Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana kompresora  
Autor Wiadomość
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-24, 14:05   

Kamilo143 napisał/a:
Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień???


Ja wiem dlaczego :]
 
 
Kamilo143 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 46
Skąd: Jazowa
Wysłany: 2017-12-24, 15:18   

Marcin2013 napisał/a:
Kamilo143 napisał/a:
Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień???


Ja wiem dlaczego :]


????
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-27, 21:54   

A więc tak można wymienić samą głowicę wraz z pierścieniem,ale trzeba spełnić dwa warunki:

- roznitować cztery nity zaznaczone na rysunku i dokładnie wyczyścić cały syf ze szczotek itd...

- NAJWAŻNIEJSZE trzeba udrożnić trójnik który się zapycha prawdopodobnie od syfu ze
szczotek i wysokiej temperatury powodując uszkodzenia pierścienia i cylindra dlatego że
kompresor zasysa świeże powietrze do głowicy od tyłu kompresora przez wirnik wraz ze
wszystkim syfem, a nie krótszą drogą, trójnik ciężko wyciągnąć z głowicy można go udrożnić bez wyciągania np. gwoździem i to cała tajemnica której nie zdradzą firmy regenerujące :P

jeszcze przed operacją trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik,sprawny powinien pobierać ok 20A


 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-12-27, 22:05   

Głowice są też do kupienia ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-27, 22:06   

[ Dodano: 2017-12-27, 22:07 ]
pioter napisał/a:
Głowice są też do kupienia ?


Tak

Podejrzewam że gdyby powietrze z zawora spustowego uchodziło osobną rurką to trójnik byłby zbędny :]
 
 
Kamilo143 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 46
Skąd: Jazowa
Wysłany: 2017-12-30, 19:34   

Dzięki za odpowiedź.

[ Dodano: 2018-02-01, 18:41 ]
Odnowę temat. Usunęłem wstępny osuszacz powietrza(bo blokował przepływ powietrza) i przeniosłem filtr z rurką do komory silnika. Po tym zabiegu i wymianie przekaźnika auto szybciej się podnosi i kompresor znacznie ciszej pracuje.

Marcin2013 dzięki za radę trójnik również wyczysciłem.

Co sądzicie o takiej zmianie???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.