Autor |
Wiadomość |
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-21, 16:54 [D3 02 4.2MPI
] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału
|
|
|
Witam mam problem który został już zdiagnozowany , chodzi o zakup części co polecacie :
Otóż jest sobota wieczór , jade na urodziny do brata i dosłownie pod Jego klatką dymy spod maski podnoszę maske patrze wszystko zlane olejem wpi............u plus rozwalony waż od wspomagania przy wlocie do pompy to kumulacja
Wiec Panowie poszło mi uszczelnienie wału cały olej ściekł z Silnika do poniedziałku plama jak nie wiem co wiec go odpaliłem tylko żeby na N wrzucić i wyłączyć hamulec i laweta do Mechanika
Ciekła mi Pompa Wody wiec idzie nowa a wiec Jaka ???
uszczelnienie wału Jaki producent - miałem jeszcze oryginała założonego fabrycznie
oczywiście Pasek rozrządu też leci bo cały w oleju i złom |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:55
|
|
|
nikt nie ma sprawdzonych firm zebym zaraz nie wymieniał :?? |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-21, 22:17
|
|
|
Uszczelniacz - elring, corteco
Pasek rozrządu jak zamiennik to conti a pompa nie wiem.
A to uszczelnienie wału poszło tak nagle ? Wcześniej nic nie ciekło powoli ? |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-21, 23:23
|
|
|
wiesz troche coś tam kapu kapu ale nie wiedziałem skad , w pracy po całydm dniu kilka kropel ale ubywało mi płynu chłodniczego to myslałem ze to z pompy Cieknie wody a tu z pompy ciekło i z uszczelniacza pewnie , ale rozsypał sie w 8 km od odpalenia dobrze ze sie zatrzymałem bo bym motor zabił zapewne |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-22, 00:20
|
|
|
Bierz corteco a zobaczysz, że znaczek ccco jest zamazany Niech mechanik nie zapomni o pierścieniu nabiegowym |
_________________
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-22, 09:17
|
|
|
Pierścień nabiegowy? Możesz dać linka bo szukam i nigdzie nie ma |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-03-22, 10:16
|
|
|
Pompa HEPU, albo OE z ASO. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-22, 13:33
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | Pierścień nabiegowy |
A tak znasz a8 Wymieniając uszczelniacz należy go obrócić aby pracował na nowej powierzchni. Jak rozbierze to zobaczy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-22, 15:10
|
|
|
drago_o, Adrian ma wymienić ten z przodu silnika |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-22, 16:17
|
|
|
Panowie przód zwalony wszystoo jasne nie uwierzycie rozsypal się nadtawnik i zygalo olejem i wygladalp jak z wału ale po umyciu silnika wyszło wszystko |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-03-22, 19:20
|
|
|
czyli zmiana cewek niewiele Ci dała |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-22, 19:43
|
|
|
a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały , dobrze ze jak zoabczyłem ze coś sie kopci auto odrazu na lawete i zero odpalania
4bddc0e6-5eb5-4ffb-9f73-1e7f108caf26.jpg
|
|
Plik ściągnięto 29 raz(y) 23,46 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-22, 20:19
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały... |
Ktoś w nim wcześniej majstrował... ciekawe kto?...
A to nie ty sam przypadkiem?...
Kiedyś o tym przecież pisałeś
http://www.a8team.pl/a8-d...-vt19299,15.htm
Adrianplock napisał/a: | koilega chodzi o to ze 100 zł kosztuje zaworek który przychodzi na nastawnik I SAM GO SOEBIE WYMIENIASZ jak masz cierpliwość i nie jestes nerwowy a jak nastawnik siedzi nie napina , tak jak chyba jest w tym aucie bo troche rzezi przy odpalania to koszt 2000 tyś zł |
http://www.a8team.pl/d2-9...moc-vt17909.htm
Adrianplock napisał/a: | to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3 |
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-22, 20:19
|
|
|
O kurde to nieźle... a przy odpalaniu coś było go słychać ? |
|
|
|
|
|