|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-03, 15:14
|
|
|
Sorry drago ponioslo mnie
Masz racje tez nie widze tu problemu.
Jedyne co mozna profilaktycznie sprawdzic to w jakim stanie jest kompresor.
Sprawdzic co podaje i jaki jest wzrost temperatury na kompresorze w trakcie pompowania (wszystko w blokach pomiarowych) . Przejechac sie i sprawdzic zachowanie auta wg predkosci .
I ewentualnie sprawdzic ustawienie bazowe
"Nadgorliwosc gorzsza od faszyzmu"
Jak twierdzi Gomolka
" wydajnosc aglomeratu rolniczego nie zalezy od klasy gleby tylko od koloru siewnika"
Pozdrawiam
Michal |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-03, 19:28
|
|
|
No więc dyskusja pobiegła dalej i moim zdaniem chyba niepotrzebnie.
Tak jak zacząłem na początku tak podtrzymuję - najpierw dowiedzmy się jakie jest zawieszenie.
Od kolegi Fluke otrzymałem numer VIN więc już bez cienia wątpliwości stwierdzam to co podejrzewałem od początku:
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version
Auto fabrycznie wyjechało z zawieszeniem sportowym.
Podejrzewam, że kolega Fluke wcześniej nie zwrócił na to uwagi i dopiero teraz zauważył, że auto pomiędzy trybami Comfort-Automatic-Dynamic nie zmienia swojej wysokości.....
noi to jest prawidłowe działanie tego zawieszenia bo w wersji Sport ma swojej wysokości nie zmieniać.
Więc jeżeli problem leżał tylko w tym to myślę że .... naprawiłem
Jeżeli są inne wątpliwości co do działania zawieszenia to pewnikiem pomożemy i przy nich |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Fluke
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-04, 14:00
|
|
|
Dziękuje FOSS za rozwiązanie problemu oraz wszystkim udzielającym się za dogłębną analizę problemu (swoją drogą ciekawy wykres pracy zawieszenia zależnie od wersji). |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |