|
Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-24, 14:05
|
|
|
Kamilo143 napisał/a: | Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień??? |
Ja wiem dlaczego |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2017-12-24, 15:18
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Kamilo143 napisał/a: | Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień??? |
Ja wiem dlaczego |
???? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-27, 21:54
|
|
|
A więc tak można wymienić samą głowicę wraz z pierścieniem,ale trzeba spełnić dwa warunki:
- roznitować cztery nity zaznaczone na rysunku i dokładnie wyczyścić cały syf ze szczotek itd...
- NAJWAŻNIEJSZE trzeba udrożnić trójnik który się zapycha prawdopodobnie od syfu ze
szczotek i wysokiej temperatury powodując uszkodzenia pierścienia i cylindra dlatego że
kompresor zasysa świeże powietrze do głowicy od tyłu kompresora przez wirnik wraz ze
wszystkim syfem, a nie krótszą drogą, trójnik ciężko wyciągnąć z głowicy można go udrożnić bez wyciągania np. gwoździem i to cała tajemnica której nie zdradzą firmy regenerujące
jeszcze przed operacją trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik,sprawny powinien pobierać ok 20A
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-12-27, 22:05
|
|
|
Głowice są też do kupienia ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-27, 22:06
|
|
|
[ Dodano: 2017-12-27, 22:07 ]
pioter napisał/a: | Głowice są też do kupienia ? |
Tak
Podejrzewam że gdyby powietrze z zawora spustowego uchodziło osobną rurką to trójnik byłby zbędny |
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2017-12-30, 19:34
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.
[ Dodano: 2018-02-01, 18:41 ]
Odnowę temat. Usunęłem wstępny osuszacz powietrza(bo blokował przepływ powietrza) i przeniosłem filtr z rurką do komory silnika. Po tym zabiegu i wymianie przekaźnika auto szybciej się podnosi i kompresor znacznie ciszej pracuje.
Marcin2013 dzięki za radę trójnik również wyczysciłem.
Co sądzicie o takiej zmianie??? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |