Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Olej wycieka strumieniem, pomocy.  
Autor Wiadomość
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-10-15, 21:40   

Dzięki za schemat.
Z opisu wnioskuję ze u mnie olej wylatuje z 077109372D czyli głowica do ściągania? <onie> <onie>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-15, 22:42   

Moze niektorzy odbiorą to jako herezie lub cos absurdalnego, ale zanim ładować sie w niepotrzebne koszta, to moze wystarczy ten wałek uszczelnić pastą np. Reinz. <bezradny>
Pechowo jest to z lewej strony, wiec wałek nie wyjdzie cały ale powinień wyjśc na tyle aby móc spokojnie zrobić cienko obwódkę wokół oringu lub nawet wokół mocowania wałka do głowicy.
Jeśli pomoże (a powinno) to mnóstwo zaoszczędzonej pracy i pieniędzy. <faktycznie>
A przy okazji późniejszego demontażu głowicy można wtedy na spokojnie wszystko na nowo uszczelnić zgodnie ze sztuką <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-10-16, 05:51   

Na tym wałku jest o-ring ale na niego nie działa ciśnienie oleju z układu.
Wiec wyciek oleju w stylu "leci jak Niagara" to nie pasuje.

Wałek jest pompowany olejem by smarować "koniki". Sam się nie rusza w obudowie.
Więc nie ma potrzeby by go smarować w miejscach mocowania do głowicy.

Wysunąć się go da na tyle by zobaczyć co się tam dzieje.
Moim zdaniem lepiej opuścić silnik w dół by go wyciągnąć, nie ruszać głowicy.

Chyba, że nastąpiło jakieś pęknięcie wewnątrz wałka i ciśnienie z wnętrza
wydostaje się przez dziurę z gwintem... prawdopodobieństwo małe... ale kiedyś
musi się komuś coś takiego stać.

Dla diagnostyki czy to o-ring czy pęknięcie wałka (moim zdaniem niemożliwe) postąpiłbym
tak jak wcześniej było pisane. Wysunąć wałek na kilka cm, ładnie umyć wszystko by tłusto nie było. zrobić delikatną fazkę z uszcelniacza na o-ringi dociągnąć. Poskładać wszystko. Odpalić.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.