Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-16, 10:16
|
|
|
Wisien napisał/a: | Tu klepało tez przed wymianą oleju,mozliwe ze cos te nastawniki nie dopinają tego rozrzadu i klepie jak ciepły. |
Też jest to prawdopodobne, po rozgrzaniu olej robi się rzadszy. Ale nie ma co gdybać. Trzeba dokładnie zlokalizować gdzie i skąd dochodzi ten dźwięk. Jesli masz możliwość to wrzuć filmik. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-16, 18:01
|
|
|
Jeszcze jedno co może być to tzw popychacz może jest zasyfiony nie dostaje oleju i może klekotać |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-02-16, 19:41
|
|
|
Nagram cos to wrzuce,mozliwe ze popychacz nie wypowany jest ,albo puszcza olej bokiem. |
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-12-09, 17:38
|
|
|
Witam.Problem z klekotem jeszcze nie rozwiązany,dzis mierzyłem cisnienie oleju na rozgzranym silniku i jest prawie 2 bary .W piatek zwalam czapki i zmieniam wszystkie kasatory i uszczelniacze zaworowe jak da rade bez sciągania głowic,robiłł moze ktos z was taka operacje? |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-12-09, 18:32
|
|
|
Robil ale zmiana samych uszczelniaczy wiele Ci nie da jak masz zużyte prowadnice zawodowe. A w samochodach w tym wieku ile glowic bym nie zdjął to zawsze prowadnice wydechowe były zużyte na tyle że nadawały się do wymiany.
Wiadomo jak głowic nie chcesz zrzucać, to lepszy nowy uszczelniacz na wyrypanej prowadnicy niż zużyty na wyrypanej Generalnie uszczelniacze idzie wymienić bez zrzucania głowicy ale sprzęt to rozpinania i zapinania zaworów trzeba mieć.
Acha no i oczywiscie nie tylko pokrywy zaworów będziesz miał do zrzucenia ale i cały przód bo do tej operacji cały rozrząd trzeba rozpinać. Po rozpięciu rozrządu jesli nie jest swieży (jakies kilka tysięcy kilometrów) to pasek rozrządu też trzeba dać nowy. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-12-09, 20:41
|
|
|
Rozrząd mam swiezy ,wiem ze prowadnica moga miec luz i wolałbym zwalic wszystko ale to juz dodatkowe koszty ida. Jeszcze nie wiem co jest przyczyna brania oleju ,moga tez byc pierscienie zapieczone albo to była wina odmy ktora wczoraj wymienilem bo juz guma sparciła. |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-12-16, 09:47
|
|
|
Własnie jestem po wymianie kastorów i jest o niebo lepiej ,mam problem z rozrzadem bo silnik chodzi nie równo i tak go trzesie ,w grupie 93 wychodzi ze na wałku sącym bank 1 wychodzi -8,0 a an banku 2 -1 ,0 czyli o zabek przestawiony .Wałki ustawione na znaki blokady załozone i albo lepiej chodzi albo gorzej ,wczesnie tez był zle bo blokady nie mozna było załozyc na koła .Moze ma cie jakies pomysly co jest skopane? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-16, 18:54
|
|
|
wiesz co to nie to
bo ja miałem -20 i chodził dobrze
jeśli mieści się w granicach korekty które napinacze dają radę zrobić to jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-12-18, 00:02
|
|
|
Juz ogarniete wszystko było przestawine na wałku sącym o ząbek i te podkadki na kołach zebatych co blokade sie blokuje trzeba zdjąc i zobaczyc bo ja miełem przekrecone i były luzne i sie nic nie zgrywało.W walku az było wyciete i mozna nimi było ruszac. |
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-12-28, 22:00
|
|
|
Rozrzad ustawiony ksiązkowo na blokady a w kanalach 91,92 prawie zero a w kanale 93 -4 .0 i 1.0 jak dobrze pamietam z tym minusem ,silnik nie chodzi równo i nie wchodzi gładko na obroty ,na jałowym trzesie silnikem .Swiece wymienione jest tylko bład od poduszki lewej sinika ,czy to moze byc przyczyną takiej pracy czy cewka pada? |
|
|
|
|
|
|
|
|