Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z ustawieniem zbieżności tylne  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-11, 17:43   

drago_o napisał/a:
Po necie jest trochę generatorów do ABS ale ja osobiście nie słyszałem o niczym konkretnym sprawdzony. Jeśli nie miałeś robione nic z ABS jakoś to jedź do ASO. Jeśli jednak coś było robione to spróbuj uderzyć do tego kogoś. Ja jak cokolwiek robię u kogoś to wszystko zapisuje i wiem, że wielu robi podobnie.

ASO?... Ale po co ASO?... do ABSu?...

Karol, ABS ja spokojnie zakoduję. Jeżeli nie było nic robione i nikt nic nie popsuł to zakoduję to bez żadnego problemu :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-11, 18:02   

Wcześniej problemu z ABS żadnego nie było .poprostu debile kalibrację robili jakimś chińskim diagnoskopem i podczas kalibracji g85 wyrzuciło im błąd i wyrzuciło kodowanie sterownika ale jak to zrobili niewiem i po co to w ogóle ruszali .daj mi jakiś kontakt do siebie FOSS . pewnie podjadę do ciebie daleko nie mam do Warszawy 2godziny i jestem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-11, 18:06   

Adrian42 napisał/a:
daj mi jakiś kontakt do siebie FOSS

+48 600 661 660
05-830 Wolica, ul. Ogrodnicza 24

Dzwoń wcześniej bo nie zawsze jestem na miejscu.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-11, 18:41   

A tam nie trzeba dostępu online?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-11, 19:21   

Dlaczego Ty w ogóle od nich odebrałeś to auto? Wiem że czasami bez auta nie da się funkcjonować, ale jeśli brak auta nie wywrócił by Ci życia do góry nogami to bym im powiedział żeby do mnie zadzwonili jak to wszystko naprawią. A jeśli sami nie potrafią to niech oddadzą do ASO albo do mechanika, nie "mechanika", albo dadzą na tacę żeby się samo naprawiło. Nie Twój problem. "Mechanicy" to czyste zło i pomioty szatana :) Dobrzy mechanicy też istnieją, ale to mały odsetek tej mafii, zazwyczaj nie w okolicy i terminy do nich jak w NFZ :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-11, 19:31   

Cytat:
Dobrzy mechanicy też istnieją, ale to mały odsetek tej mafii, zazwyczaj nie w okolicy i terminy do nich jak w NFZ


No troche przekoloryzowałes <faktycznie> Ale faktem jest ze dobry, znający sie na rzeczy mechanik to połowa sukcesu w posiadaniu dobrego A8 <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-11, 19:55   

No trochę tak :P Ale skala problemu jest duża :)
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-10-14, 19:08   

Adrian nie chce siać paniki, ale ten błąd 00003 sterownik wadliwy to tak jak by sterownik powiedział pa pa.

[ Dodano: 2018-10-14, 20:13 ]
drago_o napisał/a:
Naprawdę można się załamać. Czy naprawdę większość zakładów jest prowadzona przez partaczy? I potem jak się nie dziwić ludziom, że boją się oddać auto do mechanika bo kij się w jakim stanie go odbiorą...

ASO, tu chyba dostęp on-line będzie potrzebny aby zakodować. ASO albo jakiś bardziej konkretny warsztat zapewne.


Jakie ASO numerki i lecisz :]
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-14, 22:39   

Sterownik udało się zakodować wszystko działa błędów nie ma zawieszenie zaczęło pracować normalnie . znajomy polecił mi dobrego elektryka w moim mieście który mi to ogarnął w ciągu 10 minut Max.A miałem jechać już do FOSSA .
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-10-15, 06:32   

Słuchajcie, jak zbieżność z tyłu będzie mocno rozregulowana to po ustawieniu
może być rozjazd czujnika kąta skrętu. Jak jest aktywny tempomat to także potrafi
go wyłączyć.

Taki zakład, który ustawia geometrię, np. ustawia 100 samochodów miesięcznie
z czego jedną lub dwie A8... nie spodziewajmy się, że ogarną w tym aucie te problemy.

Czujnik kąta skrętu - w sumie nic skomplikowanego ale jak nie robili tego, to nie zrobią
Aktywny tempomat - mało kto ruszy... wg procedur serwisowych audi po każdym ustawieniu zbieżności tyłu należy wykonać ustawienie aktywnego tempomatu.

Nie wieszajmy psów na wszystkich bo czegoś w A8 nie zrobią z ustawień elektorniki
a jechaliśmy na geometrię.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.