Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2 Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-22, 12:15
czytałem ten temat, ale podpiąłem się tu, ponieważ mi wszędzie leci chłodne powietrze jeśli temperaturę mam ustawioną poniżej tych 22stopni, natomiast każde dodanie 0,5stopnia w górę powoduje że leci coraz cieplejsze powietrze z lewej strony, i nie robi sie chłodniejsze po przejechaniu iluś tam kilometrów, tak jak u kolegi grzybek.
Aha no i ja już jestem po uzupełnieniu czynnika, teraz 22 stopnie i mniej to dla mnie za zimno, dlatego lubię jeździć tak na 24-25stopnie ustawione, no ale wtedy muszę zamykać lewą stronę, bo mi wali ciepłym powietrzem
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-31, 21:33
odgrzebie kotleta mam pytanie czy jak ogrzewanie jest wyłączone tzn zawór zamkniety to obieg powinien być przez zawór miedzy krućcami zasilania a powrotu ?
Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
https://drive.google.com/folderview?id=0BzqUjgv3PYYlTWFQQWxua0Rwa00
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-02, 16:15
dariuszmuzyka napisał/a:
Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
https://drive.google.com/folderview?id=0BzqUjgv3PYYlTWFQQWxua0Rwa00
na poprzedniej stronie tak w połowie masz zdjęcie żóltej wtyczki która obsługuje dwa elektrozawory obiegu ciepłej wody do nagrzewnicy.
odepnij tą okrągłą żółtą wtyczkę i jak masz VAG to wejdz w klimatyzację kanał 14 okno 3 i 4 pokazuje jaka temp widzą czujniki lewej i prawej nagrzewnicy. Jeśli obieg wody jest prawidłowy te temperatury będą prawie jednakowe i przy odpiętej wtyczce ich temperatura powinna być przy rozgrzanym silniku prawie równa temp silnika czyli około 80st.
jesli silnik jest gorący, ma 90st na zegarze i w oknie 3 i 4 masz nadal np 30st zamiast 80st przytrzymaj gaz na 3000 obrotów przez około 20sek i obserwuj czy temp wzrasta w oknie 3 i 4 jesli wzrasta ale nie do 80st tylko np 45st to znaczy że nagrzewnice są zamulone kamieniem.
wtedy musisz je przepłukać co trochę pomoże ale najlepiej wymienić nagrzewnice na nowe.
płykanie to zrób samym octem, przetłocz ten ocet za pomocą wiertarki z pompką ale zostaw ocet na kilka godzin bo inaczej nie pusci kamień
ja też sprawdziłem temp jaka jest w oknie 3 i 4, pokazało u mnie 63 stopnie, u mnie problem polega na tym że jak webasto odpale to tak nie badzo chce w środku być ciepło, myśle że to będzie wina nagrzewnic, co o tym sądzicie?
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-08, 15:44
Jak masz możliwość to pod jeden wąż który idzie do nagrzewnicy podłącz wąż ogrodowy , drugi koniec daj do jakiegoś wiadra i niech się płucze . Zwykłe ciśnienie " ogrodowe " wystarczy . Kolega robił to w A6 , ja w D2 i pomogło .
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-08, 20:43
ernesto napisał/a:
danishow napisał/a:
Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.
Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działo
Nie znoszę zapachu octu - chyba bym zwymiotował w samochodzie jeślibym poczuł ten zapach z jakiejkolwiek nieszczelności w układzie podczas jazdy...
Ale na poważnie - nie sądzicie koledzy, że trzebaby polatać przez jakiś czas na mocnym "odkamieniaczu"? Coś jak kalgon lub inny specyfik... A potem niestety oczyścić już ręcznie z nagrzewnic i chłodnic ten syf który się odklei z układu? Inaczej znowu po jakimś czasie jakiś elektrozawór może się zablokować. Czy tym razem byłoby to działanie lekko "nadpobudliwe"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum