Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Kontrolka check  
Autor Wiadomość
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-11, 20:18   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Kontrolka check

Ludzie pomóżcie.

Już mam dość walki z tym autem.

W piątek podczas jazdy zaczął mi migać check i zapalił się na stałe , w aucie wyłączył się jeden cylinder.

Dojechałem jakos do elektryka i niestety podczas dojezdzania wywaliło cewke i jakies zwarcie spalilo scalak na kompie.

Wymieniłem cewke i scalak w kompie. Od wymiany i reseta kompa ( sobota ) zrobiłem ok 70-80km i nic, wszystko ok.

Dzisiaj rano odpalam fure i znowu auto nie wkreca sie na benzynie nie ma sily jechac.

Jak przełączył na gaz wsio ok.

Wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem bo trochę cewka właśnie na tym 4 cylindrze była w oliwie.

Po odpaleniu auta przynajmniej na 2 nie chodził.

Błędy na 8 i na 4 cylindrze przerwany obwód cewka.

Po kasowaniu wszystko sie poprawiło jak ręką odjął.

Przejechałem ok 20km i znowu check i kaput od nowa.

Co jest grane do cholery???????

Komp walnięty? Wymienić świece, cewki?

Ma ktoś jakiś pomysł?

Może komp od gazu pierdzielić sprawę??

MOże ma ktoś jakiegoś magika od audi w wawie lub okolicy??
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-11, 20:33   

nic mi nie przychodzi do glowy, ten gosc tez sie wku..rwil na swoje auto
http://www.youtube.com/watch?v=iMdDYhy9XS4
nie wiem czy podzialalo ale mozesz sprobowac.
Swiece i cewki to podstawa,wystarczy ze jedna przerwie prace i wszystko pada, wiec zamieniaj swiece i cewki na tych baniakach w ktorych wyskakuje blad z tymi ktore sa dobre. Sprawdzcie na VAGu bloki spalania, tam pokaze ktory cylinder ma problemy i nie przepala, robcie to na wolnych obr i podniesionych tak do 2000. Rano jak odpala na zimno? Jesli na gazie lata dobrze to swiece i cewki nalezy wykluczyc a wtedy zostaje ci sterownik silnika i wtryski pb.
Sprzedaj to i pomysl nad e65, bmw oczywiscie :wpale:
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-11, 20:52   

No właśnie po wymianie scalaka i cewki na 4 cyl. w niedziele rano odpalił normalnie i nie było żadnego porblemu.

W niedziele zrobiłem ok 50km i nic.

Dzisiaj rano się znowu zaczęło ale tylko na benzynie.

Dopiero jak wszystko pozdejmowałem do wymiany uszczelki i ponownie zmontowałem znowu się zrypało tak jak w piątek ( check i 4 cyl ).

Dodam ze na 4 jest nowa cewka, ale stara świeca.

[ Dodano: 2010-10-11, 21:32 ]
Aha a co mogło spowodować że cewka się spaliła?
 
 
wrowojtek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 46
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-11, 21:47   

A jak mapa gazowa i czasy wtrysku na gazie i benzynie może gaz rozwala mapę benzynową lub dawka gazu jest za uboga i wtedy palą się cewki kiedyś montowałem do audi 1.8 T i mi trzy cewki padły na starcie przy programowaniu. A w A8 mojej była listwa strzelona i miałem meksyk jak chodził to chodził pięć minut w korku i masakra kat i dzięki dwa cylindry do widzenia.
_________________
BYŁE..
Audi 80 B2 1.8
Audi 100 C3 2.2 Turbo
Audi 100 C4 2.6
Audi A6 C5 1.8
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-11, 23:15   

paulo79 napisał/a:
Sprzedaj to i pomysl nad e65, bmw oczywiscie


małżonka chciała D3 ale jakoś się nie dałem - jak będzie mi kiedy marudzić to pozwolicie, ze jej pokaże taki post 8-) 8-)

sorry kolego kukiluki, nie cieszę się twoim problemem, ten gaz od dawna masz? może masz zakłócenia, zależy jak monter się wpiął by impulsy zbierać. Jeśli nowa instalka , jedź powiedz co się dzieje niech wpina się inaczej
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-12, 08:57   

heh no właśnie instalacja ma ok 1,5 roku i zrobione ok 50kkm.

Dzisiaj zmieniam świece i jak nie pomorze to faktycznie chyba wypne tego kompa od gazu.

[ Dodano: 2010-10-12, 08:58 ]
Myślałem nad E65 ale wolałem quattro na zime.
 
 
Marcin B. 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-12, 09:22   

kukiluki napisał/a:
heh no właśnie instalacja ma ok 1,5 roku i zrobione ok 50kkm.

Dzisiaj zmieniam świece i jak nie pomorze to faktycznie chyba wypne tego kompa od gazu.

[ Dodano: 2010-10-12, 08:58 ]
Myślałem nad E65 ale wolałem quattro na zime.


Nie wiem jak w D3 ale u mnie w D2 przy jakichkolwiek problemach z wypadaniem cylindrów ZAWSZE zaczynam od wymiany WSZYSTKICH świec. W 90% przypadków pomaga.
_________________
Készítsen képet önmagáról
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-12, 18:42   

DObra,

dzisiaj wywaliłem kompa od gazu,

wymieniłem świece,

auto na benzynie jezdzi ale albo ma za bogato albo za ubogo,

juz nie wyskakuje blad 4 cylinda :)

jezdzilem z kompem i wydaje mi sie ze przeplywka sie rozsypala - wartosci od -15 i 20 do 25 raz tak raz siak.

Wyskakuje błąd przepływomierza.

Aha jest jeszcze jakiś czujnik na dolocie w tym aucie?

Zamówiłem nową przepływkę, jutro będzie i sprawdzę.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-13, 01:32   

kurde a ja do nie dawna miałem renie i tam potrafili obejść się w ogóle bez przepływki - choroba można zrobić jeszcze dobry prosty motorek tam był co prawda tylko 4 garowy 16V ale zarąbiście to biegało
renie kupiłem nówkę w salonie (w dobrych czasach..) i jak pomyślę że przelatała ze mną 270tys bez żadnej awarii to aż mam ochotę wrócić...
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-13, 11:23   

Dzisiaj po wymianie przepływki auto zaczęło lepiej jeździć ale wyskoczył mi błąd -

-za bogato na 1 i 2 cylindrze.

Pojeździłem trochę i coraz lepiej jeździ.

A jest coś takiego jak adaptacja przepływomierza? Można to zrobić dominatorem??

pozdrawiam
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-14, 01:06   

prędzej wtryski leją choć to rzadka przypadłość

za bogato wskazuje na LPG, skasuj błędy i jedź trochę na samej benzynie - jak nie wyskoczą to LPG do poprawki
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-14, 13:06   

Kolego jak nie zauważyłeś to gazu nima.

Wymontowałem komputer gazowy i poskładałem do kupy elektrykę.

Jest sama benzyna.

Mam lekkie przeczucie, że sonda jest walnięta.

Brak błędów.

Dzisiaj zrobiłem 150km i coraz lepiej jeździ - na benzynie oczywiście
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-14, 21:59   

faktycznie



na to spojrzałem
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-10-27, 15:22   

Ja jezdze na tych samych swiecach juz chyba z 70tys. i jedynie przy mocno wilgotnej pogodzie mam minimalne drgania silnika. Wczesniej tez mialem problemy z wypadaniem zaplonow - przyczyna byly moduly zaplonowe - przeloz od kogos jak masz mozliwosc a jak nie to kup nowe - ja zalozylem jakies dedykowane niemiecki podrobki po 160-180zl sztuka i jest dobrze.
Niestety ten silnik jest tak mocno oczujnikowany ze kazdy blad wprowadza sie w system.. a nie wszystkie wychodza na diagnozie. Trzeba umiec wyczytac je z danych podczas pracy najczesciej.
Mi ostatnio pali wiecej - 22-25l w miescie bez jakiegos butowania i musze sprawdzic sondy (jedna rok wczesniej wymienialem jak palil 30..)

p.s.
w życiu nie wymienilbym A8ki na Bemke chocby z tego powodu ze jest z nimi duzy klopot z diagnozowaniem bledow szczegolnie w nowszych wersjach, bo nie ma tak ogolnie dostepnego oprogramowania.. znajomy ma 5tke i juz dlugo nad nia kombinuje, choc jezdzi ale jeszcze nie tak jak trzeba i nawet serwis nie wiele pomaga.. z reszta oni wymieniliby wszystko na nowe..
pozdrawiam
poza tym aluminium nigdy nie bedzie korodowalo, jest lzejsze, ma quattro itp..
_________________
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-27, 15:46   

Moje auto już nie ma modułów zapłonowych - steruje już komputer silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.