Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym  
Autor Wiadomość
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-06, 18:50   

Pozdrawiamy Pana w Q7 szerokości "wysokości" do usłyszenia niebawem w tym samym temacie...
"pseudo fachowiec" Michał
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Ostatnio zmieniony przez wolek 2013-03-06, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-06, 20:26   

Nie chcę być złośliwy. Ale jak już kolega od Q7, któremu absolutnie tego nie życzę, będzie miał ponownie potrzebę kompresorową. To tu znajdzie rzeczone łącznie z przełącznikiem, który też należy wymienić.

http://www.ebay.pl/itm/Au...=item256e0e6149

A zestaw podkładek do montażu należy dokupić osobno ok 160 zł. Ponieważ drgania będą przechodziły na nadwozie. I będzie tzw traktorek.

A gdyby był problem z tylną klapa elektryczną to też na forum mamy sposoby.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
paulo3535 
Użytkownik



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A6C5, A4B7, Q7 4L
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Zegrze
Wysłany: 2013-03-08, 07:52   

Nie chcę nikogo obrażać, jestem od dawna na trzech forach Audi i zawsze staram się pomóc jak mogę i tego samego oczekuję, bo po to są te fora. Odniosłem wrażenie, że koledzy, jeśli znają się na odczytywaniu błędów i zawieszeniu to powinni bardziej się przyłożyć do wypowiedzi, albo wcale się nie wypowiadać. Dla mnie było dziwne, że jest jakaś nieszczelność w układzie, a ja mam tył podniesiony max. do góry, tak jakby nie mógł spuścić powietrza.
Dobra ...na razie jest ok. Jeżeli kogoś obraziłem, bardzo przepraszam, nie po to tu jestem :)
I proszę mnie tu nie wyzywać od "Panów w Q7", bo w A8 są tacy sami :mrgreen:
Pozdrawiam i przepraszam
_________________
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...:D
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
 
 
marcindino12 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-09-15, 10:08   

Witam wszystkich.
Kolego Domin napisałeś, że udało ci się kupić pierścień na tłok w kompresorze. Czy mogłbyś podać namiary? W moim kompresorze tłok z pierścieniem ma luz w głowiczce i dlatego robi słabe ciśnienie. Ewentualnie z jakiego tworzywa sztucznego jest zrobiony ten pierścień. Dzięki i pozdrawiam
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-15, 10:19   

Kolego może tu ci pomogą. http://www.dorabianie-pierscieni.pl/oferta.php
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-15, 10:47   

Kolego marcindino12, już jeden Moderator zwrócił Ci uwagę na temat regulaminowego pierwszego postu . Ponawiam tą prośbę:


Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
marcindino12 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-09-15, 12:01   

Dziękuję Adrian949 za pomoc. Koledzy sorry, że nie przedstawiłem się ale jestem tu nowy na forum i nie dokońca wiem jak się po nim poruszać, pozdrawiam
 
 
JurekMR 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 1
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2013-10-16, 20:05   

Witajcie, mam mały problem z moją A8, jak zrobiła sie emperatura "na minus" kilkanaście dni temu, moje autko kombinuje z zawieszeniem rano jak jst zimno to niechce podnosić i pompować i zero pracy kompresora tak mi sie wydaje że go nie słyszę. Po 2 - 3 akcjach z włączyć - wyłączyć zagada i cały dzień jest ok. mam prośbę co może być przyczyną, czy ewentualna wymiana kompresora coś da? A tak apropos, mam odczucie jakby moje auto trochę "pływało", wydaje mi się że kiedyś tego nie było jak go kupiłem 2 lata temu.
 
 
rikard82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-14, 18:06   

cześć, mam dokładnie taki sam problem jak JurekMR - tak więc podejrzewam, że kompresor padł - jeśli chodzi o błedy to pokazuje nieszczelności w układzie oraz wyłączenie kompresora ze względu na przegrzanie - JurekMR - rozwiązałeś tą zagadkę? - przy okazji do kogo zwrócić się z tym tematem we Wrocławiu, gdzie zregenerować kompresor? i jeszcze podobno pasuje kompresor od jakiegoś mercedesa tylko należy zmienić wtyczki - od jakiego modelu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.