Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Z nawiewów lewej strony leci tylko gorące  
Autor Wiadomość
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-22, 13:15   

czytałem ten temat, ale podpiąłem się tu, ponieważ mi wszędzie leci chłodne powietrze jeśli temperaturę mam ustawioną poniżej tych 22stopni, natomiast każde dodanie 0,5stopnia w górę powoduje że leci coraz cieplejsze powietrze z lewej strony, i nie robi sie chłodniejsze po przejechaniu iluś tam kilometrów, tak jak u kolegi grzybek.
Aha no i ja już jestem po uzupełnieniu czynnika, teraz 22 stopnie i mniej to dla mnie za zimno, dlatego lubię jeździć tak na 24-25stopnie ustawione, no ale wtedy muszę zamykać lewą stronę, bo mi wali ciepłym powietrzem
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-22, 23:44   

Zapewne czujnik temperatury albo któraś klapka niedomaga.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-23, 08:43   

puzzel1, jak ogarniesz problem to daj znać, ja mam identyczny w D3
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-31, 21:33   

odgrzebie kotleta mam pytanie czy jak ogrzewanie jest wyłączone tzn zawór zamkniety to obieg powinien być przez zawór miedzy krućcami zasilania a powrotu ?
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-02, 13:05   

Tak
 
 
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-02, 16:49   

Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
https://drive.google.com/folderview?id=0BzqUjgv3PYYlTWFQQWxua0Rwa00
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-02, 17:15   

dariuszmuzyka napisał/a:
Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
https://drive.google.com/folderview?id=0BzqUjgv3PYYlTWFQQWxua0Rwa00


na poprzedniej stronie tak w połowie masz zdjęcie żóltej wtyczki która obsługuje dwa elektrozawory obiegu ciepłej wody do nagrzewnicy.
odepnij tą okrągłą żółtą wtyczkę i jak masz VAG to wejdz w klimatyzację kanał 14 okno 3 i 4 pokazuje jaka temp widzą czujniki lewej i prawej nagrzewnicy. Jeśli obieg wody jest prawidłowy te temperatury będą prawie jednakowe i przy odpiętej wtyczce ich temperatura powinna być przy rozgrzanym silniku prawie równa temp silnika czyli około 80st.

jesli silnik jest gorący, ma 90st na zegarze i w oknie 3 i 4 masz nadal np 30st zamiast 80st przytrzymaj gaz na 3000 obrotów przez około 20sek i obserwuj czy temp wzrasta w oknie 3 i 4 jesli wzrasta ale nie do 80st tylko np 45st to znaczy że nagrzewnice są zamulone kamieniem.
wtedy musisz je przepłukać co trochę pomoże ale najlepiej wymienić nagrzewnice na nowe.
płykanie to zrób samym octem, przetłocz ten ocet za pomocą wiertarki z pompką ale zostaw ocet na kilka godzin bo inaczej nie pusci kamień
 
 
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-05, 07:49   

Dzieki wielkie za odpowiedź, narazie jestem po zabiegu artroskopi kolana i jak dojde do siebie to sprawdze

[ Dodano: 2017-10-06, 15:27 ]
Sprawdzilem, zobaczcie prosze jakie sa temperatury, przewod odpiolem i przegazowalem okolo minuty i wzrosla temp w bloku 14 okno 4te do 49
https://drive.google.com/folderview?id=0BzqUjgv3PYYla1A4R3pSMk94TlU

Pierwsze jest przed drugie po odpieciu przewodu
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-10-08, 15:32   

ja też sprawdziłem temp jaka jest w oknie 3 i 4, pokazało u mnie 63 stopnie, u mnie problem polega na tym że jak webasto odpale to tak nie badzo chce w środku być ciepło, myśle że to będzie wina nagrzewnic, co o tym sądzicie?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-08, 16:44   

Jak masz możliwość to pod jeden wąż który idzie do nagrzewnicy podłącz wąż ogrodowy , drugi koniec daj do jakiegoś wiadra i niech się płucze . Zwykłe ciśnienie " ogrodowe " wystarczy . Kolega robił to w A6 , ja w D2 i pomogło .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-10-08, 17:02   

Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-10-08, 21:32   

danishow napisał/a:
Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.


Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działo ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-08, 21:43   

ernesto napisał/a:
danishow napisał/a:
Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.


Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działo ;)


Nie znoszę zapachu octu - chyba bym zwymiotował w samochodzie jeślibym poczuł ten zapach z jakiejkolwiek nieszczelności w układzie podczas jazdy...

Ale na poważnie - nie sądzicie koledzy, że trzebaby polatać przez jakiś czas na mocnym "odkamieniaczu"? Coś jak kalgon lub inny specyfik... A potem niestety oczyścić już ręcznie z nagrzewnic i chłodnic ten syf który się odklei z układu? Inaczej znowu po jakimś czasie jakiś elektrozawór może się zablokować. Czy tym razem byłoby to działanie lekko "nadpobudliwe"?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-10-08, 22:29   

U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice

_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-09, 08:18   

ernesto napisał/a:
U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


W sumie tak chyba też można. Przy włączonym silniku ciśnienie wody powinno ten syf wypchnąć z układu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.