Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Zawieszenie - brak róznicy między trybami  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-03, 15:11   

Raz dwa razy co innego napisałeś kolego ale wiadomo o co chodzi :) te wykresy zrobili twórcy tego zawieszenia, więc więcej niż warto jeśli chce się to zrozumieć :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-03, 15:14   

Sorry drago ponioslo mnie

Masz racje tez nie widze tu problemu.
Jedyne co mozna profilaktycznie sprawdzic to w jakim stanie jest kompresor.
Sprawdzic co podaje i jaki jest wzrost temperatury na kompresorze w trakcie pompowania (wszystko w blokach pomiarowych) . Przejechac sie i sprawdzic zachowanie auta wg predkosci .
I ewentualnie sprawdzic ustawienie bazowe

"Nadgorliwosc gorzsza od faszyzmu"
Jak twierdzi Gomolka
" wydajnosc aglomeratu rolniczego nie zalezy od klasy gleby tylko od koloru siewnika"

Pozdrawiam

Michal
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-03, 19:28   

No więc dyskusja pobiegła dalej i moim zdaniem chyba niepotrzebnie.

Tak jak zacząłem na początku tak podtrzymuję - najpierw dowiedzmy się jakie jest zawieszenie.


Od kolegi Fluke otrzymałem numer VIN więc już bez cienia wątpliwości stwierdzam to co podejrzewałem od początku:
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version

Auto fabrycznie wyjechało z zawieszeniem sportowym.
Podejrzewam, że kolega Fluke wcześniej nie zwrócił na to uwagi i dopiero teraz zauważył, że auto pomiędzy trybami Comfort-Automatic-Dynamic nie zmienia swojej wysokości.....
noi to jest prawidłowe działanie tego zawieszenia bo w wersji Sport ma swojej wysokości nie zmieniać.


Więc jeżeli problem leżał tylko w tym to myślę że .... naprawiłem <faktycznie>
Jeżeli są inne wątpliwości co do działania zawieszenia to pewnikiem pomożemy i przy nich :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Fluke 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-04, 14:00   

Dziękuje FOSS za rozwiązanie problemu :] oraz wszystkim udzielającym się za dogłębną analizę problemu (swoją drogą ciekawy wykres pracy zawieszenia zależnie od wersji).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.