Autor |
Wiadomość |
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2017-04-23, 06:53
|
|
|
Hmmm zawsze patrzę aby osłona była w tych rowach co powinna być i dokrecam 74 Nm te śrubki na spline. Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO i kupiłem osłony Löbro i jebana pękła na tym pierwszym zwoju .... dlaczego ? Nie wiem
To fajnie jak można dokupić bez problemu bo na tym numeru nie ma a serwisówka mówi ze przegub wew jest dostępny tylko razem z półosią i dlatego bawię się w używki bo nowa 950zl chyba jak pamiętam
Tak jak mówisz dracus6662 bez kanału (bo taki garaż mam w polsce) na spokojnie z czyszczeniem wahaczy godzina |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-23, 10:14
|
|
|
pawelec napisał/a: | nowa 950zl chyba jak pamiętam | Dokładnie to ponad 400 euro netto bez rabatu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-04-23, 20:24
|
|
|
Zadnych wahaczy nie rozpinasz !
odkręcasz srube przegubu
odrecasz 6 srub przegubu wewnętrznego skrecone kola w lewo lub prawo w zaleznosci od strony która robisz
i wyciągasz pol os
nie wyciągniesz ori przegubu z ori oski bo ma zabezpieczenie jest zabity /zapunktowany i miejsca jest za pało żeby wyciagnac bez odkręcenia przegubu zewnętrznego
osłony alu przegubu nie musisz ruszac obracaj polosia i odkręcaj po kolei
robiłem na podnośniku zabkowym
jak przegub odkręcisz oske wyciągasz z auta bez stresowo leciutko
guma ma rowki w które musi najść jeżeli chcesz dobre osłone to zamów w aso bo te oslony podrabiane maja slabą jakość a uzywki również
przy prostej polosi i sprawnym przegubie oslona nie peka
u mnie przegub się kończył i oslona tez ale jesze nie pekła ale wymieniłem komplet
jeżeli naprawdę chcesz to naprawić sam i umiesz troszkę posługiwać się kluczami to zrobisz to w godzinkę max a jeżeli nie to max 1,5
smieszna robota a kasa jaka chcą za wymiane już tak smieszna nie jest
jak będziesz robił to daj znac to pomoge ci krok po kroku
mam porobione fotki musze zrobić poradnik i wrzucić na forum może się przyda komus jeszcze |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-04, 21:46
|
|
|
pawelec napisał/a: | Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO |
Kolego a ten pierścień to wymieniałeś bez rozbierania skrzyni?? Spuszczales olej i wymieniałeś od zewnątrz ??
Mnie delikatnie lata ta flansza z przegubem i chciałem się za to zabrać przy okazji wymiany oleju.
Chyba ze ktoś coś wie na ten temat to proszę o info. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-05-05, 22:28
|
|
|
troszke zagłębiłem temat, flansza osadzona jest na łożysku igiełkowym , ja w swoim przypadku wymieniam flansze + łożysko igiełkowe i łożyskowanie samego mechanizmu różnicowego |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-05-06, 17:27
|
|
|
Nie ma problemu. Jak tylko będę robił to zrobię sesje i wrzucę. Skrzynia z D2 i D3 podobne są jeśli chodzi o te sprawy. |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-08, 23:23
|
|
|
Już sam nie wiem, ta flansza u kolegi w 4.2tdi 170 tys przebiegu (autentycznego) tez ma luz ...
U mnie zlokalizowałem drgania auta i kierownicy - wywazarka hunter i okazało się ze 2 nowe opony de facto założone na tył miały takie bicie (Góra-dół) że drgał samochód i kierownica w ok 80-100km/h zmienione opony na zimie na czas reklamacji i zapomniałem o drganiach 😉 |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-08-10, 08:53
|
|
|
Ja już po zabiegu. Z wymiana łożysk nie ma najmniejszego problemu, ja postanowiłem rozebrać cały mechanizm różnicowy w celu wyciśnięcia łożyska igiełkowego, prasa niezbędna przy montażu nowego.
[ Dodano: 2017-08-10, 09:54 ]
|
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-08-10, 22:03
|
|
|
swietna robota |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Jarekdelu
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: pabianice
|
Wysłany: 2017-08-18, 07:11
|
|
|
Czyli po wymianie łożyska igiełkowego luz na flanszy został skasowany? Dobrze zrozumiałem? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-08-18, 16:14
|
|
|
ja w swoim przypadku wymieniłem łozysko igiełkowe i dałem nową flansze, luz jest tyci tyci, |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-04-08, 09:10
|
|
|
Panowie może głupie pytanie ale... luz na przegubie wewnętrznym sprawdzacie jak auto stoi na kołach czy jest podniesione??
Wczoraj przy wymianie felg na letnie zauważyłem rozwaloną gumę na przegubie wewnętrznym, i tez przy okazji złapałem za półoś i zacząłem szarpać góra duł i luz byl wyczuwalny, natomiast drugie koło które stało tego luzu nie było.
Po opuszczeniu auta ani z jdne aniz drugiej strony nie ma luzu gura dół.
A od jakiegoś czasu borykam się z wibracjami auta najpierw w przedziale 120-140
Obecnie juz lekko przy 80 zaczynam czuć wibrację....
No i jak to jest z przegubami wewnętrznymi są dostepne czy tylko ASO
Czy w przyadku ASO jest tak samo jak z tylejami sanek, w ASO występuja jako jedna cześc sanki z tulejami a ja kupiłem ori tuleje do sanek poza ASO... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-08, 23:57
|
|
|
W ASO dostaniesz tylko w komplecie z półosią a za wibracje to w 90% przypadków winne są koła albo stare wybite dystanse. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-04-09, 06:32
|
|
|
To mam nadzieje ze trafiłeś w przysłowiową 10tkę i bedzie to wina dystansów których uzywałem na 19 latem i zimą, obecnie na aucie wyladowały 20 bez dystansów i za niedługo lece w trase sprawdzić :-) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|