Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Dziwne zachowanie kompresora  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2021-07-26, 12:07   

ronin3 napisał/a:
Ale powstał inny problem.... teraz palą mi się obie kontroli zawieszenia (przypuszczam ze po rozpięciu wtyczek) i trzeba zrobić nową adaptację.

Rozpięcie wtyczek nie powoduje konieczności robienia adaptacji.
Właściwie to jest wręcz przeciwnie - adaptację, czy też inaczej mówiąc kalibrację zawieszenia, wykonuje się wyłącznie wtedy kiedy jest taka konieczność a nie z byle jakiego powodu.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-26, 15:54   

Masz całkowitą rację .... oczywiście był to mój błąd... nie docisnąłem wtyczki.
Niestety kompresor dalej się nie wyłącza przy ciśnieniu 13,4 bara.
Pierścień mam nowy, ale poczekam jeszcze na głowicę , bo wyczuwalne są dość mocne rysy i dopiero złożę na nowych częściach.
Mam nadzieję że jak przekroczy 14 bar to się sama wyłączy.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-26, 16:21   

dlaczego miałby przy 13,4 się wyłączyć?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-26, 16:45   

a przy jakim powinno przestać pompować zasobnik?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-26, 23:48   

ale to ja się pytam ;)

nigdzie nie znalazłem tych danych (oprócz tego że 16 to maksimum) a nie chce mi się
schodzić z kompem do auta zeby sprawdzić ile nabija sprawny, dlatego pytam dlaczego
uważasz że jak pompuje 13,4 lub nawet 14 to już źle?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-27, 00:09   

no właśnie w tym jest sęk... że sprężarka nie chce się wyłączyć pomimo że ma prawie 14 bar.. więc gdzieś musi być granica kiedy moduł dostaje sygnał że ciśnienie w zasobniku jest wystarczające.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-27, 11:35   

no to jak sie obawiasz doczekać do tych 16u to pozostaje poprosic kogoś ze sprawnym zeby
zmierzył
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-28, 13:31   

ręce opadają.... nowy cylinder , nowy brązowy pierścień i dalej to samo.
w VCDsie osiąga prawie 14 bar i kompresor nie chce się wyłączyć.
Przy 40 km/h kompresor sie uruchamia, przy 20 km/h wyłącza, ale za chorobe powyżej 40 km/h i ciśnieniu prawie 14 bar nie ma ochoty się wyłączyć. Przy temperaturze 90 stopni zatrzymuje się samochodem co by nie rozwalić spręzaki.
Błędów brak

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2021-07-29, 07:30   

W większości przypadków kompresor jest wyłączany koło 16 bar.
Mówimy tutaj oczywiście o pojeździe w ruchu (>40 km/h).

Jeżeli jesteś pewny szczelności układu oraz wydajności kompresora to pozostaje tylko
błędny odczyt ciśnienia w układzie (czujnik ciśnienia w rozdzielaczu powietrza).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-29, 09:01   

marekp750 napisał/a:
W większości przypadków kompresor jest wyłączany koło 16 bar.
Mówimy tutaj oczywiście o pojeździe w ruchu (>40 km/h).

Jeżeli jesteś pewny szczelności układu oraz wydajności kompresora to pozostaje tylko
błędny odczyt ciśnienia w układzie (czujnik ciśnienia w rozdzielaczu powietrza).



Dzięki , jeśli jest to sprawdzona informacja że wyłącza się przy 16 barach to wiele mówi , czyli muszę sprawdzić ciśnienie zewnętrznym urządzeniem.

Wiecie może przy jakiej temperaturze uruchamia się zabezpieczenie termiczne w kompresorze?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-31, 00:12   

no nie wiem jak ty czytasz dokumenty oraz to forum bo informacja o tym że
graniczne cisnienie ukladu to 16bar to juz bylo tutaj kilka razy pisane ;)

badajac dzisiaj jedna rzecz sprawdzilem cisnienie u mnie, po dobie postoju
14,5

nie jezdzilem powachlowalem zawiasem najwiecej jak zobaczylem to 11,5 temperatura
dochodzila do 90C (przy drugim/trzecim nabiciu)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ronin3 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-31, 12:43   

Dzięki za informację. Więc będę szukał dlaczego ciśnienie jest niewystarczające
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.