Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] sterownik aku  
Autor Wiadomość
jarecki115 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 2014-10-01, 22:57   [D3 03 3.7MPI/LPG ] sterownik aku

Witam kolegów.Nie mam już siły do mojego audika,same problemy ciągnące się drugi rok po zakupie.Jestem laikiem w systemie elektronicznym pojazdu,mechanicy kroją moją kieszeń i mówią że naprawią auto,lecz w konsekwencji nie ma pozytywów.Dzięki klubowi i opisom sam powoli dokonuje napraw.Ostatnią bolączką jest problem z prądem,a mianowicie-coś kradło mi prąd.Mechanik stwierdził że moduł telefonu,niestety po wczytaniu się w opinie klubu wymieniłem sterownik aku,zrobiłem adaptacje,stary sterownik był z nr.i końcówką C,jego zamiennik bez literki-sprzedający powiedział że to nie przeszkadza.Nie ginie mi prąd,lecz po naładowaniu aku do 100% po dniu jazdy spada mi do 60-70% i tak trzyma.Na wolnych obrotach widać jak światła i podświetlenie zegarów faluje.Po podłączeniu kompa pokazuje błędy mówiące o złym zasilaniu sterowników[po rozgrzaniu silnika włączają się kontrolki multilock,ABS,ESP,regulacja reflektora,hamulec ręczny]usterki te naprawione były po zakupie auta.Mam pytanie,czy może zmiana sterownika aku bez końcówki C może żle sterować instalacją.Serdecznie pozdrawiam Jarek z Końskich.
_________________
jarecki
 
 
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-01, 23:45   

jak dla mnie masz problem z samym alternatorem, kończą się szczotki, albo któraś z diód jest przepalona, z tąd też falowanie. Daj sobie spokój z sterownikiem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-02, 05:16   

W starych autach taki objaw migotania świateł szczególnie w VAGach oznaczał własnie problemy z alternatorem lub ściślej jego regulatorem napięcia. Warto sprawdzić tę prądnice.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-02, 09:13   

Tak jak przedmówcy piszą. Wygląda to na problem z "altkiem". Wymontować zawiezć, do elektryka. Sprawdzi na maszynie z obciążeniem i będzie wszystko jasne.
 
 
jarecki115 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 2014-10-02, 23:30   

Dzięki bardzo za podpowiedzi,byłem u fachowca,podłączyliśmy miernik i się zaczeło.Czytnik oszalał,podawał w momencie różne wartości ładowania.Nie wiem jak montowane są szczotki i regulator,czy trzeba rozbierać cały alternator.Czy trzeba coś lutować,bo mechanik chyba się wystraszył naprawy.Pozdrawiam. :D
_________________
jarecki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.