Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2021-07-26, 11:07
|
|
|
ronin3 napisał/a: | Ale powstał inny problem.... teraz palą mi się obie kontroli zawieszenia (przypuszczam ze po rozpięciu wtyczek) i trzeba zrobić nową adaptację. |
Rozpięcie wtyczek nie powoduje konieczności robienia adaptacji.
Właściwie to jest wręcz przeciwnie - adaptację, czy też inaczej mówiąc kalibrację zawieszenia, wykonuje się wyłącznie wtedy kiedy jest taka konieczność a nie z byle jakiego powodu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 14:54
|
|
|
Masz całkowitą rację .... oczywiście był to mój błąd... nie docisnąłem wtyczki.
Niestety kompresor dalej się nie wyłącza przy ciśnieniu 13,4 bara.
Pierścień mam nowy, ale poczekam jeszcze na głowicę , bo wyczuwalne są dość mocne rysy i dopiero złożę na nowych częściach.
Mam nadzieję że jak przekroczy 14 bar to się sama wyłączy. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 15:21
|
|
|
dlaczego miałby przy 13,4 się wyłączyć? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 15:45
|
|
|
a przy jakim powinno przestać pompować zasobnik? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 22:48
|
|
|
ale to ja się pytam
nigdzie nie znalazłem tych danych (oprócz tego że 16 to maksimum) a nie chce mi się
schodzić z kompem do auta zeby sprawdzić ile nabija sprawny, dlatego pytam dlaczego
uważasz że jak pompuje 13,4 lub nawet 14 to już źle? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 23:09
|
|
|
no właśnie w tym jest sęk... że sprężarka nie chce się wyłączyć pomimo że ma prawie 14 bar.. więc gdzieś musi być granica kiedy moduł dostaje sygnał że ciśnienie w zasobniku jest wystarczające. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-27, 10:35
|
|
|
no to jak sie obawiasz doczekać do tych 16u to pozostaje poprosic kogoś ze sprawnym zeby
zmierzył |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-28, 12:31
|
|
|
ręce opadają.... nowy cylinder , nowy brązowy pierścień i dalej to samo.
w VCDsie osiąga prawie 14 bar i kompresor nie chce się wyłączyć.
Przy 40 km/h kompresor sie uruchamia, przy 20 km/h wyłącza, ale za chorobe powyżej 40 km/h i ciśnieniu prawie 14 bar nie ma ochoty się wyłączyć. Przy temperaturze 90 stopni zatrzymuje się samochodem co by nie rozwalić spręzaki.
Błędów brak
Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-29, 08:01
|
|
|
marekp750 napisał/a: | W większości przypadków kompresor jest wyłączany koło 16 bar.
Mówimy tutaj oczywiście o pojeździe w ruchu (>40 km/h).
Jeżeli jesteś pewny szczelności układu oraz wydajności kompresora to pozostaje tylko
błędny odczyt ciśnienia w układzie (czujnik ciśnienia w rozdzielaczu powietrza). |
Dzięki , jeśli jest to sprawdzona informacja że wyłącza się przy 16 barach to wiele mówi , czyli muszę sprawdzić ciśnienie zewnętrznym urządzeniem.
Wiecie może przy jakiej temperaturze uruchamia się zabezpieczenie termiczne w kompresorze? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-30, 23:12
|
|
|
no nie wiem jak ty czytasz dokumenty oraz to forum bo informacja o tym że
graniczne cisnienie ukladu to 16bar to juz bylo tutaj kilka razy pisane
badajac dzisiaj jedna rzecz sprawdzilem cisnienie u mnie, po dobie postoju
14,5
nie jezdzilem powachlowalem zawiasem najwiecej jak zobaczylem to 11,5 temperatura
dochodzila do 90C (przy drugim/trzecim nabiciu) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
ronin3
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-31, 11:43
|
|
|
Dzięki za informację. Więc będę szukał dlaczego ciśnienie jest niewystarczające |
|
|
|
|
|
|
|
|