Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z ustawieniem zbieżności tylne  
Autor Wiadomość
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-03, 19:44   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z ustawieniem zbieżności tylne

Witam ostatnio byłem na zbieżności po wymianie kompletnego zawieszenia . zbieżność była ustawiana na hunterze 3d ,z przodu niby dobrze wyszło ale z tylne prawe koło nie dało się w ogóle dobrze ustawić zbieżności wszystkie koła dobrze wyszły oprócz tego prawego tylnego . zawieszenie z przodu było robione kompletne tylnie sprawdzane wszystko ok.mechanik który to ustawiał powiedział że auto musi być powypadkowe dlatego nie da się dobrze ustawić tej zbieżności z tyłu ale z tego co wiem to auto nie było po żadnym wypadku jest to ósemka w wersja long . miał ktoś tak z forum .Audi też na nierównej drodze niestabilne jest kołysze na boki i podskakuje na studzienkach
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-10-03, 20:22   

Napisz co było robione - wymieniane w tylnym zawieszeniu ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-03, 21:13   

Z tyłu nie było robione nic przód kompletny był robiony bo tył byl sprawdzany wszystko ok było .tylko z tyłu nie da się ustawić zbieżności tylnego prawego koła jest koło całkowicie poza Skala
Ktoś może polecić kogoś kto by sobie z tym poradził ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-10-03, 21:14   

Wahacze zbieznosci do rozruszania plus w pierwszej kolejnosci wymiana lub sprawdzenie tulejek w zwrotnicach tylnych
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-09, 01:15   

Adrian42 napisał/a:
Ktoś może polecić kogoś kto by sobie z tym poradził ?

Wiem kto sobie z ustawieniem tego poradzi ale to Warszawa.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-09, 08:56   

Ja w Częstochowie robiłem w dwóch różnych miejscach i za każdym razem wyszło dobrze. Naprawdę aż taki z tym problem? Poszukaj kogoś z Hunter 3D i maszyna sama mu powie co ma robić jakby był nieogarnięty :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-09, 13:39   

drago_o napisał/a:
Poszukaj kogoś z Hunter 3D i maszyna sama mu powie co ma robić jakby był nieogarnięty :)

Adrian42 napisał/a:
... zbieżność była ustawiana na hunterze 3d ...

Karol, ale on był już na Hunterze i nic dobrego z tego nie wyszło - jak widać z powyższego cytatu ;)

To, że regulacja stoi na dębowo, to wcale mnie nie zaskakuje - zaskakujące jest to, że nic z tym nie zrobiono.
Łatwiej powiedzieć że "nie da się nic zrobić" niż znaleźć przyczynę i ją usunąć.
Nawet jak nie zajmują się naprawami, wymianą wahaczy, to wystarczy przekazać klientowi czytelną informację, że geometrii nie da się wykonać poprawnie bo regulacja stoi na dębowo i jedną opcją jest szlifierka kątowa i wymiana elementów na nowe.

Sytuacja druga to taka kiedy przestawione są całe sanie czyli rama pomocnicza tylnego zawieszenia albo któryś z elementów zawieszenia jest skrzywiony (wahacz) i dlatego nie można poprawnie wykonać geometrii - ale to wciąż są rzeczy do zrobienia.

Noi sytuacja ostateczna to auto zagięte w banan czyli skrzywione na ramie.
Tu raczej nic nie da się zrobić bo mało kto podejmie się prostowania klatki przestrzennej ASF.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-09, 13:49   

FOSS napisał/a:
Karol, ale on był już na Hunterze i nic dobrego z tego nie wyszło - jak widać z powyższego cytatu

Aaa gdzieś mi umknęło to, że już był an hunterze... z całym szacunkiem ale zakład gdzie był omijałbym szerokim łukiem. Hunter to narzędzie "dla debili" co prowadzi za rączkę jak niemowlaka :D

No tym bardziej, że nie wiedzieli co zrobić z tym, że brakuje regulacji... no ku**a pomalować... Chyba jasne, że coś jest krzywo. Skąd biorą się tacy fachowcy :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-11, 10:56   

Dzisiaj jadę ustawić zbieżność do innego zakładu jak nie poradzą to wybiorę się do Warszawy

[ Dodano: 2018-10-11, 14:39 ]
Ustawiałem dzisiaj zbieżność w innym warsztacie wyszło dobrze ale mechanik coś zrobił że wyrzuciło kodowanie sterownika ABS i nie umieli tego zakodować , chciał chyba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu g85 niewiem po co .teraz błędy to sterownik ABS nieprawidłowe kodowanie jak ten sterownik ABS zakodować ?powiedzieli że nie dadzą rady tego zakodować i za zbieżność 50zl wzięli ale co z tego jak muszę ten sterownik zakodować bo pneumatyka nie działa poprawnie utwardzila się .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-11, 15:08   

Adrian42 napisał/a:
Ustawiałem dzisiaj zbieżność w innym warsztacie wyszło dobrze ale mechanik coś zrobił że wyrzuciło kodowanie sterownika ABS i nie umieli tego zakodować , chciał chyba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu g85 niewiem po co .teraz błędy to sterownik ABS nieprawidłowe kodowanie jak ten sterownik ABS zakodować ?powiedzieli że nie dadzą rady tego zakodować i za zbieżność 50zl wzięli ale co z tego jak muszę ten sterownik zakodować bo pneumatyka nie działa poprawnie utwardzila się .

Ja yebie <boisie> <boisie> <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-11, 15:31   

No wkur mnie miałem nic nie płacić jedno zrobili drugie popsuli nie mogli zakodować i myślę sam to zrobić ale niewiem jak się zabrać za te kodowanie
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-11, 15:37   

Naprawdę można się załamać. Czy naprawdę większość zakładów jest prowadzona przez partaczy? I potem jak się nie dziwić ludziom, że boją się oddać auto do mechanika bo kij się w jakim stanie go odbiorą...

ASO, tu chyba dostęp on-line będzie potrzebny aby zakodować. ASO albo jakiś bardziej konkretny warsztat zapewne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-11, 16:41   


 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-11, 16:45   

Po necie jest trochę generatorów do ABS ale ja osobiście nie słyszałem o niczym konkretnym sprawdzony. Jeśli nie miałeś robione nic z ABS jakoś to jedź do ASO. Jeśli jednak coś było robione to spróbuj uderzyć do tego kogoś. Ja jak cokolwiek robię u kogoś to wszystko zapisuje i wiem, że wielu robi podobnie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-11, 18:43   

ASO najbliższe Warszawa mam ale jak nie poradzę to trzeba będzie pojechać . dzwoniłem też do jednego elektryka to powiedział że pewnie program którym było robione ta kalibracja g85 wykasował pamięć sterownika i raczej z nim nie da się nic zrobić .ale mowil że jakbym miał drugi sterownik ABS to bez problemu jego zakoduje ale jak się okaże że zepsuli sterownik to wkur.... się mocno i tego im tak nie odpuszczę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.