Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Signal from Leve control pressure sens  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-10-06, 20:06   [D3 04 3.0MPI/LPG ] Signal from Leve control pressure sens

jak w temacie nie potrafie sobie poradzic

008- Implausible signal - Intermittent

nie wiem co zrobic ?? <hmm>
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-10-06, 20:49   

skasuj?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-10-06, 21:26   

blad pojawia sie po jakims czasem ponownie

[ Dodano: 2016-10-06, 21:28 ]
tak samo nie moge kalibracij zawieszenia zrobic <hmm> wydaje mi sie ze moze to przez sensor poziomowania albo przez ten blad
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-06, 22:14   

a czym robisz kalibrację zawieszenia?
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-06, 22:32   

Miałem ten błąd i jeździłem z nim 1,5 roku. Czasami pojawiał się po 2 dniach, czasami po 2 miesiącach.
Trudno jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyną. Teoretycznie błąd dotyczy bloku zaworów pneumatyki gdyż tam jest ten czujnik. Jeden kolega z forum, który miał taki błąd, wymienił ten blok na nowy a błąd się dalej pojawiał. Na forum A6 sugerują, że jest to związane ze słabym ciśnieniem z kompresora i faktycznie po jego wymianie błąd już się nie pojawiał. Czytałem tam o dwóch takich przypadkach. U mnie ten błąd nie miał wpływu na działanie zawieszenia. Zauważyłem jednak, że pojawiał częściej w chłodniejsze dni. W okresie letnim błedu nie rejestrowałem.

Żeby zrobić to porządnie to trzeba by było moim zdaniem wymienić kompresor i blok zaworów.

Jeżeli robisz kalibrację jakimś słabym klonem VCDS to może się ona nie udać.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 07:40   

Wymieniałem kompresor w jednej A8. Miał ten błąd między innymi, kompresor padł całkiem ale błąd już długo się utrzymywał w sterowniku. Po wymianie i ponownym skanowaniu jakiś miesiąc później nie było żadnego błędu.

Podsumowując bardzo prawdopodobne jest to co napisał VanDyke, że dotyczy on już niskiej sprawności kompresora :)

A to co napisał panton prawdopodobnie dotyczy tego czy używasz klona czy jakiegoś dobrego urządzenia bo one potrafią różne głupie rzeczy robić i czasem pokazywać(sprawdzałem auto klonem VCDS i ori VASem na zakładzie - o dziwo pojawiły się różnice w kilku błędach i VAS pokazał ich o 2 więcej). Podobnie może być z kalibracją i innymi rzeczami przy tańszych odpowiednikach urządzeń :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-10-07, 08:54   

Pneumatyka generalnie potrafi zaczynać głupieć w chłodne dni a tym bardziej podczas mrozów (tym bardziej jeśli są jakieś nawet niewielkie nieszczelności i to tuz przy kompresorze) - więc jeśli jest jakikolwiek problem, to te objawy nasilą się w zimne miesiące.
Nawet w instrukcji obsługi D3 jest informacja o tym, by samochodu nie zostawiać na mrozie blisko wyższych krawężników, bo może opaść i połamiemy osłony lub dolne części np zderzaka.
Pomijam już kwestię błędów "Intermittent" w D3, których po takim czasie użytkowania może być całkiem sporo (był już tu jeden na forum, co rozbierał pół samochodu i psikał kontaktem ;) )
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 10:47   

Ja urwałem zderzak w pierwszym miesiacu posiadania :) Nie polecam wjeżdżać przodem nad krawężnik :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.