|
Autor |
Wiadomość |
goldmotosport
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Gru 2012 Posty: 2 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2012-12-21, 19:32 [D3 02 3.0TDI
] aktywacja sterownika turbiny spalin-usterk
|
|
|
HELP!!! Tak jak w temacie: kod błędu cytuję "aktywacja sterownika turbiny spalin-usterka elektryczna"
tylko że dla pewności owy AKTUATOR czyli ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY został zmieniony i przyuczony a błąd pozostaje nadal. Generalnie samochód jedzie , check nie świeci ale mocy (260KM) brak. nie kopci. po prostu turbina nie startuje. Przewody całe. Już passat 1,9 tdi ma więcej życia w sobie. Pomysły koledzy macie???? |
|
|
|
|
|
|
|
tobi
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-21, 20:18
|
|
|
Pisząc ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY masz na myśli sterownik turbiny który jest do niej przykręcony ? Motor 3.0 TDI ? Kod literowy silnika jaki ? |
|
|
|
|
|
|
|
goldmotosport
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Gru 2012 Posty: 2 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2012-12-21, 21:52
|
|
|
Tak o niego chodzi. tak 3,0 tdi (w teorii 233KM) , BMK |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-21, 23:06
|
|
|
goldmotosport, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tobi
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-22, 12:44
|
|
|
W praktryce motor ma 224 KM
http://www.audiklub.org/s.../index/all.html
Ta 'dodatkowa moc' to skąd ? Chip ?
Wklej log ze skanowania silnika bo komunikat enigmatyczny.
Ten wymieniony sterownik to nowy ? używany ? Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone. |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2012-12-23, 00:30
|
|
|
tobi napisał/a: | Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone |
Oby bo inaczej turbina do ponownej kalibracji wraz z sterownikiem...
robi sie to uzadzeniem turbo booster czy jako tak podobnie ma to nawet cpecyfikacje vag generalnie procedura z ASO jasno mowi ze sterownik nowy przyucza sie do turbiny a dopiero w drugiej kolejnosci do sterownika silnika robiac nastawy podstawowe... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |