Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-18, 20:35
|
|
|
przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe
Bo to nie na miejscu akurat ten sterownik w niektórych typach aut spisuje się znakomicie
a ten twój stag nie podoła |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-19, 06:57
|
|
|
Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-19, 10:54
|
|
|
pepi napisał/a: | przepraszam ale masz mylne zdanie
według ciebie pewnie tylko
stag
sory ale są jeszcze inne lepsze to że ty z nimi nie miałeś styczności to proszę cię nie pisz że wszystko po za tym lejącym na prawo i lewo jest złe |
pepi daj wreszcie spokój bo nie kumam tych wypowiedzi.... nikt tu nie lansował na siłę żadnego STAG'a więc po co te wieczne personalne przytyki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-19, 11:03
|
|
|
Elektryka Ci pożądnego trzeba który to ogarnie to nie jest wina podzespołów |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-19, 17:05
|
|
|
k44761 napisał/a: | Czy ja napisałem cos o stagu? Czy masz zwidy i omamy? podtrzymuje zdanie ze ten komputer to lipa a żeby go ustawić poprawnie trzeba miec doktorat z kilku dziedzin, co i tak nie gwarantuje sukcesu. | -o przerosło cię jak widać 'ale tak na prawdę to jest łatwe do ustawienia
i doktoratu nie mam
A dlatego napisałem bo kolega miło się wypowiedział już kiedyś o pewnym sterowniku
a jak widać pisać jest łatwo o czymś czego się nie umie ustawić .
Jak ktoś ma problemy z regulacją mapy to przepraszam o czym my rozmawiamy
king się ustawia łatwo
Nie ma złych sterowników tylko są ludzie którzy nie umieją ich ustawić
audi akurat w temacie gazu a8 jest dość łatwym autem
dziwi mnie jedno że co chwilę mamy takie kwiatki
Jak już nie umieją tego ustawiać to niech montują z obd
zaznaczyć tylko banki i samo się ustawi |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-19, 19:02
|
|
|
pepi, akurat ten sterownik nie należy do typu łatwych w ustawieniu. Bez podglądu na korekty bądź afr ciężką jest dobrze dostroić. Trzeba brać pod uwagę że nie jest to auto które dobrze toleruje duże rozjazdy na korektach. Momentalnie pomarańczowa kontrolka się zaświeci.
Ja bym sprawdził czy przy pracy na Pb wtryski dostają impulsy. Może coś wewnętrzny emulator wtrysków źle załącza. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-19, 19:14
|
|
|
Umówiłem sie do elektryka podobno najlepszy w mieście.dzięki za podpowiedzi.kolejka dopiero 01.09 ale mam nadzieje że pomoże. |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-28, 12:38
|
|
|
Witam Panowie.
udało mi się naprawić ósemeczke. Pompa przelewowa była na dotarciu. Raz działała raz nie. Wsadziłem nowa i auto śmiga. Dzięki za pomoc |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-09-01, 12:42
|
|
|
tak słyszałem żeby nie dopuszczać do rezerwy |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
|