Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] sterownik aku  
Autor Wiadomość
jarecki115 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 2014-10-01, 22:57   [D3 03 3.7MPI/LPG ] sterownik aku

Witam kolegów.Nie mam już siły do mojego audika,same problemy ciągnące się drugi rok po zakupie.Jestem laikiem w systemie elektronicznym pojazdu,mechanicy kroją moją kieszeń i mówią że naprawią auto,lecz w konsekwencji nie ma pozytywów.Dzięki klubowi i opisom sam powoli dokonuje napraw.Ostatnią bolączką jest problem z prądem,a mianowicie-coś kradło mi prąd.Mechanik stwierdził że moduł telefonu,niestety po wczytaniu się w opinie klubu wymieniłem sterownik aku,zrobiłem adaptacje,stary sterownik był z nr.i końcówką C,jego zamiennik bez literki-sprzedający powiedział że to nie przeszkadza.Nie ginie mi prąd,lecz po naładowaniu aku do 100% po dniu jazdy spada mi do 60-70% i tak trzyma.Na wolnych obrotach widać jak światła i podświetlenie zegarów faluje.Po podłączeniu kompa pokazuje błędy mówiące o złym zasilaniu sterowników[po rozgrzaniu silnika włączają się kontrolki multilock,ABS,ESP,regulacja reflektora,hamulec ręczny]usterki te naprawione były po zakupie auta.Mam pytanie,czy może zmiana sterownika aku bez końcówki C może żle sterować instalacją.Serdecznie pozdrawiam Jarek z Końskich.
_________________
jarecki
 
 
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-01, 23:45   

jak dla mnie masz problem z samym alternatorem, kończą się szczotki, albo któraś z diód jest przepalona, z tąd też falowanie. Daj sobie spokój z sterownikiem.
 
 
Gość
[Usunięty]