Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Pulsuje światło we wnętrzu  
Autor Wiadomość
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 67
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2013-09-27, 22:56   [D3 02 4.2MPI ] Pulsuje światło we wnętrzu

dzis wieczorem wsiadajac do auta zauwarzylem ze swiatla na podsufitce oswietlajace kabine pulsuja a po dodaniu gazu przestaja dziwne bo jakby to byl pasek to by piszczal to moze aleternator???
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-27, 23:06   

Kolego korzonek, w pierwszej kolejności odsyłam tutaj:

http://www.a8team.pl/topics2/22.htm


A następnie proszę się zastosować do tej regułki:

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty



Pozdrawiam
Simone331
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-09-28, 19:38   

U mnie coś takiego zaczęło się po wymianie regulatora napięcia, później wymieniłem na kolejny i bez zmian :-( , wkurzyłem się kupiłem cały alternator i pulsowanie światła zniknęło.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-28, 20:03   

Bo to jest wina regulatora napięcia :)
 
 
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 67
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2013-09-28, 22:18   

dzięki odpowiedź koledzy
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-09-28, 22:29   

Tylko że koledzy powyżej mówią o D2 a tu jest D3.

Przyczyną pulsowania jest oczywiście alternator ale w D3 jest on chłodzony cieczą i sterowany elektroniką - problem w tym, że ciężko go zdiagnozować "na stole" - zwykły warsztat raczej nie da rady bo do diagnozy nie wystarczy zwykły multimetr.

Próbowałem ten temat ogarnąć jednemu koledze ale niestety mój fachura od regeneracji rozruszników i alternatorów się poddał.
Pozostało kupno już zregenerowanego za kilkaset pln którego nie przetestujesz zanim nie włożysz do auta lub kupno nowego za grubsze pln-y - temat odłożyliśmy na później jak już padnie całkiem :-x
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-09-29, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 67
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2013-09-29, 12:05   

to on jest chłodzony płynem z chłodzącym :shock: tego nie wiedziałem a ile kosztuje nowy???
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2013-09-29, 20:24   

korzonek napisał/a:
to on jest chłodzony płynem z chłodzącym :shock: tego nie wiedziałem a ile kosztuje nowy???

Ano jest i jest do tego ma pioruńsko paskudne dojście. Dojście przewodów do płynu jest od obudowy filtra oleju silnikowego. Ja bym stawiał na regulator napięcia, ale przede wszystkim trzeba posprawdzać na VAGu. Wydaje mi się, że konstrukcja napinacza i prowadzenia pasa wieloklinowego w D3 powoduje, że raczej nie będzie piszczeć i ślizgać się po rolkach. Ogólnie jak silnik pracuje to ma delikatne falowanie napięcia (rzędu +/- 0,01V). Jeśli więcej, to trzeba szukać, co nie bangla.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 67
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2013-09-29, 22:11   

a gdzie ten regulator napięcia?

[ Dodano: 2013-10-01, 18:06 ]
kom pokazuje alternator daje napiecie 13 a powinien ponad 14 mechanik jutro sprawdzi na samym alternatorze ale może być mniejsze i dlatego słabo tez ładuje akumulator a cos wiecie o legulatorze napięcia ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.