Autor |
Wiadomość |
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-15, 07:04
|
|
|
Ja mialem przeplywke walnieta I na gazie chodzil normalnie a na benzynie wogule |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-15, 10:34
|
|
|
Ale to można zdiagnozować VCDSem więc jaki problem to wykluczyć, tym bardziej że chłopak byl gdzieś na podlaczeniu do kompa, jak błedow nie bylo to można było chociaz sprawdzic kondycje przepływki |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-08-15, 14:56
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Większość problemów i awarii jest spowodowane instalacją LPG |
Niestety ale kolega ma dużo racji. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-15, 18:10
|
|
|
Bo wszystko zależy od monterów jak durnie to nie zrobia nigdy. Nawet kiszkowate instalki jakis czas powinny pracowac a nie za chwile problemy robić. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-15, 18:48
|
|
|
Jak wyżej, nie gaz jest problemem tylko osoba wykonujaca montaż a co ważniejsze strojenie. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-15, 19:29
|
|
|
zazwyczaj to osoba
ale też dobrane komponenty
lub po prostu pomylone podłączenie lpg jak to bywało nie raz |
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-15, 20:28
|
|
|
gdybym wiedział że tak będzie to bym się nie pchał w lpg.jeździł żadziej i się delektował nic problem jest i musze go rozwiązać. |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-08-15, 20:37
|
|
|
Wejdź na http://lpg-forum.pl/ i zobacz kogo polecają w Twojej okolicy żeby poprawić instalację . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-16, 08:00
|
|
|
tam gdzie kolega mieszka to jest zagłębie lpg
dziwne że aż tak trafiłeś
daj foty tego
i napisz co masz zamontowane |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-18, 14:11
|
|
|
instalacja aeb king 5-6-8 reduktor kme twin tur wtryskiwacze barracuda |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-18, 19:50
|
|
|
na oko jest ok
składniki ok
albo zwalili kablownie albo nie poustawiali |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-18, 20:22
|
|
|
Już widzę jak ta centralka king jest ustawiona, do tego trzeba podchodzic z urządzeniem do podglądu korekt.
Tam jest tylko tabelka obroty czas wtrysku oraz wzbogacenie przy przyśpieszaniu.
Kiedyś miałem podobne coś w daihatsu i nazywało się to ,,fenix mini" porażka totalna. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-18, 20:27
|
|
|
- to wszystko wyjaśnia. Komponenty ok a sterownik kupa na maxa. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|