Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
kanako98
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 2016-07-15, 21:44
|
|
|
Teraz zobaczylem bledy ortograficzne sorry niemiecka klawiatura ora, slownik , nie wiem jak mam to poprawic... interfejs vag 15 takpisze na tym kablu. Da rade tym ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
kanako98
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 2016-07-15, 21:51
|
|
|
Pytalem goscia od ktorego kupilem to jest onnibynowszy od 12.12 choc wydaje mi sie ze oprogramowaniejest 12.12 tylko ten kabel manaklejke 15 |
|
|
|
|
|
|
|
Damiann79
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Ornontowice
|
Wysłany: 2016-07-15, 22:23
|
|
|
Pewnie chiniol/klon,ale dasz rade zrobic adaptacje tym kablem,jedynie z czym mozesz miec problem to z utrzymaniem polaczenia i z kodem zabezpieczajacym jesli to bedzie 15.7.0 ten vcds czesto nie podpowiada kodow zabezpieczajacych w moduły |
|
|
|
|
kanako98
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 2016-07-16, 06:15
|
|
|
Ale dlaczego nie chce zaakceptować tego kodu w module ? Co zrobic aby go zaakceptować? |
|
|
|
|
|
|
|
Damiann79
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Ornontowice
|
Wysłany: 2016-07-16, 20:32
|
|
|
Nie pisałem ze nie wejdzie kod w moduł tylko ze 15.7.0 vcds nie podpowiada czasem kodow które trzeba wpisac, kod w adaptacje zawieszenia to 31564 |
|
|
|
|
kanako98
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 2016-07-17, 17:39
|
|
|
Damian zle mnie zrozumiałeś niechcialo mi przyjac kodu wkoncu mi przyjelo zrobilem ta adaptacje lecz zaraz po zrobiebiu adaptacji wyskakuje zoltakontrolka i blokuje dymamic i lift . Nastepnego dnia pomierzylem auto ikazde kolo mialo inna wysokosc. Dzis ponownie zrobilem adaptacje i tak samo pojawia sie zolta kontrolka i blad o braku lub o zle wykonanej adaptacji. Ktos cos podpowie ? I jeszcze jedno sptawdzalem w blokach pomiarowych na 6 "kanale" jestinformacja o temperaturze kompresora oraz o tym ile on dmucha ??jesli tak to parametr 9,5bar to zdecydowanie za malo ....? |
|
|
|
|
|
|
|
Damiann79
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Ornontowice
|
Wysłany: 2016-07-20, 13:27
|
|
|
Albo robisz zle adaptacje albo ten kabel zrywa ci polaczenie,9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-07-20, 19:16
|
|
|
Damiann79 napisał/a: | 9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu |
moim zdaniem głupoty piszesz,z tego co pamiętam to cisnienie robocze miechów to około 6bar. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-07-20, 19:32
|
|
|
Tak i nie byc może takie jest cisnienie miechów. Ale cisnienie robocze miechow a to co moze kompresor to co innego. Kompresor może spokojnie naładować ciśnienie w zasobniku z tego co pamiętam 17? bar... a konkretnie w rozpisce bloków pomiarowych jaka dostałem od pewnego pana z ASO było napisane, ze kompresor, który jest w stanie naładować w przedziale 11 do 17 bar uważany jest za sprawny. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Damiann79
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Ornontowice
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:45
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Damiann79 napisał/a: | 9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu |
moim zdaniem głupoty piszesz,z tego co pamiętam to cisnienie robocze miechów to około 6bar. |
Zdanie mozesz miec swoje i ja tak samo moge miec swoje i w tym przypadku wiem co pisze bo to przerabialem u siebie,miechy to miechy a kompresor to kompresor,moj kompresor ledwo co bil 9 bar,przy 5 osobach w aucie nie bylo mowy o podniesieniu auta,teraz bije w zasobnik nie cale 18bar wcześniej ledwo 9 bara |
|
|
|
|
|
|
|
kanako98
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 2016-07-21, 20:17
|
|
|
Auto oddalem do goscia ktory robil adaptacje jednakjak sieokazalo robilem ja dobrze ... sytuacja jest taka zepo skonczrniu adaptacji swieci po zgaszeniu stacyjki swieci sie zolta kontrolka. Gosc kazal mi szukac przyczyny w sterowniku zawieszenia teraz... jednak nie moge go odnalezc , znajduje sieonpod kolumna kierownicza tak ? Cisnienie patrzylem w bloku 006 i z tego co wyczytalemto dobrze patrzylem a kompresor moge sobie wywalic... chyba ze takie cisnienie jest przez nieszczelnosc w ukladzie ??? Czy jednak czujnik jestna wylocie kompresora ? Jutro to bede sprawdzal wiec sie okaze wszystko . Jesli macie jakies rady to slucham |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-07-21, 21:18
|
|
|
Sterownik zawieszenia znajduje sie pod schowkiem pasażera, nad kanałem wentylacyjnym na nogi. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|