Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2011-04-17, 11:35 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Ile kosztuję założenie GAZU
|
|
|
Ile kosztuję założenie GAZU do audi a8 D3 2003 rok 3.7 benzyna. I gdzie na śląsku lub w opolskim założyć?? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-18, 05:33
|
|
|
Kolego , temat wcześniej masz opisane coś baaaardzo podobnego : http://www.a8team.pl/4196...d13b875d8f02337 i wydaje mi się że o gazie do D2 i D3 już sporo było . ;-) |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-04-18, 21:42
|
|
|
od 4500 zł w góre |
_________________
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-18, 22:03
|
|
|
graty 1,5-2,5K reszta to marża |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 20:35
|
|
|
ja do swojej dalem 3,5tys rok juz jezdze i wszystko ok |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-15, 07:06
|
|
|
colln napisał/a: | graty 1,5-2,5K reszta to marża |
Jeżeli robisz to samemu w swoim garażu to rzeczywiście "reszta" to tylko marża ale jak zakładasz to w jakimś wyspecjalizowanym warsztacie to za robotę także musisz komuś zapłacić... więc "reszta" to robocizna (w przeważającej większości) + marża na tychże gratach (w mniejszym ułamku) ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pi-JAY
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-17, 10:33
|
|
|
colln napisał/a: | graty 1,5-2,5K reszta to marża |
... ja bym się nie zabierał samemu do zakładania instalacji bo zbyt odpowiedzialna zabawa i trzeba mieć z tm doświadczenie ,a nie tylko chęci. Zresztą aby gwarancja działała wymagane jest zrobienie tego przez autoryzowany serwis "Gazaczy". Do takiej fury należy kupować sprzęt z wyższej półki chyba, że ktoś chce jeździć rok czasu [no comment] ... Ja za swoją BRC dałem 5 tys. i zapomniałem ,że mam gaz tylko w portfelu wiem jak jestem na stacji i mówię do pełna hehe |
_________________ Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-05-17, 23:27
|
|
|
tak, miałem na myśli z robocizną (sorry za takie niezrozumiałe uproszczenie)
co do montażu to polecam zakład w Sulejowie ul Sadowa (Łódzkie) można się na mnie powołać - wtedy taniej, krótszy czas oczekiwania, 3 razy zamiast 2-ch sprawdzone itp
mówić, że od gościa z Piotrkowa co gazował u nich Volvo XC90, Mercedes S klasę no i A8 naturalnie - na pewno skojarzą 8-)
Tam montują od kilku lat chłopaki ale tacy po studiach a nie z przypadku |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|