Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Klekocze silnik po rozgrzaniu  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-16, 10:16   

Wisien napisał/a:
Tu klepało tez przed wymianą oleju,mozliwe ze cos te nastawniki nie dopinają tego rozrzadu i klepie jak ciepły.


Też jest to prawdopodobne, po rozgrzaniu olej robi się rzadszy. Ale nie ma co gdybać. Trzeba dokładnie zlokalizować gdzie i skąd dochodzi ten dźwięk. Jesli masz możliwość to wrzuć filmik.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-16, 18:01   

Jeszcze jedno co może być to tzw popychacz może jest zasyfiony nie dostaje oleju i może klekotać
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-02-16, 19:41   

Nagram cos to wrzuce,mozliwe ze popychacz nie wypowany jest ,albo puszcza olej bokiem.
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-12-09, 17:38   

Witam.Problem z klekotem jeszcze nie rozwiązany,dzis mierzyłem cisnienie oleju na rozgzranym silniku i jest prawie 2 bary .W piatek zwalam czapki i zmieniam wszystkie kasatory i uszczelniacze zaworowe jak da rade bez sciągania głowic,robiłł moze ktos z was taka operacje?
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-09, 18:32   

Robil ale zmiana samych uszczelniaczy wiele Ci nie da jak masz zużyte prowadnice zawodowe. A w samochodach w tym wieku ile glowic bym nie zdjął to zawsze prowadnice wydechowe były zużyte na tyle że nadawały się do wymiany.

Wiadomo jak głowic nie chcesz zrzucać, to lepszy nowy uszczelniacz na wyrypanej prowadnicy niż zużyty na wyrypanej :) Generalnie uszczelniacze idzie wymienić bez zrzucania głowicy ale sprzęt to rozpinania i zapinania zaworów trzeba mieć.

Acha no i oczywiscie nie tylko pokrywy zaworów będziesz miał do zrzucenia ale i cały przód bo do tej operacji cały rozrząd trzeba rozpinać. Po rozpięciu rozrządu jesli nie jest swieży (jakies kilka tysięcy kilometrów) to pasek rozrządu też trzeba dać nowy.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-12-09, 20:41   

Rozrząd mam swiezy ,wiem ze prowadnica moga miec luz i wolałbym zwalic wszystko ale to juz dodatkowe koszty ida. Jeszcze nie wiem co jest przyczyna brania oleju ,moga tez byc pierscienie zapieczone albo to była wina odmy ktora wczoraj wymienilem bo juz guma sparciła.
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-12-16, 09:47   

Własnie jestem po wymianie kastorów i jest o niebo lepiej ,mam problem z rozrzadem bo silnik chodzi nie równo i tak go trzesie ,w grupie 93 wychodzi ze na wałku sącym bank 1 wychodzi -8,0 a an banku 2 -1 ,0 czyli o zabek przestawiony .Wałki ustawione na znaki blokady załozone i albo lepiej chodzi albo gorzej ,wczesnie tez był zle bo blokady nie mozna było załozyc na koła .Moze ma cie jakies pomysly co jest skopane?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-16, 18:54   

wiesz co to nie to
bo ja miałem -20 i chodził dobrze :]
jeśli mieści się w granicach korekty które napinacze dają radę zrobić to jest ok
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-12-18, 00:02   

Juz ogarniete wszystko było przestawine na wałku sącym o ząbek i te podkadki na kołach zebatych co blokade sie blokuje trzeba zdjąc i zobaczyc bo ja miełem przekrecone i były luzne i sie nic nie zgrywało.W walku az było wyciete i mozna nimi było ruszac.
 
 
Wisien 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 36
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-12-28, 22:00   

Rozrzad ustawiony ksiązkowo na blokady a w kanalach 91,92 prawie zero a w kanale 93 -4 .0 i 1.0 jak dobrze pamietam z tym minusem ,silnik nie chodzi równo i nie wchodzi gładko na obroty ,na jałowym trzesie silnikem .Swiece wymienione jest tylko bład od poduszki lewej sinika ,czy to moze byc przyczyną takiej pracy czy cewka pada?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.