Nie chce zakładać nowego tematu na temat pomp paliwa więc piszę w tym. Moja pompa paliwa straciła wydajność biła jakieś 2bary, dopiero po załączeniu pompy lewej dobijało do 3,5. Zdecydowałem się wymienić pompę i po wymianie dziwnym trafem nie mam zasilania na kostce. Pomocnicza pompa dostaje zasilanie podczas kręcenia rozrusznikiem natomiast pompa główna nie, auto odpala na chwile, pochodzi tak dlugo jak bije pomocnicza i gdy ona skonczy to spada cisnienie i auto gaśnie. Nową pompę główną podpiąłem na krótko i pięknie pompuje 4 bary. VCDS nie ma żadnych błędów, wszystkie bezpieczniki są ok. Gdzie powinienem szukać tego zasilania? Troche mnie przeraza wizja zdjęcia baku paliwa i szukanie zasilania po przewodzie...
Aktualnie jeżdżę na bardzo tymczasowym (druciarskim) rozwiązaniu czyli pompa dostaje "plus" bezpośrednio po stacyjce i jest tyle ciśnienia co trzeba i auto jeździ elegancko.
Może ktoś też się spotkał z takim problemem? Czy jest gdzieś kompletny schemat zasilania pomp paliwa? Jakis schemat blokowy co powinno się załączyć z czego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum