Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-02-26, 22:05
|
|
|
W najbliższym czasie będę musiał się za to zabrać, pewnie trzeba będzie cały mechanizm różnicowy wytargać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-27, 19:16
|
|
|
bawiłem sie tam kiedyś z dyfrem, wymieniłem łożyska i nadal delikatny luz został, po długich obserwacjach okazało sie że luz jest spowodowany flanszami, one wchodzą w mechanizm różnicowy i tam jest minimalny luz, sam mechanizm różnicowy trzyma sie na łożyskach a flansze właśnie wchodzą w mechanizm różnicowy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-28, 14:06
|
|
|
to ma byc luz czy nie? |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-28, 19:42
|
|
|
Wsumie to dało by się zrobić. Nowa flansza, u mnie jest magik co dorabia różnego rodzaju frezy,zębatki,walki,i wszystko co mu na wzór pzyniesiesz, bądź jeszcze inna opcja. Toczysz flansze i dorabiasz tujejke na wymiar i mocno na wcisk |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-02-28, 22:43
|
|
|
robertas napisał/a: | z tym to sie chyba nie da nic zrobi | Sądzę jednak że się da, w ZF dostaniesz każdą część do tych skrzyni ...w ASO w sumie też. Pytanie tylko czy finansowo będzie to się opłacało. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-03-02, 22:48
|
|
|
Dzisiaj sprawdzone 0 luzu góra-dół tylko normalny luz osiowy, może dlatego że przebieg potwierdzony 400tys. zadziwiła mnie jedna kwestia prawe przednie koło podniesione, lewarek w położeniu "N" i można normalnie kręcić kołem |
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2017-04-22, 09:25
|
|
|
Witam
Podepnę się pod temat i przedstawię mój problem.
Aktualnie będę wymieniał na 3 półoś bo rozlatuje się zawsze wewnętOczywiście trzyo guma wytrzymuje mi tylko 6-9 miesięcy. Oczywiscie nie można samego wewnętrznego kupić tylko całą półoś. Hmmmm tłumacze sobie że mam bardzo obniżoną audi i na dynamic przegub jest wygięty i temu może nie wytrzymuje guma i zarazem przegub. Gdy auto podniose na lify drgania i szarpanie podczas jazdy ustaje.... doradźcie coś |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-04-22, 09:45
|
|
|
pawelec napisał/a: | Hmmmm tłumacze sobie że mam bardzo obniżoną audi i na dynamic przegub jest wygięty i temu może nie wytrzymuje guma i zarazem przegub. |
Moim zdaniem gleba się do tego nie przyczyniła.
Jeżdżę na glebie już 6 lat i u mnie przeguby jakoś nie lecą.
Półosie przednie wymieniałem tylko 1 raz przez cały czas użytkowania a zrobiłem tym autem ponad 200kkm. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-04-22, 12:27
|
|
|
pawelec napisał/a: | Oczywiscie nie można samego wewnętrznego kupić tylko całą półoś |
Można - www.przeguby.pl
Tylko musiałbyś się dowiedzieć czy wysyłają za granicę. |
|
|
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2017-04-22, 19:34
|
|
|
Yhym... no ja mam a8 półtora roku i dopiero zrobiłem tylko 80 tys km i zdziwiony właśnie jestem... to kupie se ze dwa wewnetrze i naprawie poprzednie polosie hehe. Foss jak będę jakos za miesiąc to można podjechać do Ciebie i rzuciłbyś okiem na ogólny stan auta... oczywiście nie za free bo to też jest Twój czas pracy |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-04-22, 19:55
|
|
|
pawelec napisał/a: | Foss jak będę jakos za miesiąc to można podjechać do Ciebie i rzuciłbyś okiem na ogólny stan auta... |
Oczywiście. Dzwoń tylko wcześniej bo nie zawsze jestem na miejscu: +48.6.0.0.6.6.1.6.6.0 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-04-22, 20:57
|
|
|
przegub wewnętrzny możesz kupic jak najbardziej ja robiłęm to tydzień temu robota prosta czysta ogolnie przy odpowiednich kluczach bez kanału z lewarkiem wyjecie max 30 minut demontaż starego i montaż nowego wraz z nowa osłona nax 10 min i zakładasz do auta
używanej połosi bym nie kupywał z przegubami ...
przegub ci wywala ?\\
masz prostą połos?\
a poprawnie zabezpieczylęs przegub?|?
osłone dobrze założyłeś i zacisłes opaski?
przegub na 34 żeby
klucz dynamometryczny
nasadka do odkręcenia przegubu zewnętrznego
klucz długi nasadka do odkręcenia osłony alu przegubu ale to nie jest konieczne
nasadka spline do odkręcenia przegubu wew
można na parkingu to zrobic
nic trudnego banał a chcieli 80e za robote |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|