Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 364 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2023-01-21, 18:51
Z napinaczem to chodziło mi o to, że może być zużyty a wtedy może nie trzymać ciśnienia. Generalnie mógł się rozpaść ślizg, może tak jeździłeś i nie zauważyłeś. Potem po jakimś czasie napinacz zaczyna też nawalać więc nawet wymiana ślizgu nie pomoże. Generalnie ja to bym się wpiął na początek w magistralę olejową z manometrem i sprawdził co się dzieje z ciśnieniem oleju. Jak tam nie będzie anomalii to zrzucałbym pokrywę zaworów i zobaczył stan ślizgów i czy łańcuchy nie mają nadmiernego luzu
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum