Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka  
Autor Wiadomość
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-06, 10:42   [D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka

Witam, wczoraj odstawiłem auto a dziś rano nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka auto robi cyk, pompa paliwa pracuje i kontrolki przygasają i nic więcej, błędy vcds-em to
19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
próbowałem coś robić czytając różne posty i rozebrałem coś takiego



wyskakuje mi jeszcze błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
Proszę bardzo o pomoc




Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu temat.
Nie piszemy ręcznie. Jeśli występuje problem z zapisaniem tagów, edytuj temat i dopisz w poście wzmiankę a moderatorzy poprawią.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-06, 11:08   

Czy auto przy którejś próbie odpaliło?
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-06, 11:14   

nie, ani razu a kręcę od 4 godzin z przerwami, prąd przechodzi przez ten wyłącznik akumulatora mimo błędu. I czy ten błąd bezpiecznika spowoduje brak rozruchu? czy mimo niego powinien odpalić jak przechodzi prąd? bo nie wiem czy jutro rozrusznik ściągać czy to zamawiać
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-11-06, 13:52   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
_________________
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-06, 21:29   

Próbowałem rozbieram ten bezpiecznik i za którymś razem przestało wywalać ten błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
niestety auto dalej nie odpalało a moja radość nie trwała długo ponieważ gdy podpiąłem drugie aku kablami do pierwszego to znów wywala błąd :( i jeszcze dodam że nie ważne czy ten kabel z lewej strony bezpiecznika idący do rozrusznika jest odpięty czy podpięty to auto zachowuje się tak samo.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-06, 23:23   

Rozumiem, że rozrusznik nie kręci?! ...i tu szukałbym przyczyny. By to potwierdzić wystarczy dać plus na kabel sterujący przy rozruszniku ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-06, 23:59   

Danishow czyli w ten sposób mogę sprawdzić mechanicznie czy sam rozrusznik kręci czy go rozbierać trzeba? który to jest ten plus sterujący? ten gruby kabel co idzie od akumulatora? a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu czy tym się narazie nie przejmować. Dziękuję za odpowiedz
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-11-07, 07:04   

Przy rozladowanym aku tez tak jest. Tylko przekaźnik cykl dość szybko a rozrusznik nie kręci.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-07, 11:09   

mmmat napisał/a:
ten gruby kabel co idzie od akumulatora?
Ten gruby to główny zasilający a Ty musisz podać prąd pod sterujący (znacznie cieńszy kabel, chyba przykręcony nakrętką M6).
mmmat napisał/a:
a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu
Oczywiście, że tak ...przyczyn może być wiele <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-07, 15:58   

dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie, może to dzięki wilgoci bo dziś padało, styk się polepszył i wystarczy wyczyścić połączenia. Oby obyło się bez wyciągania rozrusznika, choć to pojedyncze zawieszenie się daje do myślenia że to wina rozrusznika.
Odpala mimo błędu, tylko denerwuje teraz kontrolka ABS, jest jakiś sposób by ten bezpiecznik tanio naprawić?
Przxy próbach po kilku godzinach auto odpala ale jakoś ciężej.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-07, 20:14   

mmmat napisał/a:
dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie
To najprawdopodobniej wina styków w elektromagnesie, radziłbym się tym zająć dopóki odpala bo może się okazać że zostaniesz uziemiony w najmniej oczekiwanym momencie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-10, 23:40   

odpalało, po którymś razem znów brak reakcji... ale na szczęście po 30 próbie jednak zapaliło, dziś rano odpaliło a po zgaszeniu już nie tylko po którejś próbie rozrusznik zrobił tak jakby pół obrotu i stop i do tej pory nic. Więc zabieram się za wyciągnięcie rozrusznika, mam już nowy bendiks i szczotki, starczy?? i najważniejsze proszę doświadczonych kolegów o pomoc i udzielenie informacji jak się do tej wymiany trzeba zabrać, od czego zacząć, trzeba odkręcać sanki i łapę?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-11, 08:08   

ale jak coś pykało czyli elektromagnes wyskakiwał :]
czyli raczej szczotki
połącz jeszcze dwa m8 i czy będzie kręcił na pusto .
Ja w w starszym modelu robiłem sanki w dół i łapę od motoru trzeba wykręcić
tylko sanki wystarczy z jednej strony opuścić
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-11-11, 12:59   

Dziękuję kolego, tak właśnie będę dziś robił jak napisałeś, miałem tylko nadzieję że jest już jakiś szybszy sposób :) dwa m8 to te 2 kabelki cienkie w kostce przed rozrusznikiem?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-11, 17:01   

jeden jest m6 i dwa m8 tak praktycznie symetrycznie
które spina magnes a raczej ten bolec w nim
na jeden masz podany stały plus który po tym idzie na tą drugą m8 która jest szczotkami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.