Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wariują obroty w trakcie jazdy  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-27, 12:54   

Jak ruszasz to obroty mają się zrównać i sprzęgło zablokować, przed mianą biegu sie rozpina, przełącza, równa obroty i zapina znowu... Trochę pojeździć na róznych biegach. Będzie wszystko widac.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-01-27, 14:06   

Podłączę się do tematu. Zaczynam myśleć ze u mnie to nierozłączanie biegu przy dojeździe do świateł i zatrzymaniu do zera to może być właśnie lockup .... bo objaw jakby bieg był zapięty do samego końca i coś później go puszczało rozłączalo... lockup wywala błędy ? W Mercedesie szło go wyłączyć i się przejechać żeby stwierdzić usterkę. Przy pomocy vcds można coś takiego ogarnąć ? Pozdr.
 
 
quattross 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 56
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-01-27, 20:06   

Od jakiej prędkości zapina się lockup lub jakiego biegu ? Jak jechałem z kolega to rozpina przy zmianie biegów i odraz zapina a tak maksymalnie o 32 obroty różnica w okienku nr blok 7 bodajże i wygląda to tak wcisnę pedał wskakuje na sekundę w okienku 32 i potem ciągnie cały czas i jest 0 obroty się pokrywają
_________________
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-28, 15:30   

Przy stałej prędkości jak falują obroty to co dzieje się z obrotami silnika a co ze skrzyni? Tylko te od skrzyni falują? Jak tak to konwertrer najpewniej jest do wymiany, jeśli nie falują na skrzyni i są równe to czy obroty silnika też falują w m niejszym lub większym stopniu?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
quattross 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 56
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-01-29, 08:07   

Sprawdziłem dzisiaj na zimnym kiedy falowanie występuje i występuje przy malej prędkości i to przy stanie zaworu regulacja a nie zamknięty i w tym momencie potrafią różnić się o 300 obrotów

[ Dodano: 2018-01-29, 19:53 ]
W postach na naszym forum znalazłem metodę lewa noga na hamulec prawa gaz i obroty dochodza max do 1900 wiec niby dobrze . Zamówiłem olej uszczelke i filtr i będę w weekend zmieniał zobaczymy :)
_________________
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-30, 08:20   

nowym olejem i filtrem naprawisz konwerter a nawet pozostałe elementy skrzyni... <boisie>
bez komentarza <cicho>
 
 
quattross 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 56
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-01-30, 11:40   

Ale skąd pewność że coś nie tak z konwerterem lub skrzynią a nie po prostu zużyty olej i mechatronika nie działa poprawnie ? Konwerter się nie ślizga przy przyspieszaniu

[ Dodano: 2018-01-30, 11:48 ]
Sam piszesz kolego panton ze zużyty konwerter objawi się błędem a z metod które znalazłem konwerter niby sprawny czas do setki poniżej 7 sekund (z zużytym sprzęgłem chyba byłby dłuższy ) na hamulcu nie wkręci się powyżej 2 tysięcy obrotów Dodatkowo auto ma podkłady pod tablicą rejestracyjną z TEOmotors więc coś chyba było już robione wątpie żeby ktoś zakładał ramki tablic tak poprostu. Dlatego myśle że olej jest zużyty i mechatronika nie działa poprawnie kolor ma lekko ciemnobrązowy dlatego myśle że lepiej zmienić na początek olej i filtr niż odrazu wyjmować skrzynie

[ Dodano: 2018-01-30, 12:59 ]
Zamawiam http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62 Mam kod skrzyni GQE jest jakaś procedura adptacyjna po wymianie ?
_________________
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-30, 14:23   

quattross, wszystko wiesz więc czekamy na efekty ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.