Autor |
Wiadomość |
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-02-07, 22:13
|
|
|
jordan233 napisał/a: | TommyA8L napisał/a: |
Dzieki za info. Tez tak wlasnie chce zrobic.
A z kratek tylnych tylko te zewnetrze (przy szybach) leci cieple powietrze? |
Ja dzisiaj odłączyłem wtyczkę od silniczka w tylnej części tunela(podłokietnik),trzeba się trochę pobawić aby ją wypiąć - paksódne dojście do wtyczki.
Podłokietnik jest przykręcony na 2 śruby T45 jak się nie mylę, półkę podłokietnika podważamy od przedniej części.Ja rozłączyłem przewody od podłokietnika(oświetlenie) aby można było lepiej operować
Z kratek tylnych przy szybach leci zimne powietrze ,ciekawe dlaczego....... |
A przy szybach tez lecialo zimne jak silniczek nie byl odlaczony?
Moim zdaniem to ewidentnie jest jakis problem z softem. |
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-10-03, 18:44
|
|
|
A co powiecie na taki przypadek. Klima 4 strefy . Przód wieje wszędzie ciepło , tył środkowy tunel ciepło boczne nawiewy wieje zimnem nie wieje wcale w nawiewach tych górnych na szyby . Mogę ustawić temperaturę w tylnym panelu klimatyzacji tylko na 26 stopni nie da się ustawić na HI.
Tak ma być czy jest coś żle . |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-04, 09:28
|
|
|
drago_o napisał/a: | Z tyłu nie można ustawić na Hi a przynajmniej nigdy u mnie się nie dało. 26C to maks co można z tyłu ustawić. |
Tak właśnie jest, mam tak samo u siebie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-10-04, 10:31
|
|
|
Ok . To jeden temat załatwiony , a co z tym zimnym powietrzem w tylnych słupkach i brak nawiewu na szybę te górne . Z tylnego środka leci ciepłe . Błędy w klimie są tylko dwa dotyczące tych elektrycznych ogrzewaczy na nogi . |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-10-04, 18:18
|
|
|
A co odpowiada za ciepłe powietrze w tylnych słupkach i nawiew na tylne boczne szyby. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-10-04, 19:03
|
|
|
Dzięki Drago_o . Jak byś jeszcze miał zdjęcie podglądowe tych opisów to by było super . Chodzi mi o te silniczki. Gdzie one są .
7 - Silnik nastawczy klapy zamykającej rozmrażania i przedniego lewego wylotu powietrza na korpus -V200-
8 - Silnik nastawczy klapy zamykającej rozmrażania i przedniego prawego wylotu powietrza na korpus -V199-
14 - Silnik nastawczy wylotu powietrza z tyłu po lewej stronie -V218-
15 - Silnik nastawczy wylotu powietrza z tyłu po prawej stronie -V219-
bo to chyba to odpowiada za brak ciepłego powietrza w słupkach i brak nawiewu na szyby.
[ Dodano: 2017-10-08, 20:15 ]
[ Dodano: 2017-10-08, 20:16 ]
Problem rozwiązany . Pomógł test i ponowna adaptacja . Dwa silniczki stały ale ruszyły na teście zrobiłem ponowna adaptację i wszystko śmiga jak trzeba .Dziwne tylko że nie było błędów .Może ktoś podpowie jak ustawić klimatronik żeby włączał się tylko sam przód ,a tył włączać tylko w razie potrzeby . |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-12-03, 14:03
|
|
|
Możesz opisać jak zrobiłeś adaptację (którą opcję wybrałeś)? U mnie na teście też puszcza ciepłe powietrze na tył. Mam ODIS 3.0 i tam jest kilkanaście opcji jak wybieram "dopasuj" w klimatroniku. |
|
|
|
|
|
|
|
Alek6
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 17 Sie 2022 Posty: 19 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2023-05-12, 21:04
|
|
|
Cześć
Zalewdie 5lat później odświeżę temat
Mam kilka pytań odnośnie oczyszczania
Marcin2013 napisał/a: | wkładasz nagrzewnice do naczynia zalewasz wodą sypiesz 0,5 kilo soli do nagrzewnicy podpinasz kleme z prostownika do drugiej klemy podpinasz np. kawałek rurki i wkładasz do wody tak żeby się nie stykało z nagrzewnicą , po 20 min nagrzewnica jest biała, a woda rdzawa z syfu który wyleciał z wewnątrz. |
Plus prostownika do rurki? a minus na nagrzewnice?
czy lepiej plus na nagrzewnice?
I odnośnie wykręcania nagrzewnic?
pytania:
1. Spuszczać całe borygo?, Czy nie ma potrzeby? (w sumie to nagrzewnice są za zaworami więc raczej nie trzeba chociaż? wolę dopytać?)
2. Nagrzewnice są niżej więc i tak zostanie w nich płyn, po odkręceniu rurek doprowadzających do nich ciecz, racjonalne że wyleje się mi muszę to jakoś złapać żeby mi nie zalało wnętrza auta. Ile tam mi wypłynie tego?, i jak to złapać?
3. Te rurki w podszybiu? które trzeba poluzować? to te co wychodzą z rozdzielacza (tego z elektrozaworami)?. Czy to jest jeszcze gdzieś łączone?.
Dziękuje
Pozdrawiam
[ Dodano: 2023-12-22, 16:05 ]
Witam
Pół roku później, tuż przed zimą wziąłem się odkamienianie nagrzewnic.
Teraz a gdy wróciłem po dane na forum pomyślałem że podzielę się doświadczeniem.
Odkamieniłem je bez wyciągania, wąż 3/4 cala, pompka z pralki i czajnik z octem. Operacja prosta. Węże opalarka podgrzałem żeby "wlazły" na wężyki od nagrzewnic.
Jedyne czego nigdzie nie przeczytałem. A przynosi efekt to procedura:
-Początkowo wtłaczać ocet wężykiem który wchodzi u dołu nagrzewnicy (na dole zbiera się bagno i gęstnieje). Ja zrobiłem z pół godziny gotowania, z godzinę tłoczenia, zostawiłem na noc ten ocet. Kolejnego dnia też z dwa raz zrobiłem takie podejście.
-Na koniec przełączyłem węże żeby wtłaczać ocet od góry wtedy ten syf rozpuszczony wypływa dolnym wężem.
-Wydmuchałem tym górnym wężem resztę octu.
-Zalałem borygiem (szczykawką)
Efekt nieporównywalnie lepszy niż tłoczyć tylko górą, lub tylko dołem.
Pozdrawiam
Wesołych świąt! |
|
|
|
|
|