Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 3.7MPI/LPG ] Problem po montażu LPG  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-18, 20:35   

przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag ;)
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe :)
Bo to nie na miejscu akurat ten sterownik w niektórych typach aut spisuje się znakomicie
a ten twój stag nie podoła :P
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-08-19, 06:57   

Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? :) podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-08-19, 09:42   

Tak samo Tartarini montowane w latach 2005-2009.

Mapa obroty vs.wartość podciśnienia. Brak mnożnika, brak wizualizacji w postaci
krzywych.

Jedynie ustawianie na korekty i na sondę szerokopasmową w wydechu.

Trochę siedzenia przy tym jest by to ustawić.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-19, 10:54   

pepi napisał/a:
przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag ;)
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe :)

pepi daj wreszcie spokój bo nie kumam tych wypowiedzi.... nikt tu nie lansował na siłę żadnego STAG'a więc po co te wieczne personalne przytyki :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-19, 11:03   

Elektryka Ci pożądnego trzeba który to ogarnie to nie jest wina podzespołów
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-08-19, 11:14   

Tak, wygląda, że źle wpięta jest elektryka.

Do wyjaśnienia:

1. punkt pobierania zasilania po stacyjce
2. zweryfikowanie poprawności odcięcia wtrysków Pb
3. zweryfikowanie poprawności podpięcia głównego zasilania do ECU LPG
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-19, 17:05   

k44761 napisał/a:
Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? :) podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu.
-o przerosło cię jak widać 'ale tak na prawdę to jest łatwe do ustawienia
i doktoratu nie mam :)
A dlatego napisałem bo kolega miło się wypowiedział już kiedyś o pewnym sterowniku ;)
a jak widać pisać jest łatwo o czymś czego się nie umie ustawić .
Jak ktoś ma problemy z regulacją mapy to przepraszam o czym my rozmawiamy
king się ustawia łatwo
Nie ma złych sterowników tylko są ludzie którzy nie umieją ich ustawić
audi akurat w temacie gazu a8 jest dość łatwym autem
dziwi mnie jedno że co chwilę mamy takie kwiatki
Jak już nie umieją tego ustawiać to niech montują z obd
zaznaczyć tylko banki i samo się ustawi ;)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-08-19, 19:02   

pepi, akurat ten sterownik nie należy do typu łatwych w ustawieniu. Bez podglądu na korekty bądź afr ciężką jest dobrze dostroić. Trzeba brać pod uwagę że nie jest to auto które dobrze toleruje duże rozjazdy na korektach. Momentalnie pomarańczowa kontrolka się zaświeci.
Ja bym sprawdził czy przy pracy na Pb wtryski dostają impulsy. Może coś wewnętrzny emulator wtrysków źle załącza.
_________________

 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-08-19, 19:14   

Umówiłem sie do elektryka podobno najlepszy w mieście.dzięki za podpowiedzi.kolejka dopiero 01.09 ale mam nadzieje że pomoże. :/
_________________
Daniel
 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-08-28, 12:38   

Witam Panowie.
udało mi się naprawić ósemeczke. Pompa przelewowa była na dotarciu. Raz działała raz nie. Wsadziłem nowa i auto śmiga. Dzięki za pomoc ;)
_________________
Daniel
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-09-01, 09:04   

No teraz pamiętać o systematycznym tankowaniu benzyn-ki ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-09-01, 12:42   

tak słyszałem żeby nie dopuszczać do rezerwy
_________________
Daniel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.