Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 3.0TDI ] aktywacja sterownika turbiny spalin-usterk  
Autor Wiadomość
goldmotosport 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2012-12-21, 19:32   [D3 02 3.0TDI ] aktywacja sterownika turbiny spalin-usterk

HELP!!! Tak jak w temacie: kod błędu cytuję "aktywacja sterownika turbiny spalin-usterka elektryczna"
tylko że dla pewności owy AKTUATOR czyli ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY został zmieniony i przyuczony a błąd pozostaje nadal. Generalnie samochód jedzie , check nie świeci ale mocy (260KM) brak. nie kopci. po prostu turbina nie startuje. Przewody całe. Już passat 1,9 tdi ma więcej życia w sobie. Pomysły koledzy macie????
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-21, 20:18   

Pisząc ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY masz na myśli sterownik turbiny który jest do niej przykręcony ? Motor 3.0 TDI ? Kod literowy silnika jaki ?
 
 
goldmotosport 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2012-12-21, 21:52   

Tak o niego chodzi. tak 3,0 tdi (w teorii 233KM) , BMK
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-12-21, 23:06   

goldmotosport, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-22, 12:44   

W praktryce motor ma 224 KM
http://www.audiklub.org/s.../index/all.html
Ta 'dodatkowa moc' to skąd ? Chip ?
Wklej log ze skanowania silnika bo komunikat enigmatyczny.
Ten wymieniony sterownik to nowy ? używany ? Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2012-12-23, 00:30   

tobi napisał/a:
Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone

Oby bo inaczej turbina do ponownej kalibracji wraz z sterownikiem...
robi sie to uzadzeniem turbo booster czy jako tak podobnie ma to nawet cpecyfikacje vag generalnie procedura z ASO jasno mowi ze sterownik nowy przyucza sie do turbiny a dopiero w drugiej kolejnosci do sterownika silnika robiac nastawy podstawowe...
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.