Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-10-06, 19:06 [D3 04 3.0MPI/LPG
] Signal from Leve control pressure sens
|
|
|
jak w temacie nie potrafie sobie poradzic
008- Implausible signal - Intermittent
nie wiem co zrobic ?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-06, 19:49
|
|
|
skasuj? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2016-10-06, 20:26
|
|
|
blad pojawia sie po jakims czasem ponownie
[ Dodano: 2016-10-06, 21:28 ]
tak samo nie moge kalibracij zawieszenia zrobic wydaje mi sie ze moze to przez sensor poziomowania albo przez ten blad |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-10-06, 21:14
|
|
|
a czym robisz kalibrację zawieszenia? |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-06, 21:32
|
|
|
Miałem ten błąd i jeździłem z nim 1,5 roku. Czasami pojawiał się po 2 dniach, czasami po 2 miesiącach.
Trudno jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyną. Teoretycznie błąd dotyczy bloku zaworów pneumatyki gdyż tam jest ten czujnik. Jeden kolega z forum, który miał taki błąd, wymienił ten blok na nowy a błąd się dalej pojawiał. Na forum A6 sugerują, że jest to związane ze słabym ciśnieniem z kompresora i faktycznie po jego wymianie błąd już się nie pojawiał. Czytałem tam o dwóch takich przypadkach. U mnie ten błąd nie miał wpływu na działanie zawieszenia. Zauważyłem jednak, że pojawiał częściej w chłodniejsze dni. W okresie letnim błedu nie rejestrowałem.
Żeby zrobić to porządnie to trzeba by było moim zdaniem wymienić kompresor i blok zaworów.
Jeżeli robisz kalibrację jakimś słabym klonem VCDS to może się ona nie udać. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-07, 06:40
|
|
|
Wymieniałem kompresor w jednej A8. Miał ten błąd między innymi, kompresor padł całkiem ale błąd już długo się utrzymywał w sterowniku. Po wymianie i ponownym skanowaniu jakiś miesiąc później nie było żadnego błędu.
Podsumowując bardzo prawdopodobne jest to co napisał VanDyke, że dotyczy on już niskiej sprawności kompresora
A to co napisał panton prawdopodobnie dotyczy tego czy używasz klona czy jakiegoś dobrego urządzenia bo one potrafią różne głupie rzeczy robić i czasem pokazywać(sprawdzałem auto klonem VCDS i ori VASem na zakładzie - o dziwo pojawiły się różnice w kilku błędach i VAS pokazał ich o 2 więcej). Podobnie może być z kalibracją i innymi rzeczami przy tańszych odpowiednikach urządzeń |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-07, 07:54
|
|
|
Pneumatyka generalnie potrafi zaczynać głupieć w chłodne dni a tym bardziej podczas mrozów (tym bardziej jeśli są jakieś nawet niewielkie nieszczelności i to tuz przy kompresorze) - więc jeśli jest jakikolwiek problem, to te objawy nasilą się w zimne miesiące.
Nawet w instrukcji obsługi D3 jest informacja o tym, by samochodu nie zostawiać na mrozie blisko wyższych krawężników, bo może opaść i połamiemy osłony lub dolne części np zderzaka.
Pomijam już kwestię błędów "Intermittent" w D3, których po takim czasie użytkowania może być całkiem sporo (był już tu jeden na forum, co rozbierał pół samochodu i psikał kontaktem ) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|