Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-09, 22:04
|
|
|
Ja mam Golda, wtryski Barracuda (takie jak wyżej) i przełączanie 20 stopni. Przy obecnych temperaturach przełącza po około 1km bez najmniejszego szarpnięcia.
mmmat sprawdź reduktor, tam też może się "zakleić" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-09, 22:16
|
|
|
U mnie jak miałem zalepiony reduktor to przełączał się dopiero jak osiągnął dużo wyższą temperaturę niż ustawione te chyba 30'C do przełączania. Ale jak już się przełączył to było dobrze.
Czyszczenie reduktora pomogło w 100%. Może u Ciebie to co innego ale warto do niego zajrzeć. Do tego zalepił się on przy niedużym przebiegu, nie wiem dlaczego. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-09, 22:33
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Ja regenerację reduktorów robiłem już po niecałych 30tys | Wszystko zależy od tego jaki gaz lejemy. Kiedyś wrzucałem na lpg forum zdjęcia środka Golda po przejechaniu 120 tyś. km., wyglądał prawie jak nowy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-09, 22:50
|
|
|
taaaa to ja wam kiedyś zrobie fotke jak wyglądają filtry u mnie po przejechaniu 5000km. (bo co tyle wymieniam) quwa tragedia jakaś normalnie smoła czarna w środku. Jak się uda to jeszcze w tym tygodniu dokładam dodatkowe 2 jednorazowe filtry za listwami... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-10, 01:37
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Ja regenerację reduktorów robiłem już po niecałych 30tys |
U mnie po przejechaniu 35 tys km na gazie, reduktor trzeba było czyścić bo była czarna flegma w środku... a gaz praktycznie zawsze z Orlenu albo BP. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-10, 11:56
|
|
|
ale nie trzeba nic rozbierać tyko popatrzeć na parametry co się dzieje z temperaturą gazu w strumieniu |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-10, 14:04
|
|
|
Było za niskie ciśnienie w czymś tam i padło na zamulony reduktor, i słusznie. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-10, 14:39
|
|
|
pepi, to przy 20st jaką masz temp gazu w strumieniu?
A co do korekty po temp. to nigdy nie da się jej ustawić poprawnie, korekte masz od temp gazu, a czas wtrysku Pb jest uzależniony od temp silnika i powietrza (biore tylko pod uwagę temperaturę), temp LPG nigdy nie będzie proporcjonalna do temp silnika. Zresztą masz dużą bezwładność czujników ze względu na ich budowę.
Dlatego lepiej mieć wspieracza po OBD który na bieżąco skoryguję. Miałem w swojej zrobiony emulator czujnika temperatury silnika który oszukiwał ECU Pb po przejściu na LPg wysyłał do Ecu sygnał że silnik ma 95-100st a w momencie osiągnięcia temp reduktora ponad 50-60st emulator się rozłączał i wracał na oryginalny czujnik temp silnika.
Zrobiłem ten emulator sam, na przykładzie schematu Prinsa. Polepszyło to prace na LPG w trakcie rozgrzewania silnika. Przelatało to jakies 30-40tys km, później zostało zastąpione Agisem(jest lepiej niżna stagu ale mogło by być lepiej) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-10, 15:27
|
|
|
temperatura gazu zazwyczaj jest polową temperatury reduktora
a tak na poważnie chodzi o to że po przejściu na lpg gaz który jest w reduktorze musi być ogrzany i odparowany a nie podawany w postaci ciekłej -tutaj się kłaniają dwie sprawy ogrzewanie reduktora lub zasyfiony regulator ciśnienia wszystkie reduktory tłokowe są problematyczne w tej sprawie .
Zasyfiony tłok się przycina zacina i jest wesoło .
Logiczne jest to że przy 20 lotny jest w granicy 5/8 tylko czy ta temperatura wzrasta czy przechodzi na minus tutaj reduktory ze słabą termiką tak jak wypisz wymaluj gold ma pod górkę .
W moim przypadku to wtryski mam uwalone i nic z nimi się nie da zrobić .
Ale w a6 które miałem było idealnie i nadal jest zmiana paliw była realizowana po 20 i na wolnych obrotach bez zmiany pracy silnika .
Troszkę to wymagało zabawy agis ma fajną bajer można dać na + lub -tyle czasu ile się chce i tym można zniwelować temperaturę gazu bo wiadomo im zimniej to jego więcej
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-02-10, 22:09
|
|
|
dziś rano po zalaniu ich denaturatem było dużo lepiej, trzęsło tylko w dolnym zakresie obrotów i do temp 60 stopni, dziś już mi sie nie chciało znów do każdego z osobna dolewać denaturatu to wlałem wd40 do rozdzielaczy i zobaczymy rano |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-10, 22:11
|
|
|
a jechałeś czy nalałeś i zostawiłeś ??
jak zostawiłeś to wtryski padną !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-02-11, 00:20
|
|
|
nie no wlałem i ze 100 kilometrów w sumie już zrobiłem od tamtego momentu:) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-11, 07:37
|
|
|
a to ok |
|
|
|
|
|