Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-29, 13:51
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Tak , one są w głowicy więc bez problemu |
To własnie z tej zaślepki mi się poci od strony kierowcy, zdiagnozowałem i pod pokrywą mam sucho... Ręka tam wchodzi, przy pomocy lusterka widzę to zaślepkę mokrą
[ Dodano: 2017-08-29, 15:02 ]
czaruś napisał/a: | Wystarczy ją lekko popukać w wypustki na około i po zruszeniu wyjdzie bez żadnych oporów. Nową zaślepkę po odtłuszczeniu i po delikatnym nałożeniu uszczelniacza wciskamy w również odtłuszczony wcześniej otwór po starej zaślepce. |
Czyli po zruszaniu jej powinna spokojnie wyjść i ręcznie da rady ją wyciągnąć ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2017-08-29, 19:51
|
|
|
Wymiana lewej zaślepki to godzinka razem z wypiciem browarka ( http://www.a6klub.pl/-a6-...cia-vt47116.htm ). Nic nie przeszkadza w jej wymianie - inaczej jest z prawą zaślepką - tutaj konieczny jest demontaż zaworu EGR gdyż jego obudowa zasłania prawą zaślepkę. |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-30, 11:35
|
|
|
No i super, więc muszę zamówić tą zaślepkę |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-08-31, 20:35
|
|
|
Nabijasz na nią od góry, długi płaski śrubokręt, robisz dźwignie i wyskakuje, spada pod auto. Następnie smarujesz sylikonem delikatnie nową tylko OE i wciskasz równomiernie, przez noc sylikon stygnie i masz wieczne uszczelnienie. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-02, 20:47
|
|
|
Auto po płukance i wymianie oleju wraz z filtrem . Poszło 1.5 opakowania płukanki.
Gołym okiem widać efekt po odkręceniu korka wlewu Olej jednak poszedł Valvoline 5w40.
Wymiana zaślepki zajęła 20min max |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-10-05, 16:35
|
|
|
I nie zmieniaj tego oleju na inny, jest to bardzo dobry olej z dodatkiem molibdenu, ja tym olejem zredukowałem "branie oleju" w aucie żony i silnik jest czysty. Co do oleju Mobil niestety nie ma dobrych recenzji, nagar, który zbiera się w silniku jest po części spowodowany jakością tego oleju. |
|
|
|
|
dzinksgarage
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 24 Lip 2016 Posty: 11 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2017-10-13, 21:01
|
|
|
Zawsze stosuję płukanki przy wymianie oleju w swoich autach i nie zauważyłem negatywnych skutków. Olej wymieniam co 8 lub 10tyś. Syntetyk valvoline + MoS2. |
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-06, 21:21
|
|
|
czaruś napisał/a: | Wymiana lewej zaślepki to godzinka razem z wypiciem browarka ( http://www.a6klub.pl/-a6-...cia-vt47116.htm ). Nic nie przeszkadza w jej wymianie - inaczej jest z prawą zaślepką - tutaj konieczny jest demontaż zaworu EGR gdyż jego obudowa zasłania prawą zaślepkę. |
Czy macie jakiś patent na demontaż zaworu EGR ? A może jednak bez demontażu uda się wymienić zaślepkę ? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-06, 22:00
|
|
|
colorado napisał/a: | Czy macie jakiś patent na demontaż zaworu EGR ? A może jednak bez demontażu uda się wymienić zaślepkę ? |
W 4.2 BFM?... Jeżeli tak to nie trzeba demontować żadnego zaworu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-06, 22:05
|
|
|
FOSS napisał/a: |
W 4.2 BFM?... Jeżeli tak to nie trzeba demontować żadnego zaworu. |
Tak, BFM zatem w jaki sposób zdemontować prawą zaślepkę (od góry, od dołu)? |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-11-06, 22:32
|
|
|
colorado napisał/a: | FOSS napisał/a: |
W 4.2 BFM?... Jeżeli tak to nie trzeba demontować żadnego zaworu. |
Tak, BFM zatem w jaki sposób zdemontować prawą zaślepkę (od góry, od dołu)? |
Od góry na fotce co prawda lewa, ale widać że EGR nie przeszkadza
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-06, 22:41
|
|
|
Z lewą nie miałem najmniejszych kłopotów. Ale dostęp do prawej jest bardziej kłopotliwy. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-25, 17:24
|
|
|
Jestem przed tym... już dłuższy czas myślę aby to zrobić i chyba za pare tygodni przepłucze bo znowu zbliża się wymiana, skompletuję tylko filtry i olej ktorym wyplucze olej napedowy i na koniec docelowy.. |
_________________
|
|
|
|
|
|