Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Płukanie Silnika 4.2 BFM  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-04, 20:12   

to mój ładniejszy i miał 500 tys :]
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-01-04, 20:53   

Ja jak kupiłem audi to był lany castrol <gówno> pluz zapewne dlugie interwały.
Po zakupie zalałem motul x-clean , na 2 wymiane zrobiłem płukanke LM plus olej Valvoline

nastawniki nie stukaja silnik chodzi ładnie wycieków brak wiec chyba jest ok, a napewno płukanka nie zaszkodzi

Ja dolewam miedzy wymianami co 15 tys km około 1-2l oleju
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 20:53   

pepi napisał/a:
to mój ładniejszy i miał 500 tys :]


poka, poka a nie tam jakies przykładowe foto zapodałes <fujarka>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-04, 21:32   

no co wtedy to do audi pałałem innym uczuciem :] bardzo odmiennym od tego obecnego
to i motor mniejszy ale i tak największy w tym modelu ;)
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-01-04, 21:40   

Kolego ja nie wiem co lane było do niej zanim trafiła w moje ręce ale ja od razu lalem Motula.Zdjęcie które wrzucilem jest zrobione po 70kkm czyli po 7 wymianach oleju(cały czas lany był motul).Płukanie zrobiłem profilaktycznie ale olej który spuszczalem nie był jakimś mułem, był lekko ciemniejszy niż na bagnecie.Dlatego nie wiem w jakim stanie był motor jak ją kupilem bo do niego nie zagladalem do momentu aż zaczęła sączyc jedna zaslepka walka.Dlatego zdarlem czapkę i pstryknallem fote(przy okazji).Kolega wyżej napisał że jego silnik miał przejechanie 500 kkm i ładniej wygladal.Pewnie tak ale nie dodał że zdarl głowice do remontu i umyl ją benzyną. Stąd ten błysk :D :D :D :D
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 21:51   

leon0376 napisał/a:
Kolega wyżej napisał że jego silnik miał przejechanie 500 kkm i ładniej wygladal. Pewnie tak ale nie dodał że zdarl głowice do remontu i umyl ją benzyną. Stąd ten błysk :D :D :D :D


hehehe trafiony - zatopiony <hehehe>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-04, 22:07   

na poważnie ja tam głowic nie zrywałem i raczej nikt nie zrywał bo ten motor poszedł do jednego pana Admina z forum lpg i on potem zrywał :]
uszczelki były a raczej i nie było ;)
Tak pierze ten olej
https://www.google.pl/sea...aCCTYcoswwQc%3D
<papa>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-04, 22:12   

http://www.fotosik.pl/zdjecie/db55b502b3d828ae
tu jest porównanie

a tu mobil 1 po 100 tys
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4f5410d922dff302
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 22:19   

pepi napisał/a:
a tu mobil 1 po 100 tys


o matko <boisie> to ja nawet po Castrolu tak nie mialem <jaaa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-01-05, 07:48   

pepi napisał/a:
na poważnie ja tam głowic nie zrywałem i raczej nikt nie zrywał bo ten motor poszedł do jednego pana Admina z forum lpg i on potem zrywał :]
uszczelki były a raczej i nie było ;)
Tak pierze ten olej
https://www.google.pl/sea...aCCTYcoswwQc%3D
<papa>


Patrząc na drugie zdjęcie to różnicy nie ma między twoim pioracym a moim motulem <bedzieok>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-05, 21:20   

tak tylko ten mój kosztuje 100 zl
a przynajmniej kosztował ;)
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-01-05, 21:59   

Spoko.Moj tez 100 tylko ze euro.Akurat w moim wypadku cena nie ma aż takiego znaczenia ale nie o tym jest ten temat. <papabuzi>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-05, 22:25   

to jak u mnie zerwali dekle wygladało gorzej niz w frytkownicy skwarki jakies byly na deklu od spodu , walki czyste ale na srubkach byl nagar i w zakamarkach taki sfajczony nalot ale o tragedii mowic nie mozna , tak czy siak pozniej bylo juz lepiej i lepiej
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-02-03, 23:22   

i jak tam Panowie wasze płukanki ;")?
ja własnie dorwałem Olej z salonu Audi 5w30 oryginał całe 10 litrów :) made in germany z plombami :)

Mechanik z salonu Audi powiedział mi zebym dał Sobie spokój z płukankami bo jak mi wypłuka to sie osram wtedy a silnik chodzi zyleta u mnie :)
_________________
TYLKO V8
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-04, 07:55   

Co się ma wypłukać? Jeśli nie wymienia się systemem LL a co max 12-15tys to będzie czysto w środku.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.