontroli drogowej bo z autopsji wiem, że w trakcie kontroli gadają coś innego a w ewentualnych papierach, mandatach, notatnikach służbowych wpisują coś innego i jak nie masz nagrania to już nie udowodnisz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |