Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Programowanie zawieszenia pneumatycznego  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-15, 21:38   

Błędy nie są na ta chwile problemem bo one właśnie mówią o braku adaptacji. To jakby stwierdzenie usterki silnika ale nie pozwolenie na naprawę bo silnik nie jest sprawny ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
kanako98 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2016-07-15, 21:44   

Teraz zobaczylem bledy ortograficzne sorry niemiecka klawiatura ora, slownik , nie wiem jak mam to poprawic... interfejs vag 15 takpisze na tym kablu. Da rade tym ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-15, 21:48   

Nie znam kompletnie tego interfejsu wiec nie pomogę.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
kanako98 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2016-07-15, 21:51   

Pytalem goscia od ktorego kupilem to jest onnibynowszy od 12.12 choc wydaje mi sie ze oprogramowaniejest 12.12 tylko ten kabel manaklejke 15
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-15, 22:23   

Pewnie chiniol/klon,ale dasz rade zrobic adaptacje tym kablem,jedynie z czym mozesz miec problem to z utrzymaniem polaczenia i z kodem zabezpieczajacym jesli to bedzie 15.7.0 ten vcds czesto nie podpowiada kodow zabezpieczajacych w moduły
 
 
kanako98 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2016-07-16, 06:15   

Ale dlaczego nie chce zaakceptować tego kodu w module ? Co zrobic aby go zaakceptować?
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-16, 20:32   

Nie pisałem ze nie wejdzie kod w moduł tylko ze 15.7.0 vcds nie podpowiada czasem kodow które trzeba wpisac, kod w adaptacje zawieszenia to 31564
 
 
kanako98 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2016-07-17, 17:39   

Damian zle mnie zrozumiałeś niechcialo mi przyjac kodu wkoncu mi przyjelo zrobilem ta adaptacje lecz zaraz po zrobiebiu adaptacji wyskakuje zoltakontrolka i blokuje dymamic i lift . Nastepnego dnia pomierzylem auto ikazde kolo mialo inna wysokosc. Dzis ponownie zrobilem adaptacje i tak samo pojawia sie zolta kontrolka i blad o braku lub o zle wykonanej adaptacji. Ktos cos podpowie ? I jeszcze jedno sptawdzalem w blokach pomiarowych na 6 "kanale" jestinformacja o temperaturze kompresora oraz o tym ile on dmucha ??jesli tak to parametr 9,5bar to zdecydowanie za malo ....?
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-20, 13:27   

Albo robisz zle adaptacje albo ten kabel zrywa ci polaczenie,9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-07-20, 19:16   

Damiann79 napisał/a:
9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu


moim zdaniem głupoty piszesz,z tego co pamiętam to cisnienie robocze miechów to około 6bar. ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-20, 19:32   

Tak i nie :) byc może takie jest cisnienie miechów. Ale cisnienie robocze miechow a to co moze kompresor to co innego. Kompresor może spokojnie naładować ciśnienie w zasobniku z tego co pamiętam 17? bar... a konkretnie w rozpisce bloków pomiarowych jaka dostałem od pewnego pana z ASO było napisane, ze kompresor, który jest w stanie naładować w przedziale 11 do 17 bar uważany jest za sprawny.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-20, 20:45   

Marcin2013 napisał/a:
Damiann79 napisał/a:
9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu


moim zdaniem głupoty piszesz,z tego co pamiętam to cisnienie robocze miechów to około 6bar. ;)

Zdanie mozesz miec swoje i ja tak samo moge miec swoje i w tym przypadku wiem co pisze bo to przerabialem u siebie,miechy to miechy a kompresor to kompresor,moj kompresor ledwo co bil 9 bar,przy 5 osobach w aucie nie bylo mowy o podniesieniu auta,teraz bije w zasobnik nie cale 18bar wcześniej ledwo 9 bara
 
 
kanako98 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: kamil
Jeżdzę: a8
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2016-07-21, 20:17   

Auto oddalem do goscia ktory robil adaptacje jednakjak sieokazalo robilem ja dobrze ... sytuacja jest taka zepo skonczrniu adaptacji swieci po zgaszeniu stacyjki swieci sie zolta kontrolka. Gosc kazal mi szukac przyczyny w sterowniku zawieszenia teraz... jednak nie moge go odnalezc , znajduje sieonpod kolumna kierownicza tak ? Cisnienie patrzylem w bloku 006 i z tego co wyczytalemto dobrze patrzylem a kompresor moge sobie wywalic... chyba ze takie cisnienie jest przez nieszczelnosc w ukladzie ??? Czy jednak czujnik jestna wylocie kompresora ? Jutro to bede sprawdzal wiec sie okaze wszystko . Jesli macie jakies rady to slucham
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-07-21, 21:18   

Sterownik zawieszenia znajduje sie pod schowkiem pasażera, nad kanałem wentylacyjnym na nogi.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-21, 22:37   

Czujnik jest chyba w zawrach.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.