Autor |
Wiadomość |
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-05, 19:47 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Przekaźnik pompy paliwa
|
|
|
Witam kolegów, podpinam się pod temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa J17, ? Ostatnio, pojawił mi się check na desce i jak auto jest zatankowane poniżej pierwszej kreski nie kręci. Po podpięciu vcds wywala błąd przekaźnik pompy paliwa .
Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication
_________________ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-05, 23:14
|
|
|
Zapewne chodzi o sterownik pompy paliwa, w podpisie screnna znajdziesz numer części.
4E0906093B.jpg
|
|
Plik ściągnięto 10285 raz(y) 107,91 KB |
|
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-06, 10:09
|
|
|
Dziękuję Panowie za szybką odpowiedź.
Pioter - niestety w linkach które podesłałeś nie ma mowy o przekaźniku J17, a Vag jednoznacznie podpowiada że błędu trzeba szukać w braku komunikacji tego właśnie przekaźnika. Najgorsze jest to że nawet na zachodnich forach nie mogę znaleźć umiejscowienia tego dziadostwa.
Danishow- program jednoznacznie wskazuje na brak komunikacji przekaźnika J17 (nowe przekaźniki w ASO to koszt od 60 do 130zł) a sterownik pompy to już niestety grubsza sprawa, więc mimo wszystko lepiej chyba zacząć od eliminacji problemów na które wskazuje program i które są tańsze
Będąc w ASO dostałem wydruk z Etki i informację od mało przekonującego Pana że komputer pokazuje mu że jeden przekaźnik może być w komorze silnika pod szybą a drugi koło akumulatora, tylko jak poznać w gąszczu przekaźników który jest do czego:( |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-01-06, 12:41
|
|
|
Z przodu, w nogach pasażera:
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-06, 18:25
|
|
|
Kolego "gtfan" dziękuję za szybką i sprawną pomoc!!!! Jutro jadę wymienić przekaźnik i zobaczymy czy to on jest przyczyną błędów w pracy pompy.
DODANO:
Przekaźnik wymieniony i dalej ten sam błąd. Czyżby to była pompa??
Teraz pytanie czy skoro samochód zapala normalnie a jedyny objaw niesprawności pompy pojawia się gdy wskaźnik paliwa schodzi przed pierwszą kreskę (samochód dławi się i gaśnie) - pytanie brzmi która pompa jest niesprawna i jak to zdiagnozować?
17908 - Fuel Pump Relay (J17)
P1500 - 004 - Electrical Malfunction
Readiness: 0110 1101 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-07, 19:58
|
|
|
Paweł Szczecin, Kolego sprawdz główną pompę paliwa , całkiem niedawno miałem takie same objawy , okazało się że główna pompa dawała zbyt niskie ciśnienie .
W A8 masz dwie pompy paliwa i dwa przekaźniki sterujące nimi , jeżeli sprawdziłeś przekaźniki to sprawdz pompy , szczególnie primary (główną). |
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-01-08, 11:38
|
|
|
Najciekawsze jest to że po wyjęciu przekaźnika J17 (w nogach pasażera) auto wogóle nie chciało zapalić, więc pompa główna musi chodzić skoro auto pali bez problemu (pod warunkiem że jest minimum 1/3 paliwa? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:24
|
|
|
Dolacze sie do tematu ... auto pali bez problemu . po jakis 30s zanika elektryczne buczenie pompy i silnik wylacza sie . gdzie znajde przekazniki pompy paliwa w d3 2004 ?mysle ze zaczne od sprawdzenia ich.jesli nie to gdzie proponujecie kupic pompe ? |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-15, 12:29
|
|
|
PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny . |
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2015-03-15, 16:03
|
|
|
jacek napisał/a: | PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny . |
Znalazlem rozne pompy ... czy taka bedzie pasowala ? ktos pisal ze placil 180 zl i wszystko hula.
http://allegro.pl/pompa-p...5089949976.html
http://allegro.pl/pompa-p...5170763634.html |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-15, 16:45
|
|
|
Poszukaj oryginalnego numeru pompy do twojego 4.2 a następnie poszukaj zmiennika na tej stronie : http://www.pompa-paliwa.pl/
Kupowałem od nich pompę dla siebie (W12 6.0) i działa bez zarzutu. |
|
|
|
|
|
|
|
Kowal 84
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-02, 11:35
|
|
|
danishow, Witam. Gdzie znajduje się wspomniany w temacie moduł sterowania pompą paliwa ? 4E0906093B |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-02, 19:26
|
|
|
Jakoś pod tylną kanapą ale gdzie dokładnie to nie wiem, nie miałem jeszcze potrzeby tam zaglądać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Tigra12
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Wrz 2020 Posty: 3 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2020-09-21, 09:19 Przekaźnik pompy paliwa
|
|
|
Witam Panowie a ja mam problem z 3.0tdi potrzebuje spuścić paliwo z baku i ktoś podpowie gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w moim aucie i jak go zmostkowac bo odlaczylem przewód od filtra paliwa ale paliwo tylko leci jak kręci rozrusznik... |
_________________ Tigra12 |
|
|
|
|
|